Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: KVKV #25597:
Sranda, ze o setreni KVaKa clovek, co chcel nahradit v Presove trolejbusy elektrickami ?
Reakcia na: Dispecer #25598:
Prečo ušetriť? On povedal že cestuje 2 zastávky tam a 2 naspäť.Označuje si lístok na 4 zastávky.Tak aký je problém?2+2=4 Nech sa už DPMK stará že vydal koninu do obehu.Tak isto nechápem prečo už nie je mesačný lístok ale lístok na 30 dní.Ročne ma odžubu o 5 dní cestovania.Spravodlivá tarifa.Hej samé blá blá blá...
Aj to pásmo TZR je spravodlivé však?Za čo sa platí? Koľko zastávok autobus má? Koľko minút sa veziem? Koľko nafty autobus spáli?Alebo za čo? V každom prípade neviem prečo existuje pásmo TZR.Pripájam vetu z mailu z DPMK:"Samotná tarifa sa má po 3 mesiacoch prevádzky analyzovať a prípadne
upravovať."Tak dúfam že pásmo TZR zmizne z povrchu zemského a pôjde niekde do ... .UUUF ale som sa rozpísal.
Má niekto bližšiu vedomosť o tom, čo za cestný (?) nadjazd (?) sa stavia na Alejovej, v smere od Cassovie ku križovatke s komunikáciou Červený rak?
Každopádne vyzerá to tak, že kvôli výstavbe budú čoskoro musieť byť preložené stĺpy trolejového vedenia..
Reakcia na: Záchvat #25592:
"Ten sa však nedá toľkokrát označovať, lebo prebije tú predchádzajúcu položku a nie je vidno, či som cestoval prvý alebo druhýkrát." Dakto sa snaží ušetriť... ?
Čo sa týka dopravy KE-PO , pokial Prešov chce, nech si zdvojkolajní trať Kysak - Košice a vybyví ju modernými el. jednotkami na sposob regiotram a zavedie intervalový cp (30min), cesta trvá cca 15-20min., bude to mať charakter prípoja mhd.
A hlavne sa vela ušetrí!
Reakcia na: eMareq #25595:
No včera systém celkom pohodovo fungoval, kým nastúpila revízia a zablokovala označovače... potom to začalo, samovoľné reštarty označovačov a blbnutie až do noci. Dnes sa nechám prekvapkať.
Reakcia na: Záchvat #25592:
Najviac rezonuje drahota mesačníka a až potom (ne)funkčnosť žltého džadu. BéTéWé, dnes ráno pri ceste do práce sa jeden revízor sťažoval, že mu nejde po zablokovaní označovačov ich opätovné odblokovanie /?/ a má problémy s EP vraj mu to vkuse pričítava 60 minútové lístky. ?
Reakcia na: KVKV #25593:
Fajn. Takže si otestujme konzistentnosť Tvojich názorov. Navrhujem presmerovať všetky vlaky po hlavnom ťahu do Prešova, čiže na trasu BA - ZA - PO. Všetci cestujúci do Košíc si prestúpia v Obišovciach do plesnivých pantografov a šukafónov. Súhlas?
Reakcia na: redburger #25588:

KONEČNE rozumný názor!
Plne sa stotožňujem.
Reakcia na: Papyr #25586:
odkedy platí táto špeciálna cena pre trasu PO - BA ❓
Reakcia na: m2001 #25576:
Siemens autoblok śamozrejme vyrába.
možno vidieť kdekoľvek v Nemeecku alebo v Rakúsku. Rozdiel oproti autobloku Westinghouse, na ktorý sme u nás zvyknutí, je v tom, že ten ich má samostatné predvesti oddielových návestidiel.
ETCS je naprojektovaný od začiatku level II., level I. nie je vhodný na hlavné trate.
päť rokov som chodil do školy do Bratislavy, posledné dva roky každý týždeň tam aj nazad - drvivá väčšina cestujúcich z bratislavy vždy vystupovala na úseku Mikuláš - Kysak. do Košíc prichádzal takmer prázdny vlak. rovnako tak aj s odchodom. doma som nasadal do prázdneho vozňa takmer, ale v Kysaku pristúpilo milión ľudí zrazu - funguje to tak bez ohľadu na dennú dobu, alebo deň v týždni, takže si myslím, že priamy spoj do, alebo cez Prešov, je milé vykročenie ku cestujúcim, ktorí z veľkej časti platia vlaky do Bratislavy. podľa mojej osobnej skúsenosti (tá však nie je reprezentatívna), len málo košičanov pracuje v Bratislave a k tomu pravidelne jazdia domov vlakom. naopak poznám mnohých (veľa z nich pôsobí v rakúsku), ktorí z a do Bratislavy lietajú.
Reakcia na: Papyr #25586:
sak v poriadku ja sa nehadam, len preco sa ma stavat nejaka trat do PO, ked z PO je do Kysaku 16 minut, to nechapem.... tak koli presovskym 16 minutam bude okluka z KE cez 20 kilakov , to je absolutny nezmysel .
Reakcia na: Nodes #25518:
V Prahe by sa robil mesiac, alebo dva mesiace.
Reakcia na: redburger #25534:
Ked ides (uz dnes!) z Presova do BA vlakom, tak platis stale rovnaku cenu, ci ides cez Zilinu alebo cez Zvolen, pritom sa to lisi o 29 km. Preco by teda nebola podobna akvizicna zlava aj pre vlak KE-PO-ZA?
Reakcia na: basta007 #25545:
presne tak, do sucasneho podjazdu by sa 2+2 pruhy nezmestili

po dokonceni sa sucastne tri pruhy tiez rozsiria o bocne minichodniky, v novom 'tuneli' pribudne 1,5m chodnik pre chodcov, a ako vravis pribudne svetelna signalizacia

jo, a nie kazdy tunel sa razi 🙂 tento sa len ako keby vyhrabe:)
Reakcia na: Isidor #25579:
takze tie famy ze mi pojde cca 75m od chaty vlak boli pravdive 😉
Reakcia na: Isidor #25579:
nie som žiadny odborník na tieto záležitosti, ale odklon Hornádu vyzerá podľa toho v takom veľkom úseku zbytočný. Ale asi vedia, čo robia...

Re #25580 m2001 : hovoril som prácach na Aničke, nie pred ZŠ.
Reakcia na: TA #25566:
Samozrejme, zeby mohli, ale nebudu, na Slovensku sa nic nerobi do buducnosti, vsetko sa sije horucou ihlou bez nejakej perspektivy do buducnosti...

Re #25578 Sarko: V pohode, ja som len chcel uviest veci na pravu mieru. Ten teplovod by podla mna takisto nebol vacsi problem, ak by sa chcelo. Ono, najlepsim riesenim (ako pisal TA), by bolo zburat vsetky 3 podjazdy, kompletne cely usek zrekonstruovat na 3+3 (tym padom by nebolo treba rezervny pre zachranne zlozky), cele prostredie zrekultivovat upravenim svahov, nezastavanych ploch, vysadit travnaty porast. Vlastne, cele to tak seredne vyzera kvoli ZSR. Pretoze ti nemozu ist vyssie vzhladom na to, ze par metrov dozadu je stanica, takze stupanie na tak kratkom useku je takmer nemozne, resp. by bolo absolutne kontraproduktivne. Preto musi liezt cestu pod svoju uroven na Palackeho (cca 0,7 - 1,5 m), ved si vsimnite ako je umelo znizena nivelita vozovky, staci ak sa pozriete na sucasne chodniky, kt. su neskutocne vysoko. Tie obrubniky urcite nesplnaju ziadne normy. Tak sa veci maju, ale je pravdou, ze tento usek je vdaka ZSR nesmierne komplikovany, ale pravdou takisto je, ze dalo by sa to zvladnut aj lepsie ako sa deje v sucasnosti.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.