Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: skipi #25498:
garantovaný NP = garantovaný nízkopodlažný spoj. Oznamy o výluke už niekde boli VČERA. Ukončenie L7 na Strojári nie je šťastné riešenie, nakoľko na jej odchody ako z Jazera (tam vznikne potom diera -> treba vyrábať zvlášť (iné) odchody aby sa táto diera zaplnila) tak aj z VSS nadväzuje výluková X-ka. Barca sa výluke prispôsobí. Koniec koncov, zrazu tam majú toľko spojenia, ktoré z veľkej časti hradia pôvodnú trasu L4 (najpodobnejšia je L7 a potom prestup). Takže nikto o nič nepríde, len si bude musieť raz prestúpiť. 🙂

Keby sa za komunistov nezrušilo to obratisko pri VSS, tak by sa L4 nemusela skracovať po Strojár, skrátila by sa len o dve zastávky. 😉
Reakcia na: eMareq #25497:
Dik, dufam sa ozve aj zodpovedna osoba. Akurat ma zarazilo, ze oznamy o tejto vyluke sa na zastavkach objavili az dnes, tzn. 1 den vopred. Ako plnohodnotny laik netusim co je garantovany NP (hmm...nizkopodlazny?? - tip) spoj, preto sa mi zdalo normalne ukoncit pri Strojari skor linku ktora normalne do barce nechodi (L7), ako L4. Ale asik to bude inak...
Reakcia na: skipi #25495:
Tu máš odkaz na prvej stránke:
http://www.imhd.sk/ke/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=4954

Akú má logiku ukončovanie L4 na Strojári? Žeby to bolo dané kapacitou toho dvojkoľajného obratiska? 🙂 Budú tam stáť súpravy patriace linkám 3, 7 (garantovaný NP spoj), 9 potom aj R2 a ešte sa tam majú vtrepať aj sóla na L4?

Čo sa týka harmonogramu odchodov liniek 3, 7, 9 a R2 bude platiť asi taký (to si myslím, ale kontaktoval som zodpovednú osobu nech napíše ako to ozaj bude), že sa od zastávky VSS X -> mesto odpočítajú 3 minúty od tohto času. Teda linky 3 a 7 budú chodiť na striedačku z Barce: 08, 18, 28, 38, 48, 59 a L9: 13, 33, 53 a pod. R2.
Reakcia na: skipi #25495:
logika v DPMK ? Ale inak presne toto isté zarazilo aj mňa, že L4 je obmedzená, keď vôbec nemusí. Komplikovať, komplikovať a komplikovať... original od DPMK...
zdravim, viete niekto nieco o tej vyluke na jazere, kvoli ktorej ma byt od zajtra (15.8.) obmedzenie dopravy? Vraj budu vsetky elektricky co normalne koncia na jazere koncit v barci, akurat 4 co normalne konci v barci bude koncit pri strojari. Vie niekto aku to ma logiku? a aky bude harmonogram odchodu elektriciek z barce prec (kedze 4 tu nebude stat)? podla coho mam kua ist na elektricku? diks za pomoc v tomto bordeli...
Reakcia na: mafo #25492:
Pamiatka na samozrušený KIDS. 🙂
Reakcia na: redburger #25489:
Gemeran chodi uz dva roky z PO. Aj Polana.

Preco by mal byt PO pupkom Slovenska, len preto, ze tam napravia chybu, ktora vznikla pred 130 rokmi blbym trasovanim KBZ?
Co za linku 88 je vyznacena tunaaka http://www.imhd.sk/ke/mapy/siet/20070701.gif ? jedna konecna je vyznacena ako Myslava-Grunt a jej trasa sa straca pri zastavke Ruzova (alebo som slepy..)
co to je?
SHORTY: Kuk mail, podľa možnosti odpíš ?
Reakcia na: Sarko #25487:
Také isté majetkovo-právne vysporiadanie by bolo potrebné pri trati cez Margecany, pretože pri 160 by sa muselo dosť zásadným spôsobom siahať do trasovania. Preto je ten rozdiel len cca. tých 10%. Blbé je, že pri novom trasovaní bude obídená SNV ale tá môže prispieť ku znovuoživeniu lokálky SNV-Levoča ? . Ale nie, samozrejme sa predpokladá zachovanie pôvodnej trate vo verzii neelektrizovanej jednokoľajky a keďže elektrizačná lobby je veľmo silná, tak možno aj elektrifikovanej jednokoľajky.
To s tym metrom v PO to co je za srandu? ?

Gemeran uz chodi az z PO? ja som tym kedysi cestoval a mam pocit ze zacinal v KE, ten PO bude coskoro asi pupok Slovenska, s tymi zeleznicami a tak.

A neviem ci ta teoria, ze vsetko od vsade vsade by nemala platit vsade, ci to preferujete iba v mhd a v celostatnom meritku nie?Ved z PO je trat do Kysaku, tam si ludia prestupia a ide sa, ak nie, preprah loko a ide sa, ak nie, tak este ten gemeran a polana.....ja nechapem... to chcem vidiet navratnost tej trate, netreba zabudat, ze zdroje zel. dopravy tvori HLAVNE nakladna doprava......

Zasa je faktom, ze teraz ak je sanca, da sa napravit to trasovanie , ak je lepsie tahat cez PO a Levocu , tak nech sa taha, ale kurnik nech to potom ide rychlo, neze sa z KE predlzi cesta do BA o hodinu.proste KE PO LV, ci jak 160 sa musi ist, len neviem kerymi lokomotivami... ?
Reakcia na: Peter55 #25486:
No podla toho, co vidim na cp.sk, tak z Presova chodi pravidelne kazdy den jedine R802/803 GEMERAN a potom v PO - PI a NE este R800/801 POLANA. R804/805 SITNO bol presmerovany do trasy Bratislava - Zvolen - Kosice.
Reakcia na: S499.1023 #25478:
To 10%-ne navysenie kompletne novej trate namiesto jestvujucej by stacilo na pokrytie majetkovo-pravneho vysporiadania?
Reakcia na: Sarko #25485:
Z Prešova chodi R802/803 a nevime či aj R804 priamo do BA ale je to nič moc (pre prešovčanov) lebo ide po južnej trase ?
Reakcia na: Vladimír #25480:
Mozno by sa dalo povedat, ze sice nie je pravda, ze Presov nema priame zeleznicne spojenie s Bratislavou, ale je pravda, ze ako najvacsi slovensky kraj je s jedinym pravidelny dennym spojenim na tom najhorsie. A navyse je to priame spojenie aj od cca 1/2 hod. az do o 2 hod. dlhsie trvajuce ako s prestupom v Kysaku. Nic lakave.

Ovela lakavejsie a posobivejsie posobi to 'hagyatro', ci ako nazvat to presovske metro. ?
Reakcia na: TA #25483:
najťažší úsek je Krompachy - Kysak, tam by nejaké vyrovnávanie oblúkov bez dlhých tunelov nešlo.
Reakcia na: tbus #25482:
OK, ale tak snáď nie po celej dĺžke ? . Či sa nedá použiť žiadny súčasný úsek ❓
Reakcia na: TA #25481:
pri tej rekonstrukcii stavias prakticky novu trat ibaze na povodnom mieste kde boli stare kolaje
Reakcia na: Vladimír #25480:
myslel som skôr na tieto R než na Šarišan.

Čím to je, že prestavba trate PP - Kysak by bola takmer taká nákladná ako výstavba novej trate ❓
Reakcia na: S499.1023 #25479:
Keby sme sa však striktne držali požiadavky na spojenie PO - BA ako také, tak netreba tiež zabúdať na R Gemeran a Poľana cez Zvolen.

Takže by som kol. TA doplnil:

1., nie je pravda, že Prešov je jediné krajské mesto, ktoré nemá priame železničné spojenie s Bratislavou
2., nie je pravda, že Prešov nemá priame železničné spojenie s Bratislavou

🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.