Keby z drážneho úradu previedli v ke doslednú kontrolu stavu tratí , tak električky by možno nemali povolenú prevádzku ani po Bardejovskej. To tak jedine dve katečka na Južnej by mohli snáď.
Hlavne sa nedať nasmerovať tam, kde chcú "ONI".
Prajem vela elánu a odvahy luďom /zatial dvom, trom...?/, aby im to úsilie vyšlo. Chcem dúfať , že to nevzdajú.
To, jak si popísal pražskú mhd, tak to sa skoro budem báť v tak "hrozných" vozidlách jazdiť.
Ale pozri sa na takú T3 zo sedemdesiatych rokov v akom je technickom a ESTETICKOM stave! A porovnaj s košickými z konca osemdesiatych. Tie laminátové sedačky mi skutočne nevadia.
...Aby nebolo nakoniec tak , že ich za pár rokov bude dpmk kupovať na obnovu voz. parku. ?
Aha! Takže teraz pri návšteve Košíc sa aspoň dvakrát denne zveziem do USS a späť, veď doposial som bol o tú možnosť ukrátený s týždenným lístkom ☺ ☺ ☺
Ale vážne, podla mňa by bolo rozumnejšie pridražiť jednorazové lístky a zvýhodniť trvalých abonentov, teda tarify od 24h vyššie.
A ešte jedna PERLA . Pokial sa budem držať tarifných tabuliek, tak pokial cestujem s batožinou zo stanice na štyri zastávky, tak za seba platím menej než za batožinu! A to je prosím celkom reálny prípad a nielen u mňa!
Prosím znalcov, ktorí majú prehlad, nech ma informujú, či takáto kuriozita sa vyskytuje ešte niekde v EU /eventuálne Ukraina/.
Len pre vysvetlenie: cena za batožinu býva obvykle nižšia než základné jednorazové cestovné, velmi často je to polovina, a pre vlastníkov predplatných kuponov zadarmo.
V KE by som kompromisne navrhoval jednotne 12.-Sk
Sorry, ked niekto tresne, ze MHD v Prahe je k svetu a ze tam sa o to ludia pricinuju, tak ma to, ako cloveka, ktory 9 rokov pouziva sluzby DP Praha, musi nadzdvihnut zo stolicky. Teraz (15.-30.6.) som mal prilezitost stravit 2 tyzdne v Kosiciach. Verte mi, komfort, ktory cestujucemu poskytuje DPP, nie je zasadne odlisny od komfortu poskytovaneho DPMK. Ak niekto tvrdi, ze Praha je vyrazne viac k svetu, nech svoje tvrdenie konkretizuje.
Proste takáto informácia prebehla , novému vedeniu dpmk by som rozhodne doporučil si nechať vykonať audit a hlbkovú kontrolu hospodárenia , čo možno najviac /aspon päť /rokov dozadu.
Nech DPMK z v e r e j n í všetky obchodné doklady a zmluvy týkajúce sa rekonštrukcií všetkých KT8 ! Potom bude jasno.
Pre "pete"..... ja sa nepovažujem za "ober odborníka", ale sklon k roznym "beťárstvam" u niektorých osob z vedenia dpmk je mi velmi dobre známy, úroveň dovery k tomuto spolku keby dosiahla hodnoty NULA, tak je to výrazné zlepšenie, momentálne je to tak mínus 50.
Nech ukáže nové vedenie, že mu ide o navrátenie dovery!!!
NECH TO BERú AKO VýZVU !
"...že DPMK dvihol ceny do USS špeciálne preto lebo v USS sa majú dobre a je tam priemerný plat 30 000."
Sama blbosť, 30 00 tam ma majster anie robotnik. (Len domplnenie)
Ja som to pochopil tak že DPMK dvihol ceny do USS špeciálne preto lebo v USS sa majú dobre a je tam priemerný plat 30 000. Ale na to že tam su rôzne firmy (v ktorých maju oveľa nižši plat) nemysleli. Proste svinstvo ? ? ?
Dakujem aj ked si ma nepotesil Podla mna je to svinstvo ked cestovanie do Sace zlacnelo o 40 sk a do USS zdrazelo o 230 sk VYSVETLI MI TO NIEKTO? Myslim ze USS vrazil do DPMK dost penazi a toto je vdaka? A aby sme (vsetci co tam pracuju ) sa mali lepsie tak zrusili linku R5 a linka R1 je len jednovoznova vraj preto ze su prazdniny Takze cestovat teraz z USS na stanicu z rannej zmeny je cista vrazda
Ja mam tiez pripomienku k systemu...Zabudol som na to, ale teraz ma to napadlo, ked citam, co pise Johny. Kamarat ma elektronicku penazenku. Isli sme spolu L4kou od Policie ku Starej sportovej hale a tak prilozil svoju kartu a automaticky mu hodilo 30 min. (preco? co keby chcel 60 min?). Ked sme prestupili pri hale na L6 a isli az ku Druzbe, tak sme chceli vediet, kolko ma este casu a prilozil kartu znova. Miesto informacie, kolko casu mu este zostava, mu znova "zakupilo" 30 min. a pritom mal este casu habadej zo skorsieho zakupenia. Nestlacil nic, proste mu to automaticky opat odratalo. Rad by som vedel ako to teda vlastne je, pretoze ked ma takto v buducnosti cestovat, tak moze celu EP hodit do kosa a zadovazit si BCK.
Pokiaľ je pri tej žltej buksni priložená chipová karta a cestujúci si NIČ NEVYBERIE (rozumej aj aktivuje) tak sa mu automaticky ODRÁTA kredit nastavený a zobrazený na úvodnej obrazovke (napr. Tarifa T1, 30 min) a NEROZLIŠUJE sa či máš nárok na zľavu alebo nie.
Tarifa však bola pripravená narýchlo, doslova z noci na deň a deň pred spustením hypermoderný žlté žilinské džadovité nintendo opäť zlyhalo - nechcelo prijať nové dáta (a to nebolo po prvý krát). Chyba je predovšetkým v systéme.
Dobry!
Posielam par skusenosti pri cestovani DPMK a platbe BCK.
V stredu okolo 19.30 som cestoval zo zastavky (pri OKay) na sidlisko Tahanovce (tri zastavky), pri pokuse o platbu na styri zastavky mi terminal vobec neponukol takuto moznost, takze ma to stalo + (plus) 5 Sk. Dnes som chcel cestovat zo Sofijskej do Tesca (jedna zastavka) autobusom 27 a pokusal som sa "dostat" do menu na zlavnenu cestu (BCK-11 Sk), no znovu som nepochodil, ba navyse pri zruseni ponuky (BCK bola stale v kontakte s terminalom) mi automaticky odobralo pre zmenu 19 Sk, hoci som nezadal ziadnu volbu, teda dalsich + (plus) 8 Sk. Pytam sa ako mam bojovat proti "nenazranosti" DPMK? ☠
HELP ak mam mesacnik za 550 sk a chcem cestovat napr. linkou R1 do USS aky listok si potrebujem k tomu oznacit
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
cybernetic
Pravda,aspoň sa máte kde vykecať ?