Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
prosim vas, nerozoberajte tu problem Solaris maniaka.
Poprezerajte si poriadne tuto stranku, Dopravneho podniku mesta Mostu a Litvinova, v Ceskej republike a hikajte, co vsetko dokaze robit dopravny podnik. Su sebestacni, robia si sami opravu busov, elektriciek, calunenie, poskytuju nakladnu prepravu, autoskolu, atd, atd.. ... A nemusia nikomu platit za taketo sluzby... Klobuk dolu, pani z dopravneho podniku v Moste !

http://www.dpmost.cz
Reakcia na: Peter55 #21980:
to víš Pepíku, na Sibír sa k Dimitrijovi dostaváju pouze nepravidvé informácie. ☺
Reakcia na: Dimi #21977:
A Ty ako vieš že 384 nepozna Solarisa? ?
Reakcia na: E499.3056 #21976:
Sorry, to predchadzajuce malo byt pre 384..
Reakcia na: E499.3056 #21976:
teda dobre no, poznas ho. A je jeho vec, ak chlasta mlieko, aspon sa neopije. o neviem, ako si s opijanim na tom ty ? ?
Reakcia na: 384 #21965:
nepoznas solarisa, tak netrep, ze chlasta mlieko. mal nepresne info, ktore ale upravil do konecneho stadia. Je na tom nieco zle ? Alebo si si nasiel cloveka, na ktoreho musis kydat, pretoze si o sebe myslis, ze si neomylny ? ? ? pozor, lebo raz sa ti to vypomsti. 😉 ? ?
Reakcia na: 384 #21965:
On neklame. On ma informacie od vodicov, teda z tretej ruky. Tym informaciam sa neda vzdy verit. Hej a kedy budu vlastne fungovat oznacovace?
Reakcia na: detailista #21956:
z akej nehody? bolo ich tam veľa, pokial chceš tu kde sa prevratila električka, tak si ma najdi na ICQ
ta ne
?
akurát sa bude meniť-pravdepodobne- jej umiestnenie na držiak pripevnený na predné madlo z dôvodu dodržania bezpeč.rozmerov prechodu pre cestujúcich
Reakcia na: *SOLARIS* maniak #21972:
Vuav, Solarisko, teraz si sa pochlapil, DPMK sa zhodli na uchyteni citaciek a definitivny design si popisal uplne presne 🙂
Všetky prístroje, vmontované firmou EMtest na madlá, majú v sebe zabudované nielen označovacie zariadenia na listky, ale aj čitacky na BČK. Pôvodne som myslel, ze to bude mať len ten označovac, čo bude vpredu pri vodičovi. Akurát V TOMTO som sa mýlil !!! Nakoniec sa dopraváci rozhodli, že čítacka nebude za dverami, ale bude a už aj je namontovaná na madle pri predných dverách. Je tak cybernetic ? ?

?
*SOLARIS* maniak
tak tak,jak hutoríš ?
Reakcia na: cybernetic #21964:
? už som dopil ? , Hej viem, že sa na poslednú chvílu rozhodlo že to tam nebude. Veď vieš ?
Reakcia na: cybernetic #21964:
ved som ti vravel že nečitaj jeho kačice.....jeho prispevky su same kač kač....a nič nie je založené na pravde....toto sme tu už mali veľa krat......zrušenie expresov pred mesiac a pol pred prazdninami, a podobne:D
Reakcia na: eMareq #21963:
Priklad to bol len ilustracny, ale vidim ze nie vhodny. Az teraz som pochopil, ako to je presne s tymi nocakmi... S tymi stlpcami odchodov to nechap zle, nemyslel som to ako kritiku vasej roboty, len som bol zmateny z tych nesuhlasnych informacii... Myslel som ze kazda linka je obojsmerna, nie ze su obojsmerne v zmysle 100-101 atd...Uz to chapem. Nevsimol som si to nikde, ale je to moja chyba. Dakujem za vysvetlenie.
Reakcia na: Peter K #21966:
Napisal som to asi nezrozumitelne, co je u mna casto bezne. Ale mal som na mysli to presne co si napisal
Reakcia na: BMko #21948:

Cena za dodavku elektrickej energie ma viacero zloziek ( platba za energiu, platba za vykon) a zavisi od viacerych faktorov (mnozstvo odobratej el. energie, cas odberu, vyuzitie maxima, pocet odbernych miest, ... ).
Ale v ziadnom pripade sa to neda interpretovat tak, ako si to napisal.
1- Energia sa odobera, len ak je UZAVRETY elektricky obvod (cez zapnuty trakcny motor trolejbusu). Ak je trolejove vedenie pod napatim, mozeme hovorit o stratach zvodom, ale tie zanedbame. Ked nie je odber, tak nie je odber el. energie.
2- elektromer vse nie je na kazdej sekcii zvlast, ale je v meniarni. Jedna meniaren napaja 3,4,5,... sekcii a tie potom treba povazovat za jednu mnozinu. Tebou spominane efekty by sa mozno prejavili, ked by v sieti v case spicky premaval len 1-2 trolejbusy. Ale nie pri sucasnom pocte spojov.
3- vy mate v Kosiciach na trolejbusovej doprave ukazkovu rovnomernost medzi spickou a sedlom.
4- znizit mernu cenu za dodavku 1 kWh (po zaratani vsetkych zloziek mesacnej fakturacie) mozete:
a- dlhsou prevadzkou aj v noci (nezmenena platba za vykon sa rozpocita na vacsi pocet odobratych kWh)
b- pri zachovani rovnomernosti zvysit pocet spojov a zatraktivnit intervaly.

U vas vobec nieje problem v tom, aky je tvar tr. siete, ani v rovnomernosti a cene za dodavku elektrickej energie. Problemom je maly pocet trolejbusovych spojov a vysoke FIXNE naklady na trolejbusovu prevadzku (na elektrodispecing, administrativnych pracovnikov, udrzbarov vozidiel a trolejoveho vedenia, ...) Ak by linky 71 a 72 premavali celodenne po 12 alebo 15 minut, tak by sa fixne naklady rozpocitali na vacsi pocet vozokm a tym by sa znizili naklady na 1 vzkm.
Reakcia na: cybernetic #21964:
no určite...on akurát tak mlieko chlastá alebo istý luhovaný nápoj. ? Stále trepé na fóre nezmysly. Nemá čím zaujať pozornosť. Nevšímaj si ho. Je to decko. ? ?
Reakcia na: *SOLARIS* maniak #21944:

za vodiča sa nič montovať nemá a nebude
2007 základňu čítačky namontovanú má

opäť nesprávne informácie máš
....už nechlastaj ...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.