~> Vladimir - a keby sa konecna tej futuristickej linky presunula na Stadion Lokomotivy, vyriesilo by sa nieco? (rozmyslam ...
asi nie). Inac vodici su plateni za to co skutocne odjazdia, nie ze prestoja napr. 30 min - za to nedostanu ani korunu. Mam kamarata vodica, a ten ked vidi, ze bude zaloha, radsej vyberie volno (ak sa da) sice ani za jedno nedostane patricnu odmenu, ale cas ktory by musel stravit na zalohe, vyuzije efektivnejsie. Alebo uz to neplati (to s tym neplatenim prestavok)?

Sarko
DPMK určite nič nepodmieňoval a ani by si to nemohol dovoliť. DPMK podľa mojich vedomostí najprv ponúkol električkovú linku, ktorá bola zamietnutá z dôvodu požiadavky prepravy zákazníka až ku vchodu. Až následne DPMK navrhol variantne riešenie výstavbou obratiska. Samozrejme sa dalo čakať, že niečo také nie je reálne. Zákazník nemá problém prejsť pešo o 50 m viac a vzdialenejší vchod využívajú takmer výlučne iba zákazníci vlastnaci automobil.