Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Asi žasnem, ale od 15.11. sa nám zmenili odchody pre L6 z NMM počas špičky z 08, 23, 38, 53 na 03, 18, 33, 48 (teda je koordiovaná s L9)!!! Na druhej strane tá zmena trvala neuveriteľných 5 rokov 3 mesiace a 7 dní. ?
Reakcia na: 1018 #18476:
Klbaky su 4xxx ale su to vsetko Ikarusy....
Klbove Karosy su 300x a 310x...preco by klbove solace nemohli byt 38xx ak sa neuvazuje uz o nakupe dalsich 15 busov a je nepravdepodobne ze dosiahneme cislo 3599, kluidne mozu byt klbaky aj 36xx ?
Reakcia na: TA #18474:


Ano, boli to sluzby skupiny 39. Teraz po novom bude tato skupina pridelena linke 39 ale skupina sluzieb radu 40 aj tak vytvorena nebude ? lebo vsetky spoje na linke 40 budu vykonavat ine sluzby.

Neverim, ze by nove Solarisy dostali ciselny rad zacinajuci 3-kou. Otazkou podla mna je, ci to bude 45xx, ktory uz pouzity raz bol, alebo 46xx ci 47xx. Ine moznosti su zrejme nerealne.
Reakcia na: TA #18474:
Áno 39011 / 39012, ale len cez voľné dni. Cez pracovné dni bola L40 vykonávaná službou 55065.
Ako boli minulú zimnú sezónu označované služby L 40 ❓ Nebolo to 39XXX ❓
Reakcia na: LUK #18472:
? ani ma nenapadlo, že vlastne bežne používam zbohemizovaný výraz ?
Reakcia na: TA #18471:
sorry, ale ten RAD, bez toho RADU... ?
Prečo sa vlastne vynechala rada ev. č. u busov 36XX ❓
Včera mala menšiu DN na Furči 1005-ka,zozadu donej narazila zelena škodovka,vodič z miesta nehody ušiel.Škoda na trolejbuse: rozbyta zadná hmlovka a odrazové sklíčko.Vodiči si dnes odšoferovali na 1010-ke.
Od včera do dnes stal pokazený poľsky kamión pri OC Ondava,vodič kamiónu mával štartovacími káblami na vodiča trolejbusu a požiadal ho aby mu pomohol naštartovať kamión baterkami s trolejbusu.
to all:
dnes, po omladzovacej kúre,uvidela denné svetlo 1003 .
Skúšobná jazda najskôr utorok-streda./vyskytli sa technické problémi/ ?
Ahoj, dnes som na troliku 1020 zočil asi novu databzu, alebo nieco.... v predu bolo čislo a velkymi pismenami LINGOV , nic ine ?
Takže košické Solarisy sú problémové ❓ Alebo to madlo je len " 1. veľký problém " ?
608 mala na pravej strane nalepenu rekalmu. Uz ju nema a ako som si vsimol, pri jej odstranovani sa s nou odstranili aj kusky laku. Vyzera to dost blbo. Podobne, ako po odstraneni reklam zo 627 a 361.
Reakcia na: BMko #18464:
Však hej. Je zaujímavé, že Ostrava, České Budějovice, Opava, Olomouc nemajú problém s "poľským budárom".
Reakcia na: 1018 #18462:
To iste mas aj v Karose. Ked uz pises o namahani tahom, tak skus uviest pocet ludi, ktory sa toho madla drzali a kolky donho narazili. Sam vies, ze vsetko ma svoju Rm a madlo je konstruovane na urcite zatazenie, nie na pretazenie.Dalej pojem vzper? znamy? neznamy? V inkriminovanom case urcite nebolo nastupenych ludi tolko kolko ma soplaris kapacitu. Ale bola mierne ovela viac prekrocena? Hladal by som vinu u dopravcu, preco je spoj MHD preplneny, preco nie je posileny? LEbo to su Kosice, lebo tu namiesto posilenia, sa vytvaraju zbytocne linky a na hovadiny sa pouzivaju vozo-kilometre. To iste mas aj u madiel CKD presnejsie T6A5 vid moj voz, tak isto mi vytrhli madlo pri brzdeni, ale preto ze bolo pretazene. V minulosti sa take pripady stavali bezne aj na IK280 a aj Karosach, ktore ratali z vacsim obsadenim madla ako u Solarisu. Vsetko ma svoje muchy, ci to su Karosy ci Ikace. Predtym stacilo kladivo a spravny kluc, teraz treba neaky ten notebook a neaky procak pripadne neaku dosku. Spytam sa ta takto: /Preco, ked ma solaris take nedostatky je takym velkym vyrobcom a kontraktov ma nespocetne mnozstvo? Su problemy? Ak ano, tak zaruka nic nevravi? Alebo ha, sak servis robi DPMK, tak preto to tak z velkej casti vyzera. Pracovnici niesu poriadne vyskoleny a su este aj slabo motivovany, myslis, ze budu svoju pracu robit poriadne ako sa patri? Preto su take problemy z jazvecmi ake su. V inych DP nemaju najmensi problem a ak ano. Tak ho vyriesia tak aby sa neopakoval.
Kosice nech su radi, ze maju taky autobusovi park ako maju.
Reakcia na: 1018 #18462:
Mal si na mysli vodorovné a nie zvislé madlo!! ?
Vieme, ze vozidla Solaris kazdej dodanej serie mali nejaku chybicku, bihuzial nielen chybicku krasy. Vcera som sa presvedcil, ze zrejme existuje este jedna, asi aj spolocna pre vsetky serie - drzadla. O 15:19 prichadzal spoj linky c. 30, vozidlo 3522, od Domu umenia k Namestiu osloboditelov. Okolo neho prechadzajuce OMV spravilo pred nim mysicku a zahlo na Fejovu, na co vodic zareagoval prudkym pribrzdenim, aby predisiel zrazke. Zvisle, asi 2 metre dlhe drzadlo oproti strednym dveram nad priestorom pre kocik a inv. vozik sa utrhlo aj cestujucimi, pricom tito hromadne spadli na zem. Jedna pani utrpela lahsie zrananie tvare. Bol som poblizku, preto som sa na odstaveny bus cakajuci na hliadku policie siel pozriet. Spominane madlo je povodne uchytene o dve zvisle madla + dalsimi dvoma drziakmi priamo zo "stropu". Vo vsetkych styroch uchytoch doslo k lomu alebo k deformacii tahom, kov (liatina) bola doslova roztrnuta. Vodic vozidla vravel, ze v inom Solarise sa takyto isty pripad uz stal, ale vtedy doslo k ulomeniu drzadla v priestore prednych dveri.
Ako by povedal moj kamarat 280 - polsky budar bude navzdy polskym budarom ?
no bolo na case dokoncit ten peron.
Reakcia na: TA #18459:
hej, čas letí a už nikto si nepamätá, ako dlho to je...proste celú večnosť... ? ?
Reakcia na: LUK #18457:
no veď už bolo načase. Mne sa však zdá, že bolo rekonštruované dlhšie ako 3 roky, či nie ❓ ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.