608 mala na pravej strane nalepenu rekalmu. Uz ju nema a ako som si vsimol, pri jej odstranovani sa s nou odstranili aj kusky laku. Vyzera to dost blbo. Podobne, ako po odstraneni reklam zo 627 a 361.
To iste mas aj v Karose. Ked uz pises o namahani tahom, tak skus uviest pocet ludi, ktory sa toho madla drzali a kolky donho narazili. Sam vies, ze vsetko ma svoju Rm a madlo je konstruovane na urcite zatazenie, nie na pretazenie.Dalej pojem vzper? znamy? neznamy? V inkriminovanom case urcite nebolo nastupenych ludi tolko kolko ma soplaris kapacitu. Ale bola mierne ovela viac prekrocena? Hladal by som vinu u dopravcu, preco je spoj MHD preplneny, preco nie je posileny? LEbo to su Kosice, lebo tu namiesto posilenia, sa vytvaraju zbytocne linky a na hovadiny sa pouzivaju vozo-kilometre. To iste mas aj u madiel CKD presnejsie T6A5 vid moj voz, tak isto mi vytrhli madlo pri brzdeni, ale preto ze bolo pretazene. V minulosti sa take pripady stavali bezne aj na IK280 a aj Karosach, ktore ratali z vacsim obsadenim madla ako u Solarisu. Vsetko ma svoje muchy, ci to su Karosy ci Ikace. Predtym stacilo kladivo a spravny kluc, teraz treba neaky ten notebook a neaky procak pripadne neaku dosku. Spytam sa ta takto: /Preco, ked ma solaris take nedostatky je takym velkym vyrobcom a kontraktov ma nespocetne mnozstvo? Su problemy? Ak ano, tak zaruka nic nevravi? Alebo ha, sak servis robi DPMK, tak preto to tak z velkej casti vyzera. Pracovnici niesu poriadne vyskoleny a su este aj slabo motivovany, myslis, ze budu svoju pracu robit poriadne ako sa patri? Preto su take problemy z jazvecmi ake su. V inych DP nemaju najmensi problem a ak ano. Tak ho vyriesia tak aby sa neopakoval.
Kosice nech su radi, ze maju taky autobusovi park ako maju.
Vieme, ze vozidla Solaris kazdej dodanej serie mali nejaku chybicku, bihuzial nielen chybicku krasy. Vcera som sa presvedcil, ze zrejme existuje este jedna, asi aj spolocna pre vsetky serie - drzadla. O 15:19 prichadzal spoj linky c. 30, vozidlo 3522, od Domu umenia k Namestiu osloboditelov. Okolo neho prechadzajuce OMV spravilo pred nim mysicku a zahlo na Fejovu, na co vodic zareagoval prudkym pribrzdenim, aby predisiel zrazke. Zvisle, asi 2 metre dlhe drzadlo oproti strednym dveram nad priestorom pre kocik a inv. vozik sa utrhlo aj cestujucimi, pricom tito hromadne spadli na zem. Jedna pani utrpela lahsie zrananie tvare. Bol som poblizku, preto som sa na odstaveny bus cakajuci na hliadku policie siel pozriet. Spominane madlo je povodne uchytene o dve zvisle madla + dalsimi dvoma drziakmi priamo zo "stropu". Vo vsetkych styroch uchytoch doslo k lomu alebo k deformacii tahom, kov (liatina) bola doslova roztrnuta. Vodic vozidla vravel, ze v inom Solarise sa takyto isty pripad uz stal, ale vtedy doslo k ulomeniu drzadla v priestore prednych dveri.
Ako by povedal moj kamarat 280 - polsky budar bude navzdy polskym budarom ?
Rozsirovanie cesty, ten tunel ci podjazd, by sa mal zacat stavat na buduci rok mozno v marci. Samotne pokracovanie stavby krizovatky asi v aprili alebo v maji.
L13 : 3501
okolo 16:00 DN na sídl. nad jazerom pri kostole,dopravu to neovplyvnilo, aspon ked ja som tam bol cca 16:10.
L38 : mala isť 16:12 , sla 16:16
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
SHORTY