súhlasim,pekne vystihnuté,treba konštruktívne debatovať a ked tu pride niekto z dpmk,je to len fajne. V žiadnom pripade netreba obviňovať teraz všetkých v dpmk za stav aký tu je.
prečo tu stále pletieš yetiho.... ja som nemieril na neho...
A keď už , tak yeti tu napísal svoj názor /tuším sám chcel aby sme reagovali/ a nikto mu tu zato nenadával a neviem čo ešte, len sme si povedali tiež svoje. Mňa ako "trolejofila" mrzí ten jeho názor na trolejbusy a dúfam, že ho raz presvedčíme o opaku... ?
Mňa len trochu poburuje, že akonáhle sa občas na ktorýchkoľvek stránkach iMHD objaví kompetentný človek, ktorý je ochotný diskutovať, automaticky sa doňho začne každý navážať takým spôsobom, že sa mu nemožno čudovať, ak s prispievaním skončí. A myslím, že toto nie je cieľ.
Toto fórum nie je pre žiadnych vyvolených. Vyjadrovať sa môže každý, kto má úprimný záujem o problematiku mestskej dopravy. Mňa len šokoval jednoznačný názor, že zamestnanec dopravcu má akúsi povinnosť popri svojich iných činnostiach ešte aj "bojovať" s mestským zastupiteľstvom a pod.
Ak je yeti vinný za nedostatočnú pozornosť venovanú rozvoju električkovej dopravy, tak potom rovno môžem povedať, že v konečnom dôsledku svoj diel viny za obmedzenú L6 majú aj vodiči tejto linky, lebo nebojujú so svojimi nadriadenými o jej posilenie.
nechcel som reagovať, ale predsa... Pripadá mi to, ako keby toto fórum bolo iba pre Vyvolených a my ostatní, čo sa do toho neruzumieme, držte ... . Ja som písal vo všeobecnosti, viem, že v silách bežného THP pracovníka nie je bojovať proti politickej lobby, ale zaújma ma, prečo takýto pracovníci rozmýšľajú úplne opačne a robia všetko pre neskvalitnenie MHD. V takýchto podnikoch by si mala uvedomit, že sú tu pre ľudí...
A napísal som to preto, lebo začínajú to tu čítať aj ľudia z Magistrátu a dokonca aj z predstavenstva a práve im to bolo adresované /to už hádam sú páky/... Žiaľ DP ovladajú lobbistické skupiny a to je zlé, proste na prvom mieste je politika a po dnešnom článku v novinách som totálne ?.
Tak to máš o doprave veľmi chabú predstavu, keď si myslíš, že je v silách bežného THP pracovníka bojovať za celomestskú dopravnú politku a nieto ju ešte ovplyvňovať.
Ja tiež robím v Nitre grafikony a NIKTO so mnou nediskutuje o tom, koľko vozokm budeme vykonávať, či budeme dopravu posilňovať alebo obmedzovať.
Kol. yeti má na starosti grafikony. Bavte (bavme) sa s ním o nich, o tom, ktoré linky prečo nenadväzujú, prečo ktorá linka ako jazdí atď. Nie je členom predstavenstva, nie je členom dozornej rady. Ešte ani v tých grafikonoch si obyčajne nemôže robiť to, čo by sám pokladal za prospešné a nieto rozhodovať o veciach ku ktorým sa ho ani len na názor nikto neopýta.
Predpokladám, že máš IE. Klikni sa na Nástroje v hlavnom menu a vyber položku Možnosti Internetu. Na záložke Obecné máš úplne hore textové pole s adresou domvoskej stránky.
Bol by som zvedavy, aky odbornik na MHD je JUDr. Laskovsky. Nech predlozi svoju koncepciu MHD v Kosiciach. Ale lepsie urobi, ked sa bude nadalej venovat advokacii.
Furcan: Ak sa Ti podari zistit tu firmu a budu za ten polmeter aj s pripadnym odvozom, ak by to bolo tazke, pytat vela, daj vediet, zasponzorujem to! Len sa musis poponahlat, na srotovisku sa to rychlo strati v pribudajucej kope zeleza a 3 neustale zerave vysoke pece USS pracuju velmi rychlo. Skus DPMK, ak s tym nic nemaju, tak Spravu ciest a komunikacii, alebo na Magistrate, cesta je vo vlastnictve mesta. Ta kolaj je fakt unikat, KVKV poda blizsie info preco a z akeho roku pochadza.
TA: Ty budes asi o dost mladsi rocnik, ked si nepamatas vypravu elektriciek "na papeza". Vtedy sa dali do pojazdneho (bohuzial aj docasne pojazdneho) uplne vsetky, aj tie, co boli odstavene uz na vyradenie a dlhorocne "vozovnove leziaky", ktore boli bud po vacsich nehodach alebo technicky skanibalizovane. Vonku boli aj vsetky trojicky a z trate (nie slucky) VSS - Barca vznikla vyse kilometra dlha konecna.
MO=mimoriadna oprava (poruchy, po DN a pod.).
DPMK uz nechce ani jednu T3Mod ani za nic. Dokazom toho su zakupene rozne modernizacne prvky (polpantografy, IS BUSE atd.) pre 6 ks reko z T3 na T3Mod, ktore sa vsak napokon vyuzili vsade inde (napr. na T3 po GO 361 a 337, alebo pri najblizsich prehliadkach napr. 414 do paru k 361, 622+623 len vymena za polpantografy...). Akekolvek modernizacie spojene s vymenou vyzbroje su momentalne na kosicke pomery prilis vysoke, preto by DPMK nemal vahat odstavene T3 postupne a hoci aj pomaly davat na GO s jednotne stanovenymi dosadzovanymi modernizacnymi prvkami (ŕ la 361 a 337). Len preboha ziadne vlecne T3! Este tak so spriahadlami ESW a "po kosicky" stiahnutym prednym zberacom
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
peto5220