Hello friends, pripravili ste mi niekolko stran prijemneho citania po tazkom dni v dvoch pracach 
A este par reakcii na nezodpovedane otazky:
Redburger: Sklad historickej spolocnosti, ktory sa nachadza v T3 ev.c. 336 znamena, ze sa vo vozidle nachadzaju rozne suciastky a naradie pouzitelne pre historicke vozidla. Kedze nejake standardne miesto sa nenaslo, vymyslelo sa taketo riesenie, ktore o.i. napomoze nezosrotovaniu zatial bezneho typu elektricky, i ked konkretne toto vozidlo je zaujimave tym, ze je v KE prvym po znovuobnoveni vyroby elektriciek typu T3, ktore CKD medzitym uz prestala vyrabat. T3 vsak bude zachovana este jedna, konkretne verzia SU (export do ZSSR), katora je v unikatnom dvojdverovom zhotoveni. Viac historickych T3 uz nie je potrebnych, nemal by sa aj tak o to kto starat a v tejto oblasti zalezi na kvalite, nie kvantite (co najreprezentativnejsi stav v co najpovodnejsom stvarneni a plne funkcnom - "skanzen" a pamatniky tu uz boli, posobi to vsak degradujuco).
K tym nazvom vyzbroji (TV3, Progress, Europulse...) si z toho nic nerob, su to len ich jednotlive nazvy, ktore ako laik nepotrebujes rozlisovat, ale v pripade zaujmu sa tu isto najdu viaceri, ktori by to vedeli stucne podat.
BMko: Ake odstavene KT8? Vsetkych 19 predsa pekne-krasne jazdi, ako sa ma! Casy balkansko-technickej kanibalizacie su uz hadam natrvalo prec...
Inak tych odstavenych T3 bude naozaj skoda. DPMK sa pomaly, ale isto blizi k hranici 100% potreby vypravy vozidiel len s najnutnejsou zalohou vozidiel. A tak nadej, ze sa po zavedeni prestupnej tarify a obmedzeni A-dopravy E-doprava posilni, pomaly umiera. Kde su tie casy, ked napr. pocas navstevy papeza bolo mozne vypravit takmer 200 vlakov. Dnes tusim sotva 70... Velmi zle, prevelmi!

A este par reakcii na nezodpovedane otazky:
Redburger: Sklad historickej spolocnosti, ktory sa nachadza v T3 ev.c. 336 znamena, ze sa vo vozidle nachadzaju rozne suciastky a naradie pouzitelne pre historicke vozidla. Kedze nejake standardne miesto sa nenaslo, vymyslelo sa taketo riesenie, ktore o.i. napomoze nezosrotovaniu zatial bezneho typu elektricky, i ked konkretne toto vozidlo je zaujimave tym, ze je v KE prvym po znovuobnoveni vyroby elektriciek typu T3, ktore CKD medzitym uz prestala vyrabat. T3 vsak bude zachovana este jedna, konkretne verzia SU (export do ZSSR), katora je v unikatnom dvojdverovom zhotoveni. Viac historickych T3 uz nie je potrebnych, nemal by sa aj tak o to kto starat a v tejto oblasti zalezi na kvalite, nie kvantite (co najreprezentativnejsi stav v co najpovodnejsom stvarneni a plne funkcnom - "skanzen" a pamatniky tu uz boli, posobi to vsak degradujuco).
K tym nazvom vyzbroji (TV3, Progress, Europulse...) si z toho nic nerob, su to len ich jednotlive nazvy, ktore ako laik nepotrebujes rozlisovat, ale v pripade zaujmu sa tu isto najdu viaceri, ktori by to vedeli stucne podat.
BMko: Ake odstavene KT8? Vsetkych 19 predsa pekne-krasne jazdi, ako sa ma! Casy balkansko-technickej kanibalizacie su uz hadam natrvalo prec...
Inak tych odstavenych T3 bude naozaj skoda. DPMK sa pomaly, ale isto blizi k hranici 100% potreby vypravy vozidiel len s najnutnejsou zalohou vozidiel. A tak nadej, ze sa po zavedeni prestupnej tarify a obmedzeni A-dopravy E-doprava posilni, pomaly umiera. Kde su tie casy, ked napr. pocas navstevy papeza bolo mozne vypravit takmer 200 vlakov. Dnes tusim sotva 70... Velmi zle, prevelmi!
BMko
Add3 : sustava 400V? Spytam sa ta, akou napatovou sustavou su pohanane motor-ventilatori srnko-kachny? Odkial mame zdroj 400V ? Nevola sa to nahodou staticky menic? Akym napatim mas v 83 pohanane motor ventilatori?
PS: bol som v tom, ze Europlus a nie Eropulse, ale to sa stava. Hlavne ze vieme o co sa jedna