Este ma napadlo ze co ak ta staznost bola dohodnuta predom, zahralo sa to pred mediami, znova podozrivo bleskurychlo sa zaviedlo opatrenie ktore je dalsi krok k zruseniu el. trakcie na kolajniciach.
No neviem ale elektricky podla mna robia vacsi hluk. Teda na Kosickych kolajniciach urcite. Auta su hlucnejsie ked jazdia alebo startuju z krizovatky v skupinkach, co v noci je menej k videniu.
No alebo obcan(ka) ma alergiu na elektricky smog tak si vybrala briku. ? ?
joooj čakaj,ja som tu novy,na mna nemožeš so slovami typu :dubnicu,tv3,progress,euro+...
? a co sa tyka tych meniarni,je to skoda,rekuperacia by zrejme usetrila opat dost nakladov.
no,ak nejako som to myslel,ze vozy,ktore by kvoli vyzbroji neboli schopbne jazdy,takto nejako upraviť,cim by sa zlahcili,zvacsila by sa kapacita o kabínu vodiča,aj s tym osvetlenim to znie zaujimavo.... a tak.to som len tak nadhodil.
Za dubnicu by som v zivote nic nedal zapriahnut. Vzhladom na to, ze slovenska stolova vyzbroj je tak kvalitna ako akciove veci z Blsaku. T3mod treba vykuchat co sa vyzbroje tyka a dat tam aj neaku TV3ku, ktoru by sme v podniku urcite nasli z niektorych neprevadzkovych KT ale radsej by som tam napchal Progress alebo lepsie este Euro+. Len pokial som znaly napajacich usekov a meniarni v KE tak, nie su absolutne prisposobene na rekuperacne vozidlo a pustat elektricku z trvalym zaskokom je na cely balicek paralenu a sud vriaceho caju.
suma sumarum : t3mod bude este aj zo zrychlovacom lepsia ako z Dubnicou
Omyl, dalo by sa to spravit. Sice z mensimi technickymi upravami ale slo by to. T3 vyuziva na na brzdenie zrychlovac, ktory nie je zavisly na 600V. Zadny vagon by sa prerobil co sa interieru tyka, bez kabiny, ostala by len poistkova skrinka. Spravilo by sa prepojenie medzi 1 a 2 vagonom z dovodu 600V na napajanie MG. Lebo silnejsi staticky menic z vystupmi 2 x 400V a 2 x 24V do 1 vagonu by bol v KE asi len luxus, lebo to je pre kosickeho technika neprijatelne. Vyhodit 600V osvetlenie, nahodit tam usporne 24V osvetlenie, ktore je spolahlivejsie ako 600V. Takze tak by som ostal pri hlucnejsej verzii vlecneho vozna. Vzhladom nato, ze to je vlecny vozen, tak nan naroky na vzkm sa nenarokuju. Ziska sa vacsia kapacita. Lenze je tu hacik a to je Drahovy urad, ktory by nemusel tento novy typ schvalit, ale nemal by byt s tym problem, pokial splni brzdove skusky.
Da sa to len treba chciet a mat na to ludi, ktory su ochotny sa do toho pustit.
V podstate suhlas ALE: Myslim ze poznas maniere starsich ludi. Skusim to skratiti do jednej vety. Nudia sa doma preto vyhladavaju situacie v ktorych by sa mohli angazovat, ved aj tak su "najsikovnejsi a najmudrejsi" a oni toho uz vela preskakali a ked poradia oni tak to urcite bude dobre. To ze uz pamat a logicke myslenie obcas chyba to uz je detajl. CEST VYNIMKAM ktorych je dost ale ktore sa venuju zmysluplnemu dochodku a nepotrebuju rypat.
K tej zeleznici: Pri Michalovskej zeleznicnej stanici je celkom slusne mnoztvo domov a blokov. Ked prechadza v nocnych hodinach vlak tak ho pocut az do centra. Nepocul som zatial ziadnu staznost a to aj napriek tomu ze posuny vogonov sa vykonavaju aj v noci. Neviem pravidla pri posunoch ale rusnovodic trubenim veselo dava signaly kolegom aj po 22h. Hoc je to zatrubenie len kradulinke silu to ma. A najviac som si to uvedomil ked som v noci relaxoval na chate na Z.Sirave cca. 10Km vzdusnou ciarou od stanice a pocul som nielen trubenie ale aj samotne buchanie pri posune. Takze z okoloiducou brikou sa to rovnat nemoze.
ta to je poriadna šarapata v tom dpmk ? .ja som si myslel,kym som sem nezavítal,ze mhd je na tom čoraz lepšie.no ale odhalujuc niektore veci,pride mi to len naoko ? .skoda no.
Z vyradených vozov, čo ešte nie sú zošrotované, je nejaký s usporiadaním sedadiel 2+1, teda niečo ako 349 + 352 Alebo všetko to sú len vozy s 1 sedadlom na každej strane?
aj mňa to napadlo ako prvé. Ale prečo, keď električky aj autá robia rovnaký hluk, tak má byť potrestaná len električková doprava???? Prečo tá babka či dedko nežiadal aj odklonenie, zrušenie, spomalenie alebo čo ja viem čo ešte aj pri automobilovej doprave. Pýtam sa prečo
Len tak pre zaujímavosť : asi pred 3 - 4 rokmi sa jedna dôchodkyňa na zasadnutí MZ MČ Juh sťažovala, že jej vadí hluk áut z cesty, ktorá prechádza pod jej balkónom. Keď sa jej spýtali, aká to je ulica, povedala, že Južná trieda ? ? ?. Bývala niekde pri Astórii. ( Ak prižmúrim všetky oči, v podstate Južná trieda od NO po Strojár by sa aj dala pre autá zavrieť, nie? ? )
Ked dobre viem, moznoze sa mylim, v niektorych nemeckych mestach z T4 vyhodili kabinu vodica, myslim, ze im nechali len nejaky zjdnoduseny ovladaci panel. Tato T4 bola radena ako B vozen, nemylit si to s typom B4, ktory bol vlecny priamo z vyroby.
Pokial viem, klasicka T3 nie je schopna tahat vlecny vozen, kvoli ramu. Mozno iba po rovine. takze aj keby sa z nejakej T3 vyhodila cela vyzbroj, mohla by ju tahat u nas akurat T3MOD. Co sa tyka T6, neviem, ako je to u nich.
Ako som pisal, dostanu sa len ludia, ktory rectalne komunikuju z vedenim. V klude tam mohol byt clovek ktory tomu rozumie, nie mame tam znovu cloveka, ktory sa tam dostal len preto lebo tam ma znameho a zas budeme tam kde sme boli.
Bohužiaľ, tie vozy sú v prevádzkyschopnom stave!!! To sa len jeden deň rozhodlo, že sa treba starať o veľa vozidiel a tak dali STOP tým vozom. A pravdupovediac, niektoré sú v lepšom stave ako tie, na ktorých sa vozíš ?
Re #17601 BMko: Spomínaný pán už má nástupcu, ktorý prešiel konkurzom a dokonca ani nemá odbornú skúšku (mimochodom tú, ktorá bola v podmienkach a kvôli ktorej som ja nemal šancu).
Ale aj tak dobre, lebo v opačnom prípade by som musel odstaviť väčšinu tratí(okrem novej Južnej a rovných úsekov BKV).
Re #17547 PTKe: Od vašeho prvého príspevku sme vedeli kto ste, tu sa všetko rýchlo rozkríkne ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TA