Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Diggi #17411:
Mam zaujem o tu monografiu 14Tr, dufam, ze som ti poslal SMS na spravne cislo. Ak mas moje stare ceske 60511****, tak sa ozvi, pozvem ta v Prahe na veceru.
Ja trosku odbocim....kedze som v KE a vyhadzujem posledne veci co mi tu ostali, dopracoval som sa k monografiam starych lokomotiv a dokonca aj skody 14 Tr...je mi to luto vyhodit, ak by niekto mal zaujem nech sa ozve na mail alebo vybrani jedinci vedia moje cislo...znova frcim na slovenskom ?
Reakcia na: yeti #17374:
Ako som pisal, 37 celodenne, linka na seba zarobi a nie ako 51, ked jednym smerom vozi vzduch. Je rozdiel ked spoj je plny na 3/4 trate a nie na 1/2 ako to je pri 51tke. Celodenna 37ka by vyriesila problem aj kapacitne. to by v klude stacilo od 5:30 do 20:00. Spokojne by boli Zelezniky aj Tahanovce. Je zbytocnostou zavadzat nove neucinne linky.
Reakcia na: SZKV #17404:
Jo? A moh by pan odborník na všechno (který se v pravidelných intervalech ohání tím ,že technice nerozumí a současně se nekvalifikovaně vyjádřuje k technickým záležitostem) prozradit, co je na pražských T3RP tak úžasného? O co je horší třeba bratislavská T3P? Nebo plzeňská? Nebo liberecká?
Reakcia na: Nodes #17403:
Pracovník dielní asi nie je tá pravá kompetentná osoba pre také informácie:-D.
Reakcia na: TA #17400:
Bol som pred pár týždňami na dovolenke na Ukrajine. Aj v Odesse rekonštruujú na T3RP, len KE nič:-P.
Reakcia na: Nodes #17403:
mno pokud vim tak okolo 8 milionu stoji liberecka T3LF ve verzi socka, teda puvodni cela rozlamovaci dvere, vyzbroj progress. A to je kompleti novostavba, vcetne reko podvozku. JInak progress stoji okolo 1,5 milionu, nova skrin 700 000- 1 200 000, podvozky se daji pouzit puvodni (pro klasickou skrin), sedacky , pantograf, sprahla, dvere ........
Tomu sa hovorí oprava za všetky prachy ? ? ?
Ćakal som, že po oprave oblúka pri OC Branisko sa zvýši prejazdová rýchlosť ale opak je pravdou. Oblúk smerom z VSS ostal na 10km/h (pre istotu) a oblúk k VSS, ktorý mimochodom nebolo problém prejsť hladko 25km/h, je teraz prechádzaný 10km/h a "kvalitné" navarenie celého oblúku pocítite aj keď sedíte na čalúnenej stoličke ?
? ? ? ? ? ?
Reakcia na: PvvS #17397:
To není moc- kloudný NP bus (Solaris...) stojí 2x tolik... A musí se nechat, že T3R.P v pražském provedení je asi to nejlepší, co z toho šlo udělat (i když ta ostravská NP verze taky není nejhorší...).
Reakcia na: PvvS #17397:
tak neviem, odkial mas tie ceny. Ked som bol v Hostivari, pracovnik dielni mi povedal, ze reko s povodnou kasnou stoji 8 milionov.
Reakcia na: PvvS #17397:
Asi se jim zda novy Solaris levnejsi ?
Reakcia na: TA #17400:
No aj by som pomlčal ? ale pamätám sa keď asi tak pred 10 rokmi dopr.námestník Schwarz v TV Naša vyhlásil že pri 30 min. intervale doprava stráca charakter MHD tak potom neviem ako by sme tu košickú v sedle mali volať... ?
Reakcia na: PvvS #17397:
to sú ceny v KČ, však? Ale aj tak tie 3000000, to nie je vôbec veľa.

Otázka na kompetentných : To sa nenájde v DPMK ani toľko???

Re #17398 erikson : o tých sedlových intervaloch radšej pomlč! ? Lebo sedlo počas pracovných dní ponechajú, ale cez voľné dni ho zosekajú a potom uvidíš tie rozdiely ? . Teraz vážne : samozrejme, že v prepravných nárokoch cez týždeň a cez víkend sú rozdiely veľké na to, aby busy jazdili stále rovnako.
Reakcia na: Nodes #17366:
ak by bol v mierke 1 : 87, tak aj hej. Hodil by sa mi k mojim H0 vláčikom. ?
Zdravim vsetkych prispievateľov, toto forum sledujem už dlhšie ale članok Ťahanovčania chcú cestovať tak komfortne ako Furčania ma už vytočil a tak dovolte aby som aj ja prispel svojou troškou. S posilnenim rannej špičky na THC sa da suhlasiť ale v popoludňajšej špičke je ich viac ako dosť či už od Mieru alebo NO. ( mimochodom som z Furče) Ak v popoludňajšej špičke je problem je to kvoli ich zlej koordinacii ale nie celkovej kapacite. Nemal by sa ale riešiť problem sedla z THC či už v pracovne dni alebo voľné??? Uz tu raz spominana prevadzka L 37 od 18 do 20. hod.- by bola slabou naplastou. A už keď som pri probleme sedl.intervalov prečo v Ke nevidime rozdiel medzi sedlom(hlavne doobeda) pracovných a voľných dní keď v PO, BA ale aj inde to vidia? ?
Reakcia na: Papyr #17393:
Hmm recyklace ala DP Praha v provedeni T3R.PV , tedy s progressem a kastli krnov stoji 3-4,5 milionu za kus. Klasicka reko s pouzitim puvodni skrine neni o moc levnejsi . A varianta T3LF s progressem by vysla tusim na 5 milionu .
Reakcia na: Sarko #17372:
odpoveď sa dozvieme až z najbližšej Lamentárne. Naviem, ako často chodí, ale mám taký dojem, že išla dnes.

Teraz si už nepamätám, čo presne povedal ten človek o L 31, ale jednoducho sa mu na tom spoji niečo nepáčilo a navyše podľa neho by mala chodiť cez celé sídlisko ( k OC Važec ??? ), nielen po dnešnej trase.
Reakcia na: Nodes #17383:
situace je vážna, nikoli však zoufalá... ?
Avšak stále sa dá začať - s rekonštrukciami a GO.
Reakcia na: veteran #17391:
ja som tam na Madridskej aj býval... ale chodieval som s 11tkou a dost casto sa nevpratalo kopa ludi...ale je to adrenalin... ? ne???
Reakcia na: S499.1023 #17390:
Veru. Keby to aspon predali do inych miest za ucelom prepapierovania. Ale naco predavat a ziskavat tak peniaze, ked sa da rozpalit a peniaze za to zaplatit.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.