Radšej tomu ani veriť nechcem. Tie tvoje nápady ohľadom zmien na linkách sa mi nezdajú dobré. Taktiež zriadenie L1 v pôvodnej podobe sa mi nevidí ako riešenie a zavedenie L7 po žel. stanicu, keď úsek Boženy Nemcovej - Zimná (a vlastne na starej radnici prestup jestvuje) obsluhuje aj L12 a L29, (čiastočne L32), ktorá tiež chodí na stanicu (ciže by si robili konkurenciu). en nech L7 jazdí tak ako doteraz. Musela by totiž jedna z liniek 1 alebo 9 zmiznúť, lebo obe linky robia to isté, len ich trasa je rozdielna. L1 je plne nahraditeľná inými dvoma linkami, ale L9 nie.
Tak som tu zas po nejakej dobe.
1./Musim reagovať na navrhované linky električiek.
ALE VŠETKO ČO TU BUDE , JE V PODSTATE UŽ LEN V IMAGINÁRNEJ ROVINE , akéhosi virtuálneho dpmk. To objasním ďalej.
Zavedenie L1,8 nedáva zmysel. Navrhujem presmerovanie L7 na stanicu, zavedenie L1 v povodnej trase a zavedenie linky (býv.5) v trase Strojár-mold-snp-B.Něm. Taktiež by bolo vhodné upraviť šp. intervaly na 5-7min. celodenné 10min. do 20:00h, 20min do 22:00, ďalej 30min, posledné spoje odchod z konečných v 0:30(s cestujúcimi!). Celonočné L1,L6 int.60min.
2./Ako som spomenul je to len vo virtuálnej rovine. V tej reálnej sa totiž uvažuje o postupnom obmedzovaní električkovej dopravy . Prvá padne B.Něm, Komenského, Kuzmányho. Južná ,Alejova len v špičke, po doslúžení trate sa zruší (včetne Barce). Má zostať len žst-uss a k amfit. (postupne snp tiež len v špičke.) Netreba sa dať mýliť novou traťou na Južnej, "materiál bude použitý na opravu iných úsekov"- citát.
Harmonogram 5-8 rokov.
O týchto snahách zrejme ešte nevedia ani niektorí kompetentní v dpmk, vše sa chystá v tajnosti.
PTKe buď nevie čo sa deje za oknom alebo vedome klame alebo číta z oficiálneho materiálu dpmk(to je to isté). K tomu sa ešte vyjadrím.
Skús si cestovanie so spoločnosťou First v Bristole. Cestovný poriadok je zdrap papiera a je úplne normálne, že tri spoje vynechajú a potom príédu štyri autbusy naraz, pretože vodiči sa čakajú. Dvakrát som ich musel navigovať, pretože nepoznali cestu. Vozový park je celkom solídny, ale na niektorých linkách jazdia šroty, v porovnaní s ktorými sú rábové Karosy kráľovské kočiare. A je to tu suverénne najdrahšie - desaťminútová cesta v rámci jedného pásma vyjde na 1,50 libry. Ale na druhej strane autobusy navzdory snahám magistrátu prázdne - každý si zápchu radšej vysedí vo vlastnom aute, najmä keď ho to finančne vyjde zhruba rovnako. Som zvedavý, ako dlho to potrvá než to u nás začne vyzerať podobne...
Ja som si už po uložení prvej novej vrstvy asfaltu na tom mieste všimol trhliny, takže tam bude problém s podkladom. Netankuje to nikoho, veď aj tak má byť MHD odklonená cez Ľavobrežnú...
Stav asfaltu na zastavke Termostav je na zamyslenie. Nechapem preco na zastavkovu odstavnu plochu sa nepouziva beton. Ked pouziju asfalt tak sa vyjazdia kolaje a diery za pol roka ked spravia dlazbu ta vydrzi "az" rok. To je vazne lacnejsie stale to opravovat ako to spravit raz a poriadne?
TA: Ak je tam "ee", tak by sa to dalo vysvetlit aj ako na chate casto pouzivane "nie", ved kolkokrat bolo garantovane KT na inom poradi, nez malo byt... Ale specialista na CePo, eMareq sa na to pozrie
Inak co sa tyka NP, vcera som mal zazitok v Leaterheade, kde vodic NP autobusu pouzil kneeling a spodna hrana dveri doslova dosadla na nevysoky obrubnik. Hrany su potiahnute gumou, takze nic sa neposkodilo a dosadnutie nebolo ani pocut. Na druhej strane vodic "kvakal" s akousi znamou, ktora ho na tej zastavke cakala, ale cestovat nemienila a tak s nim kludne zivo diskutovala rovnych 10 minut s vyrobenim 9 min. meskania. Nikto z cestujucich na to vobec nereagoval. No a spoj, na ktory som chcel ist ani vobec neprisiel, zrejme mal po ceste viac konverzacii s kamaratkami... Takze prve cestovanie autobusom v Anglicku som vzdal a cestoval osvedcenym a pravidelne frekventovanym vlakom.
Bude sa niečo robiť aj s koordináciami ostatných liniek (okrem 27, 34 a 36), konkrétne myslím 12 a 29, 16 a 30 (resp. 11 a 30), 18 a 32 a prastarý problém 6 a 9.
No na to som prišiel v nedeľu čistou náhodou. Chcel som to tu dať, ale predbehol si ma. Cez víkend sa prevádzka NP vozidiel na L9 predĺžila a jazdí sa v hodinovom intervale. No novom cesťáku pracujem a pri najbližšej chvíli ho pošlem. Deviatka sa však upravovala aj predtým a to 12.10.2004 (šlo o pridanie garantovaných spojov o 20.26 a 21.56 cez víkend však všetko zostalo po starom). Na tej deviatke by nebolo odveci povymieňať aj zastávkové vývesky.
Vedeli ste, že...
...podľa www.dpmk.sk máme cez víkendy na L9 už dve garantované "poradia"? ?
/zároveň sú tam už nové-aktuálne garant. spoje aj cez týždeň, na rozdiel od zastávkových CP v tejto chvíli/
Pokiaľ viem, tak odbočenie z Kuzmányho na zimný štadión nie je dovolené, okrem výluk. Vlastne čo by tá linka spájala? Keď všetko je už medzi sebou poprepájané.
Este by som pochopil,keby zriadili linku po vzore vylukovej L7 (Vazec-Alejova-Moldavska-Kuzmanyho-Bozenka).Co som si vsimal, tato linka by mozno mala zmysel, ale tieto kruhove L1 a L8...neviem... ?
Skor sa obavam,ze s ich zavedenim sa siahne na zabehane L3 a L7.
Niekto tu este poukazal na fakt,ze paradoxne L3 chodi z Jazera plnejsia ako L7. Mozno si to uz viaceri cestujuci uvedomili,ze ked idu len na Juznu triedu,NO, nebudu sa tlacit do spoja, do ktoreho vlezu aj cestujuci,co idu k DU, na Kuzmanku, ale radsej pojdu L3, z ktorej 99% cestujucich vystupi prave na NO.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
eMareq