Zdá sa mi, že aj to, aj to. Dúfam, že dačo urobia s tou zákrutou, čo je častým miestom vykoľajenia, napr. minule 420 (na moste VSS), hlavne v smere do mesta.
Ďakujem pekne. Veľmi mi tá informácia dnes chýbala. Konečne som v obraze a spadol mi kameň zo srdca. Píšem si do svojho denníka MHD Košice. Na budúce sa budem obracať len na Teba s prosbou o informácie. Pôsobíš ako dôverihodná osoba. ❤
Norma vravi max 35 mm, ktore tam bolo urcite prekrocene. Len to treba potvrdit ocajchovanou rozchodkou. Zatial mam oficialne potvrdeny iba zly sklon trate v obluku
Ci nahodou nebudu robit aj most ponad zeleznicu. Vieme, v akom stave je trat na tomto moste a na useku, kde si bez problemov viem predstavit 50km/hod. rychlost, je obmedzena na 30 km/hod., povazujem to za vysmech.
Pridaj, bolo az 38 mm, zle som odcital na stupnici. preto som ti vravel, ze treba rozchodku a prekontrolovat to platnym meradlom na kolaje. Ale ten uhol sklonu trate, len na prvy pohlad je jasny, ze absolutne nezodpoveda drahovej norme
Evidenčné číslo: 1708 (od 2005), ex. 1114
Typ: Karosa B 732 NGS (od 2005), ex. Karosa B 732.40
Výrobca: Karosa n.p., Vysoké Mýto
Rok výroby: 1989
Výrobné číslo: 25448
Začiatok prevádzky: júl 1989
Vozovňa: Trnávka (od 2005), ex. Petržalka (2002 - 2005), ex. Trnávka
Štátne evidenčné číslo vozidla (ŠPZ): BA-623LB (od 2004), ex. BAA 92-01
Rekonštrukcie:
GO a modernizácia v Starku a prestavanie na pohon zemným plynom v SPP
Domovská linka: ex. 51 (špička)
Ďalšie údaje:
Autobus slúžil v rokoch 2002 - 2004 ako pracovné vozidlo a zimná pohotovosť vo vozovni Petržalka.
od 10 do 30 mm s tým, že rozchod sa mení hádam na každom metri.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
cybernetic
Platí aj pre LaciDio ?