Na dopyt mám výhradu. Keby bol a fungoval na všetkých vozoch, tak to beriem. Iba že v praxi to vyzerá potom až zábavne, hlavne po 20-tej hodine, kedy je na zadné dvere najväčší dopyt. Naviac na prvých 10-tích SU je dopyt zakázaný. Ale o tom asi neviete a cestujúci tobôž.
Mimochodom, mám mierny pocit, že ma "ťaháš za nohu", pretože žiaden bývalý električkár by nemhohol hlásať, že električky sa riadia železničnými predpismi. Pozná Ťa niekto na tomto DF, že by Ti mohol dosvedčiť Tvoju prax?
no aspoň ma človek čo čítať keď príde po 3-4 dňoch znova do Košíc a dostane sa na net ?...ale ako vždy pravda je niekde uprostred...je zopár vodičov, ktorí nerobia dobre meno, 1018 sa zas babre s BUSEčkom vo voľnom čase a ak mu to neosekaju kompetentní tak to odignoruju niektorí vodiči...bol som svedkom toho ako slepec vynadal vodičovi na L18 (číslo solarisu nepíšem ?) za to že nehlási zastávky, ak by bolo po mojom tak zavediem aj dopytové otvárianie dverí...na čo sa do toho vrážaju tisíce ak sa to nepoužíva??? ale česť výnimkam..je tu veľa faktorov a pravdu ma každy, ale v takom bordeli ako je momentálne v DP sa to dá ľahko prehliadnúť, aj keď by som povedal že to ide k lepšiemu.
NO ale už by som sa rád dozvedel aj niečo nové, keď vás je tam toľko v zákulisí, keď už ako pozerám ani novinky na hlavnej stránke nepribúdaju... ?
Skôr mám pocit že to nemusí zaujímať iných a naviac tu začínam pociťovať absenciu ľudí, na ktorých som si tu už zvykol...
Nebudem menovať, lebo vynechaných by som urazil...
No mohli by ma prekvapiť...
Ano? ? No zatial sa nepriznal s nicim takym, ale vyzistiiiim ?
Re #trolej1020
Ja chodievam jazdit nie preto, aby som sa bavil so systemom BUSE, ale aby som si zarobil, aby som zvladal skolu.
Je mi to luto, ale to com som napisal je skutocne tak. Pri kazdej vyluke musi vodic vykonat pozastavenie zastavok, ak ide po obchadzkovej trase. Tak sa to robi vsade. Nejde o bavenie sa s palubakom, ale o stlacenie dvoch tlacidiel.
Zachvat:
Mas pocit, ze je to hadanie sa a ze Ta chcem vytocit? To urcite nie, som pokojny clovek, nemam zaujem sa tu vadit.
Ty ked ten hlasic raz pustis tak ide, staci len dvere otvarat. A myslim, ze to vies velmi dobre, lebo na teba som len chvaly pocul. jedine co vzdy treba spravit, je potvrdit odchod z konecnej zastavky, inac si to berie samo. Alebo sa nebodaj zmenilo nieco na palubakoch za posledne 3 roky, nebodaj? Neboj coskoro lenivych vodicov smiech prejde. Lebo ak DP zavedie system, elektronickeho oznacovania listkov, budete musiet chodit podla toho co bude pisat palubak a kto nebude vediet pracu z nim, ma smolu. Ved spytaj sa Peta, ake to ma vyhody, ten palubak a nevyhody. Nemusis preratavat casi, jak blby, vsetko ti vyznaci. aj transparenty ti prepise. Len budes tlacit tlacitko potvrdit, ked sa ta opyta. Vsak Dopravak, len sa zver.
Je pravda, ze vela vodicov je hnilych natukat kod a smer linky. Ale pasmo 99 a pristupove hesla do systemu buse maju a o tom viem svoje. bohuzial
Nechcem ti brať ilúzie, ale napríklad v takej Prahe musí vodič vyhlásenie KAŽDEJ zastávky potvrdiť RUČNE, a FUNGUJE TO, v KAŽDOM JEDNOM vozidle (plus mínus 500 električiek a tisíc autobusov) v celom meste (Vladimír: áno, občas je to "mimo", ale ide o to, že to majú zapnuté všetci). Sú v Košiciach o niečo "horší" (alebo azda mentálne zaostalejší..?) vodiči ako v Prahe..?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Záchvat
Ale beriem, samozrejme