Reakcia na: pete #11928:
1. Ako mozes porovnavat komponenty uzko specializovaneho systemu so sucastou dop.prostriedku, ktory je beznym standardom?Zobr. panel ulahcuje pracu vodicom, a zvysil komfort oznacenia liniek. Teda vzdy a vsade,po celu dobu prevadzkyschopnosti busu bude ten panel vyuzivany. Co vsak s terminalmi, ktore by boli vyuzivane max. par tyzdnov? Co s licenciami na software?Tu nejde len o kompik, ale aj o to, co k nemu potrebujes, aby plnil svoju funkciu.
2. ked nevedelo, o co ide, mohli sa pytat, ked si v predpredajoch kupovali klasicke kupony...Tvoj argument je len chaba obhajoba pohodlnosti ludi...uz davno nezijeme v sociku, kde sa o nas kdekto bude starat.
3. Ty si skutocne myslis, ze perfektnou reklamou, mnozstvom informacii by DP dokopal ludi, aby si skor vybavili BCK? Aj keby si do kazdej post. schranky v KE hodil letak s podrobnym info o BCK, realita by bola presne taka ista, ako je dnes. Tu vobec nejde o to, aka je informovanost.Tu ide hlavne o to, ze ludia si povedia:Este mam cas, je polka marca, mam na to spustu dni, ved az do konca marca mi plati kupon. A potom zacne panika. Doteraz to totiz bolo takto: Je prelom mesiacov, treba novy kupon. Hmm, uz by bolo dobre vybavit BCK. Kaslem teraz na to, este si kupim kupon a v priebehu mesiaca vybavim BCK.No kupon je vo vrecku a vybavenie BCK sa stale odklada...
Je jednoduchsie kvoli vlastnej pohodlnosti a lenivosti obvinit ineho za to, ze nazvlada situaciu, ako si sebakriticky priznat chybu.
Balky