Dufam, ze s povinnym zavedenim cipovych kariet skonci nastup vo vecernych hodinach len cez predne dvere. Nebude to mat zmysel. Je maximalna blbost ukazovat vodicovi cipovu kartu.
Hlasujte v novej anketnej otázke na www.imhd.sk/ke.
Vyhodnotenie doterajšej anketnej otázky, na ktorú prišlo 236 hlasov:
Mal by DPMK pokračovať v modernizáciách a rekonštrukciách električiek?
Je to dôležité, obnovovať vozidlový park je potrebné - 67%
Terajší vozidlový park je vyhovujúci, financie by mali smerovať do iných oblastí - 29%
Neviem sa vyjadriť - 5%
L55 je previazaná s L40. Dobre ti to vysvetlil Solaris Maniak, služba 55061-2 je celodenná s tým, že väčšinu času trávi na L40, ale na druhej strane práve ten jej záskok na L40 nie je hlavným dôvodom toho, že 55tka jazdí. Sarko to povedal s uplnou presnosťou. Takže tak:D
Raz sa tu niekto pýtal, že prečo behala L55 a počas jarných prázdnin:
ODPOVEĎ: L55 jazdila kvôli L40 lebo práve 55ka zabehuje ráno(55061)s prvým odchodom zo ŠT.LOKY na 8:30 a poobede(55062)s prvým poobedňajším odchodom 16:00 cez PD.
Trhaná služba L55 č. 55065 bola rozdelená na rannú -č. 55061 a poobedňajšiu- č. 55062. To znamená, že sa vystriedajú dvaja vodiči.
Svoj bus má stále len vodič čo robí ráno.
L40 má jazdiť do konca Marca. Potom sa služba 55065 vráti do starých koľají a keď budú prázdniny L55 jazdiť nebude.
A keď už som pri službách L55 tak spomeniem jednu novinku:
Služba 55015 ktorá má(v resp. mala) ukončenie na Lingove o 17:34 ešte zdaleka nekončí! Po príchode na Lingov sa presunie na EXNÁROVU a stamaď sa prečísluje na L15. Odtiaľ ide na 17:51 a urobí jedno "kolečko" (EXNÁROVA-OC Optima-EXNÁROVA). Na Exnárovu príde asi o cca 19:30. Až po vykonaní L15 sa presúva DO GARÁŽE. Potom už má zaslúžený "fajrond"
Pekný rozdiel končiť o 17:34 alebo o cca 19:30, že?
To zaskakovanie L55 na L15 je kvôli skráteniu trhanej služby L15. No a ona urobí posledné kolečko v smere k OC Optima "v špičke".
Takže sa dá povedať, že už aj služba č.55015 končí na Exnárovej tak ako služby č.55045(na 17:52 hod.) a č.55055(na 18:12 hod.)
----------------------------------------------------------------------
Vodiči to "milujú"(?)
admin: bude sa robiť sekcia Katalóg vozidiel ?
ak áno, tak by som chcel prispieť:
Ikarus 280.10
objem motora: 10 690 ccm
úžitková hmotnosť: 9 320 kg
vlastná hmotnosť: 12 750 kg
tlak na prednú nápravu: 6 890 kg
tlak na strednú nápravu: 6 370 kg
tlak na zadnú nápravu: 9 810 kg
tlak spolu: 22 070 kg
kapacita: 53+63
rok výroby: 1987
4126 (4126/II mal výrobné štítky zo 4126)
výr.číslo motora: 02656HN01.987.312
výr.číslo podvozku: 280.10.2145.87
...a ešte: Ikarus 280.08 4082 je už druhý v poradí ? (4082/II). Počul som, že bol vymenený za Karosy 6416 - 642? (to také boli u nás v KE ?). Díky z príp. odpovede.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sarko
T3SU:
- 100/II ex 261/II (dvojdverová)
- 101/II, ex 298/II (trojdverová)
- 112 ex 102/II, ex 353/II, ex 229/III (trojdverová)
T3SUCS: #336 - 355