Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Raz sa tu niekto pýtal, že prečo behala L55 a počas jarných prázdnin:
ODPOVEĎ: L55 jazdila kvôli L40 lebo práve 55ka zabehuje ráno(55061)s prvým odchodom zo ŠT.LOKY na 8:30 a poobede(55062)s prvým poobedňajším odchodom 16:00 cez PD.

Trhaná služba L55 č. 55065 bola rozdelená na rannú -č. 55061 a poobedňajšiu- č. 55062. To znamená, že sa vystriedajú dvaja vodiči.
Svoj bus má stále len vodič čo robí ráno.
L40 má jazdiť do konca Marca. Potom sa služba 55065 vráti do starých koľají a keď budú prázdniny L55 jazdiť nebude.

A keď už som pri službách L55 tak spomeniem jednu novinku:

Služba 55015 ktorá má(v resp. mala) ukončenie na Lingove o 17:34 ešte zdaleka nekončí! Po príchode na Lingov sa presunie na EXNÁROVU a stamaď sa prečísluje na L15. Odtiaľ ide na 17:51 a urobí jedno "kolečko" (EXNÁROVA-OC Optima-EXNÁROVA). Na Exnárovu príde asi o cca 19:30. Až po vykonaní L15 sa presúva DO GARÁŽE. Potom už má zaslúžený "fajrond"
Pekný rozdiel končiť o 17:34 alebo o cca 19:30, že?

To zaskakovanie L55 na L15 je kvôli skráteniu trhanej služby L15. No a ona urobí posledné kolečko v smere k OC Optima "v špičke".

Takže sa dá povedať, že už aj služba č.55015 končí na Exnárovej tak ako služby č.55045(na 17:52 hod.) a č.55055(na 18:12 hod.)
----------------------------------------------------------------------
Vodiči to "milujú"(?)
Reply on: Furčan #11859:
oprava ~>
T3SU:
- 100/II ex 261/II (dvojdverová)
- 101/II, ex 298/II (trojdverová)
- 112 ex 102/II, ex 353/II, ex 229/III (trojdverová)

T3SUCS: #336 - 355
Reply on: giorgio #11855:

T1: ev.č. 201-211
T2: ev.č. 212-242
T3: ev.č. 243-335
T3SU ev.č. 336-355
T3SUCS ev.č. 356-424
Keby tu bola chyba tak ma opravte.
admin: bude sa robiť sekcia Katalóg vozidiel ?
ak áno, tak by som chcel prispieť:

Ikarus 280.10
objem motora: 10 690 ccm
úžitková hmotnosť: 9 320 kg
vlastná hmotnosť: 12 750 kg
tlak na prednú nápravu: 6 890 kg
tlak na strednú nápravu: 6 370 kg
tlak na zadnú nápravu: 9 810 kg
tlak spolu: 22 070 kg
kapacita: 53+63
rok výroby: 1987

4126 (4126/II mal výrobné štítky zo 4126)
výr.číslo motora: 02656HN01.987.312
výr.číslo podvozku: 280.10.2145.87

...dúfam, že som pomohol ?
Admin: prečo máte dvakrát článok
Križovatku Ludvikov dvor - Haniska budú upravovať?
Reply on: giorgio #11855:
...a ešte: Ikarus 280.08 4082 je už druhý v poradí ? (4082/II). Počul som, že bol vymenený za Karosy 6416 - 642? (to také boli u nás v KE ?). Díky z príp. odpovede.
Nevie niekto ev.č. električiek T1 ,T2, T3 SU, T3 SUCS. Neviem ich presne. Poraďte.
Reply on: d3k0 #11845:
? Dobre si urobil. Som rada, že sa mi dá prispievať. ? Dúfam, že tu budete mať takých šialencov čo najmenej.
Reply on: Qwerťačik #11848:
dúfam, že nie !
Reply on: KAROSA-r #11851:
Ja chodim aj na CHATQ. A nick mám taký istý ako tu. ? ☺ ?
Z VAS TUNA NIEKTO CHODI NA CHATQ??
Isidor: ?
Reply on: d3k0 #11846:
?
A po čase nas odBANujes ? Zatial sa maj pa pa :-l
Primátor nesúhlasí s II. tarifným pásmom pre Šacu
http://www.cassovia.sk/newsread.php?newsid=7520
(Magistrát mesta Košice – tlačová správa)
Yo a ospravedlnujem sa vsetkym, ktori maju rovnake vonkajsie IP ako uvedeni dvaja tupci, ze nebudu moct pridavat prispevky. Ale co je moc, to je moc a nejako ich bolo treba zrusit...
Ak som vymazal prispevky aj tym, ktori nic hlupe vcera a dnes nepisali, tak sa ospravedlnujem, ale medzi tou kopou dristov z snat-ke-02.antik.sk / 62.65.180.2 a ns1.kbc.sk / 10.3.4.137 sa tazko hladalo nieco normalne 🙂
Reply on: bystrik #11843:
Dosť skoro to napísali. ? ?
Reko #11838 furčan: čo ? len tie dve ? a ja som mal vo svojej evidencii aj 6044 a 6045 !

PS: nevieš, náhodou, ev.č. brusiaceho voza ? lebo mne sa zda nieco ako 103 alebo 112 ale to asi nie !

vopred diki za infošku

pa ? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.