Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Vladimir, 30 minutovku nepamatam. 840-iek je len 6, vyplyvalo to z objednavky tatranskych elektriciek 425.95 ktore boli kontrahovane v pocte 14, sucastou tohto kontraktu bola aj opcia na lahke motorove vlaky, ktorych mohlo byt objednanych polovica poctu elektriciek. ZSSK objednalo 6x840.
BM --> Tak, čo? Si pripravený na rýpanie do Tvojho návrhu? 😉 Dovolím si začať na úvod týmto:
- Vidím, že po Toryskej púšťaš v sedle len trolejbusy. Sedlový interval 71+72 je spoločne 10 min., t.j. 6 spojov/hod. Dnes majú v sedle 10 spojov/hod. a všetky spoje idúce od magistrátu do mesta sú totálne natrieskané. Ako to navrhuješ riešiť?
- Prečo robíš také nešťastné kilometre zachádzaním autobusov so smeru NO - Palackého na stanicu? (napr. L11, 14). Veď ide aj o čas aj o peniaze.
- Nezdá sa Ti počet spojov po Popradskej, trochu... ehm... predimenzovaný? (v špičke 8 spojov za hodinu)

Toľko na úvod, verím, že nie zlomyseľnej, ale priateľskej a vecnej diskusie 🙂
Reakcia na: Esicko #1181:
Áno, ale pre mňa je zmenou k lepšiemu aj to, že namiesto ...14.55, 16.05, 16.25, 18.02... budem mať do PO ...14.54, 15.58, 17.02, 18.08..., čo je presa len o dosť pravidelnejšie.
Ach, ale kde sú tie časy, keď medzi Prešovom a Košicami bola v špičke 30-minútovka 🙂
Nechcem rýpať ale nemyslíte si, že článok typu http://dnes.zoznam.sk/clanok.cgi?id=647230 nemá čo na webe ako je www.iMHD.sk hľadať? Veď akú má spojitosť s dopravou v Košiciach?
Prečo vlastne na Solarisy nedávate klímu ale na 952ky áno.

Koľko má byť tých 840tiek. To sú posledné, alebo ešte nejaké sú objednané.
Reakcia na: Dopravák #1191:
To je le tak neńapadlo ma cislovanie od 50 ale 51.
Reakcia na: BM #1189:
Ja som nenapísal, že je to zlé. Vyslovil som svoj okamžitý názor. Ale myslím si , že v Ke treba úplnú zmenu linkového vedenia (Tvoju považujem za logickú) a preto Ti Prajem aby to na magistráte prešlo.

Ale nepovedal si mi prečo L51 a nie L50tkou si začal?
Reakcia na: Esicko #1180:
Nieco malo z vyrovnavacich vykonov este robia ceske 150-ky, teda jednosmerne gorily. Zvlast na vlakoch Praha-Kosice sa casto vyskytuju, najma na tych, ktore v Prerove nemenia smer jazdy, ale ho obchadzaju.
Reakcia na: Dopravák #1188:
Cislovanie nie je dolezite, cisla sa daju dat vseliake. To je len formalitka. Principom je ten navrh.
Linka bola zbytocnost. najviac bola vyuzita od NO.
Reakcia na: BM #1185:
Nóó! Pozrel som si to narýchlo a a...
Ach tie L16 a L30. Aj L29 si myslím, že by mala ostať (do ZOO).
A chýba mi tu kedysi tradičná L50 (tá mala ísť na Furču - prečo si ňou nezačal /začal si L10 a pri exprese L51)
ESICKO: Ci by sme museli deratizovat kolaje, to neviem. Ale 840ka ide celkom prijemne. A ked su zatvorene dvere do hnacieho clanku, tak aj celkom ticho.
Papyr, je pravda, ze som argumentoval porovnanim poctu spojov do Presova s Roznavou. Mozno to vyznelo, ze som na Vladimira trochu vyskocil, zial, nebol to moj zamer a samozrejme pocinanie ZSSK nijako neobhajujem a plne suhlasim aj s Tvojimi nazormi!
Tak pani zverejnil som svoj navrh linkoveho vedenia a najdete ho v odkaze články alebo tu
Reakcia na: Esicko #1180:
a ha zabudol som na 162 a 163. Prepac.
Reakcia na: BM #1178:
Vacsina vozidiel radu 163 su kosicke, vsetky 162 su zilinske. Neviem presne, kolko 163-ok maju ZSSK, ale niekolko desiatok ich bude. Takze, ako to, ze na vychode nemame pershingy? Ako tu uz spravne niekto poznamenal, aj ostravske a prerovske nam tu jazdia 🙂
Reakcia na: Esicko #1176:
Co je mna do dakajeho obyvatela Roznavy? Preco mi tu argumentujes tym, ze niekde to je aj horsie? To nie je argument. Tu ide o to, ze ked zeleznica neporobi prijatelne spoje pre svojich cestujucich, tak ich strati v prospech autobusov. Vid Polsko - vyuzivane vlaky zrusit, nechat niekolko parov v nemoznych casovych polohach, po case zrusit i tie s poukazom na nevytazenost a trat zavriet. Ze su spicky ZSSK pohodlne zabyvane v casoch socializmu, ked sa zakaznik doprosoval, to chapem, ale ze uz aj ludia na tomto fore? 😞
Reakcia na: Vladimir #1177:
Novy GVD nieco malo z tychto Tebou popisovanych anomalii odstranuje.
All: davam do pozornosti http://www.spz.logout.cz/zabezpec/dpo_kriva.html
Podla vedomosti z mojej takmer 15 rocnej praxe, su hnacie vozidla radov 162, 163 (zelene) prezyvane Pershing, tie mame v depach Kosice a Zilina. Gorila je prezyvka pre najrychlejsie rusne ZSSK a to su 350 (modre), po starom ES499.0 a tie, ako aj vsetky dvojsystemove rusne radov 362, 363 su dislokovane v Bratislave. Naviac Gorily sem chodia dost malo, lebo vacsinou jazdia z Blavy na trate CD, tam si zajazdia aj 140 km/h, maximum maju 160 km/h. CD zatial adekvatne rusne nemaju, tak reciprocne ceske rusne jazdia na vyrovnanie tychto vykonov na Slovensku najma rusne z depa Ostrava vidno aj u nas v Kosiciach.
Reakcia na: Esicko #1173:
A este. Do Banoviec nad Ondavou chodi Bratislavska gorila

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.