Balky: Lenže ja som kvitoval zákaz míňania na výhybkách všeobecne. To keď pôjde v KE s (ne)údržbou tratí takto ďalej, tak o chvíľu sa nebude mať čo vôbec míňať. A navarovanie oblúkov sa do toho nedá počítať, pretože kvôli väčšej tvrdosti a nepravidelnosti návarku dochádza k zvýšenému opotrebovaniu kolies a neverím, že výmena pár oblúkov raz za čas je drahšia, než postupná výmena veľkého množstva električkových kolies. Ak sú teda oblúky v takom stave, v akom majú byť, za normálnych okolností nemá ku kolízii prečo dôjsť. Samozrejme tu opäť nemám na mysli zákaz míňania z dôvodu presahu do profilu protiidúceho vlaku (KT8). Ale aj to sa dá pohodlne vyriešiť napr. zväčšením polomeru vonkajšieho oblúka pri jeho najbližšej oprave.
Yps