Zmatocne je to, ze cestovanie v uvedenych usekoch bolo zaradene do II/III pasma, a pod tymto oznamom bol dodatok, ze pri ceste MEDZI pasmami je treba mat listok pre obe pasma. Z toho clovek mohol nadobudnut pocit, ze samotne zastavky boli zaradene do II/III pasma a teda pri cestovani napr. zo stanice na letisko potrebujem listok pre I aj II pasmo. Co Shorty vyvratil...
Minule sa tu rozoberal oznam o zmene tarify na niektorych busovych linkach. Pozorne som si ho precital a myslim si, ze je uplne jasny. V uvedenych usekoch plati tarifa pre II., resp. III. pasmo. Nechapem, co je na tom zmätocne a nejasne.
Motory MAN: Motoraky radu 812 rozhodne na CNG nejazdia. Nie je to nahodou len rovnaky blok (a preto rovnake cislo, len s inym indexom) na ine palivo a nastaveny na iny vykon? MAN totiz robi pod jednym cislom (z hlavy neviem) tri podobne motory, kazdy s inym pismennym indexom, v rovnakej vykonovej triede. Jeden je klasicky diesel, dalsi CNG, treti LPG. Treba pozriet ich stranky, tam to urcite je, ak nie, LPG verzia jazdi na abusoch MAN v DPMaL.
Nodes. Nie ale vraj 812 008 az 026, z ktorych vecsina je v RD KOSICE ma ten isty typ potora. Su remotorizovane lebo u povodnych motorov bol problem s vysokym obsahom nafty v oleji. Bola to konstrukcna vada tak isto ako aj prevodovky. Tam bol vysoky oter medi a ani v ZOS neprisli na to ze odkial.
I ja sa pripajam ku gratulantom, aj ked to praca nebude lahka, a problemy budu vzdy. Avsak myslim si, ze ked sa bude chciet (to bude zavisiet aj na nas) podari sa to a vysledok sa dostavi. Blahozelam!
congratulation sarko !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ( aj ked neviem k čomu .... ?) ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
tbus
toto si pozrite keby taky bol 4082 ?