Aj tieto 3 ulice síce patria pod MČ DH, to uznávam, ale od panelákovej Furče sú príliš ďaleko. Keby sme chceli byť úplne presní, tak L20 má oficiálne na Furči až 2 zastávky (+Orechová). Podľa tejto teórie potom ale cez Furču jazdia aj L11, 13, 19...
Nie, JCl by stal 12Sk, no chapal by som to ako ustretovy krok DP, keby listok pre 2jazdy(hocijake, t.j. aj o rok) uz stal menej. presne ako Papyr naznacil, uz by sa jednalo o mnozstevnu zlavu.(Pozri si listky v Blave 30min=18Sk, no 2x30min=34Sk,4x30min=66Sk). Dokonca by sa dalo uvazovat o knizke s 20timi JCL za cenu napr.200Sk.
Re #10842 Papyr: Velmi dobre sa na to pamatam,nebolo to tak davno-naposledy reko Juznej triedy, predtym uprava podchodov na Jazere...Ale je v tom rozdiel. Vtedy sa stikal JCL pre jednu jazdu, pricom v skutocnosti sa cestujuci viezol na 2linkach, no prestup na nahradnu dopravu bol iniciovany DP (nebolo to z vole cestujuceho).To znamena, ze za normalnych okolnosti by cestujuci cestoval jednou linkou za cenu JCL.
Spominany obojstranny listok by sa tiez oznacoval na 2stranach, no cestujuci by mohol mat 2jazdy na 2roznych linkach.
To mi vysvetlovat nemusis. Ja sa pytam, kto si este kupi listok za 12, ak existuje dvojlistok za 22.))Re #10842 Papyr: toto stale plati. Pri vylukach, mimoriadnych udalostiach alebo vzdy, ak je prerusene za normalnych okolnosti priame spojenie, stika sa po prestupe ten isty JCL z opacnej strany. Je to sice take polovicate (az ziadne) "riesenie", ale aspon je to (teoreticky) fer.
Ved si pamatam velmi dobre, ze ked v roku 1996 bola vylucena doprava myslim na zel.stanicu (alebo to bolo nad Jazero? Kazdopadne existovali nahradne autobusy linky c.3), tak pri prestupe z NAD do elektricky alebo opacne sa povodne oznaceny listok oznacoval este raz zhora, aby cestujuci nemuseli platit za prestup, ktory tam normalne nebyva. To sa mi vtedy na DPMK velmi pacilo. Cize oznacovanie listkov z oboch stran v Kosiciach uz bolo, ziadna novinka to nie je.
A to, co navrhujes ty, skutocne nie je prestupny listok, ale mnozstevna zlava pri kupe dvoch neprestupnych listkov. PRESTUPNY LISTOK JE OBMEDZENY CASOM. O tom sa nediskutuje.
To uz rovno mozu zlacnit JCL na 11 Sk. Kto a ako zisti, ci ten druhykrat stiknuty listok bol "nacaty" pred par minutami v inom spoji alebo mesiac dozadu?
Mozno sa trocha sekol s tou prestupnou tarifou, no pre DP by to bol istotne zaujimavy napad, ako zatraktivnit JCL. Presne tak som si predstavoval-za sucasnej neprestupnej tarify-listok pre 2jazdy.Urcite by bol vyuzivany. Cena by mohla byt 22Sk.
V suvislosti "s elektrickami po zeleznicnych kolajach" si uz zivo predstavujem, ako sa Shorty (znova) uci, co znamenaju dve zlte svetla doplnene vodorovnym zelenym svietiacim pruhom na zeleznicnom hlavnom navestidle... he he...
Sarko : Tak podľa mňa trať ED z Masarikovej na Ťahanovce nikdy nebude, nakoľko je to finančne veľmi náročné / a aj na obsluhu /. V súčasnosti sa na VUC venuje dosť veľká pozornosť integrovanej doprave / s možnosťou využitia prostriedkov EU /. Takže si predstav zaujímavú možnosť napojenia elektrčkovej trate na železničnú na Masarikovej, alebo na žel. stanici a potom odbočku na sidl. Ťahanovce. Problém je v podstate v trakcii, ale to je len technický problém. Ešte je problematický ťahanovský kopec - s trmý a to nehovorím už o Stupavskej kde by vyšla asi len zubačka. Najjednoduchšie a najlacnejšie riešenie je trolejusové.
Tak to určite nie! Električka na Sídlisko Ťahanovce mala viesť od koľajovej križovatky Masarykova-Svätoplukova-Alvinczyho a ďalej po trase Rampová (popri žel. trati) - Severné nábrežie - Dopravná - Magnezitárska - Americká trieda, s ukončením na konci sídliska. Táto trať má ešte šancu, aby sa v budúcnosti postavila.
Predĺženie zo Štadióna Lokomotívy bolo naplánované ako jednokoľajná vyhliadková trať po Kostolianskej ceste na Aničku. O žiadnom prepojení cez nový most v obci Ťahanovce a novú komunikáciu na Americkú triedu sa nikdy ani len neuvažovalo. Tento "novodobý" plán je zbytočný a podľa mňa sa nikdy nezrealizuje.
Trať Palackého - Sečovská a rozvetvenie na Dargovských hrdinov a nevybudované sídliská Družba a Košická Nová Ves, zostal len v plánoch ČSSR a po revolúcii sa v súčasnosti sa s tým, ako ani s novými sídliskami, už nepočíta v územnom pláne. Takže o týchto plánoch je zbytočné čo i len snívať. ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
bystrik