ja by som len kratučko chcel povedať čo som videl za tri dni v Brne.
najdlhšia L1, ktorá chodí z Bystrcu cez centrum neviem kam presne, má v nedeľu celodenný interval 7 minút, cez týždeň 4 minúty. nerátam okrajové režimy o piatej ráno a v noci.
v centre mesta jazdia len šaliny a z jeho okrajov sú vypravované trolejbusy do vzdialenejších častí - kam nejazdia šaliny. autobusy som videl v noci na hlavním nádraží, kde sa na celú hodinu a na niektoré pol hodiny stretávali nočné linky z celého mesta. myslel som že som v rozprávke. nemusel som na spoj behať ani čakať.
mohli by do dpmk najať nejakých ľudí odtiaľ, alebo z ostravy na pár mesiacov, aby spravili z našej dopravy rovnako efektívne potešenie
a potom som prišiel do školy - do Bratislavy. napadlo v noci kus snehu a už do mlynskej doliny nejazdili autobusy, električky z Karlovej vsi a Dúbravky meškali pol hodinu. bol som tohto roku v Bratislave sedem dní - zastihli ma dve dopravné kalamity, lebo ten sneh čo napadne tam je tuna bežná miera. ďakujem za priestor
najdlhšia L1, ktorá chodí z Bystrcu cez centrum neviem kam presne, má v nedeľu celodenný interval 7 minút, cez týždeň 4 minúty. nerátam okrajové režimy o piatej ráno a v noci.
v centre mesta jazdia len šaliny a z jeho okrajov sú vypravované trolejbusy do vzdialenejších častí - kam nejazdia šaliny. autobusy som videl v noci na hlavním nádraží, kde sa na celú hodinu a na niektoré pol hodiny stretávali nočné linky z celého mesta. myslel som že som v rozprávke. nemusel som na spoj behať ani čakať.
mohli by do dpmk najať nejakých ľudí odtiaľ, alebo z ostravy na pár mesiacov, aby spravili z našej dopravy rovnako efektívne potešenie
a potom som prišiel do školy - do Bratislavy. napadlo v noci kus snehu a už do mlynskej doliny nejazdili autobusy, električky z Karlovej vsi a Dúbravky meškali pol hodinu. bol som tohto roku v Bratislave sedem dní - zastihli ma dve dopravné kalamity, lebo ten sneh čo napadne tam je tuna bežná miera. ďakujem za priestor
Sarko
Lenže architekti sa pri plánovaní aj tak dosť sekli, keď naplánovali hlavnú prejazdnú komunikáciu len po Americkej triede. O Ázijskej a Európskej triede sa to povedať nedá. Európska tr. je pritom postavená len z polovice profilu (v smere z Ázijskej na Americkú tr.), chýbajú dva prúdy v smere z Americkej tr. Územná rezerva by tu bola, ale v ceste už zavadzia len v nedávnej minulosti postavený gréckokatolícky kostolík nad križovatkou s Helsinskou ul., čo nie je dobré znamenie.
No a nakoniec, pešia dostupnosť od najvzdialenejších blokov (Hanojská, Pekinská, Čínska) na Americkú triedu je až 750 m. Z toho vyplýva, že by sa s tým nedalo nič robiť, ani keby stála kompletná výstavba na opačnej strane Americkej...