Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: SHORTY #10536:
Kurnik ved z kacerom mam dvakrat lepsie brzdne hodnoty
Reakcia na: Sarko #10545:


Oooooh, Sarko dnes prvykrat na lyziach! ? Uz na case ? Ved som aj v dopravnom servise na eXprese pocul, ze nejaky nebezpecny, rychlo sa rutiaci a vrestiaci lyziar brazdi ruzbachsske svahy ?
Chalani, dnes som sa naučil ovládať ďalší "dopravný prostriedok" - lyže 🙂 Na to, že som na nich stál prvý krát v živote, to celkom ušlo. Síce som sa neušetril od mnohopočetných pádov, no ale bez inštruktora to inak nešlo. Ešte šťastie, že som bol odhovorený od výstupu z najstrmšieho svahu, lebo od stredného som aj tak rezignovane prešiel na ten najmenší a až ku koncu dňa sa odvážil na ten stredný. Prekvapením je polmetrový sneh, aj dvojmetrové kopčeky odhrnutého snehu pri cestách a teploty, ktoré neklesajú pod -15'C cez deň. V noci bolo včera v obci Vyšné Ružbachy -22'C a pri vlekoch -30'C'. Veru chcel by som vidieť hociktorý košický autobus či električku, čo by to s nimi porobilo :-€ (zamrznutý smajlík)
Neviete,preco je tu ta anketa tak dlho ??? ?
Reakcia na: Micho #10541:
Skoc do dispecerskeho fora a precitaj si prispevok cislo 4517, tam najdes dovod preco su na L18 klbove vozidla.
Reakcia na: Micho #10541:
lebo presli na L32, kde ich fakt bolo treba...
chcem sa spytat preco uz nechodia na linke 18 autobusy Solarisy????


za odpoved dakujem
Reakcia na: Pavuk #10537:
Suhlasim s Pete-om. Ten bus ma KE nater a KE ev.c. Vobec sa mi nezda ze by tu bol len na testoch a potom ho stiahli do BA a znovu prefarbovali... MOZNO tam pojde na testy ale to tak asi vsetko. ?
Reakcia na: Pavuk #10537:
Ano a DPMK ako vyhradny distributor si na vsetky skusobne SU (hlavne tie v kosickom natere) dava svoje EVC. ? Never vsetkym bratislavkym vodicom 🙂
Reakcia na: Pavuk #10537:
Nove autobusy sa nedaju kupovat len tak, ze si niekto zmysli, ze kupi Solaris.Treba najskor vypisat verejnu sutaz a az potom moze niekto uvazovat o nakupe noveho autobusu. A velmi pochybujem ze DPB kupi CNGsolaris ked ho este ani netestoval, kdezto uz testoval vsetky mozne ostatne plynaky....
Nodes. Mam kontakty priamo v DP v BA a bolo mi potvrdene ze v ke je len koli dvom veciam. 1 DPMK je vyhradny distributor solarisov v SR. 2 Mame ho na skusku lebo tiez uvazuju ze ho kupia
Dokonalá reko vozidla 337:
- medzi podlahou v kabíne a laminátovým čelom (v úrovni nárazíka) asi 5cm medzera,čo pri v=60 znamená prievan ako pri otvorenom okne....
- u nás v DP je taký zvyk, že keď sa niečo zvára, tak čo najbližšie pri skle.....čo neminulo ani čelné sklá...
- vo voze nebude nikdy teplo, lebo medzery nad,pod a medzi krídlami dverí zabezpečujú tzv. nútené vetranie
- topenie vo voze "svieti" (žhavením) a uškvarí všetko čo sa dotkne krytu topníc ☺
- ovládací pult - chaos v umiestnení vypínačov, vypínač TRANSPARENT zapojený ale bez účinku, detto OSTREKOVAČ zapojený(elektricky) ale ho zabudli namontovať ?
- BUSE - 0bodov - linka a cieľ-toť vsjo
- Nodesom spomínané natriasanie vozu pri určitých rýchlostiach až dosť nepríjemné
- stolička vodiča nová-veľká, až na to že som sa tam nezmestil - koleno som mal nalepené na riadniku
- nádherne škrípajúce plexi na kabíne v kovových rámoch bez tesnení
- slabá prúdová brzda!!!
- azda jediné, čo bolo dobré bol tachograf s mnohými funkciami (niektoré nezapojené) napr:
- celkové km
- denné km
- dráha(počíta od momentu, ked stlačíte tlačítko na tach., ale pozor pri prejdení úseku sa vynuluje 😞 )
- príkon (kW) nezapojené
- spotreba (kWh) nezapojené
- skúška bŕzd: spomalenie, zábrzdná dráha a rýchlosť, pri kt.bola požiadavka

Ponúkam zopár nameraných hodnôt:
rýchlosť 30km/h spomalenie 1,03m/s2 brzdná dráha 33,4m
40 1,19 51,7
50 1,19 80,8
60 1,23 111,9
39 núdzové brzdenie 2,08 28
40 1.stupeň KB 1,72 35,7
dobrá rada - neskáčte pred rozbehnutú 337!
Reakcia na: Vladimír #10534:
Fakt, aj z mojho pohladu by popis prestupnej tarify vyzeral inak. ale tento popisovany system by sposobil o.i. aj znacne zdrzanie vozidla v zastavkach.
Citáty zo spomínaného článku:

"Chceme ho dobudovávať postupne podľa finančných zdrojov a dopracovať sa k zavedeniu tarifikátorov, aby tí, čo cestujú na dlhé vzdialenosti platili viac, ako tí, čo idú len jednu zástavku. Aby systém v MHD bol spravodlivejší, čo by mohlo do budúcna priniesť aj väčšie príjmy DPMK, no nie plošným zvyšovaním ceny lístka, ale práve tým spravodlivejším platením za služby v MHD.

Ak má tento spravodlivejší systém fungovať v praxi, budú sa musieť dopravné prostriedky vybaviť čítacími zariadeniami, ktoré by cestujúcim odčítali precestované. "

--> No neviem, mne to vôbec na časovú tarifu nevyznieva. Popis jednoznačne sedí na klasický "check-in check-out" systém, kde cestujúci má na karte nejaký kredit, kartu si odpípne pri nástupe i pri výstupe z vozidla a systém mu strhne presne cestovné podľa precestovanej vzdialenosti (počet zastávok alebo kilometre). Chcel by som veriť, že to mysleli inak, ale podľa mňa je to viac ako jednoznačné. Žiaľ 😞
Reakcia na: Isidor #10517:
Kiež by si mal pravdu. Ale z toho napísaného skutočne až veľmi do podrobna vychádza popis systému chcek-in ceck-out. A pokiaľ aj v Košiciach zavedú na ČK kredit, ktorý si budú ľudia pri nástupe odčítavať a po výstupe späť zvyškový pričítavať, bude to základný kameň likvidácie mestskej dopravy.
Reakcia na: Pavuk #10529:
Tak to zaujima aj mna. ?
Reakcia na: Pavuk #10526:
No SU15 CNG ev.c. 3701 bude v BA maximalne na testoch nielen podla mna. ? ?
Pavuk: No iste, hlavne, že má bielo-zelený náter presne ako všetky ostatné SU15 a bolo mu už pridelené ev.č. Mohol by si prezradiť, kto Ti povedal takúto informáciu.
Tu objednavku mam potvrdenu priamo z BA

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.