Pre porovnanie Mníchov:
Ostfriedhof Gleiskreuz (čierna 1): od mája do novembra t. r.
Derbolfinger Platz Wendeschleife (čierna 8): od júna do augusta t. r.
Tá slučka je menšia, než naša Havlíčkova či Amfiteáter, dvojkoľajná, no bez koľajových spojok či vratnej koľaje. Keďže sa tam spomína "Gleiserneuerung" a nie "Sanierung", beriem, že ide o celkovú obnovu (tieto končiny Mníchova nemám overené na vlastné oči).
Takže termíny MEU sú s týmto minimálne porovnateľné. Dúha je niečo celkom iné, Kuzmányho mala byť hotová do konca októbra m. r., maximálne do Vianoc (ak by sme pripustili nezrovnalosti v projekte).
Ty naivný teoretik, pozri sa, ako za týždeň opravili kus trate s obratiskom například v Mülheime a. d. Ruhr (linka 104 na letisko Essen - Mülheim). Asi 3 roky mimo prevádzky.
Tak ale na druhú stranu, pozrime sa na to, aké termíny Eurovia dostala V Nemecku by jedno obratisko a 250-metrový úsek s jednou križovatkou spravili do týždňa. To len na Slovensku má každý na všetko čas.
Nezrovnalosti v projekte napr. Eurovia rieši(la) s projektantom vo vlastnej réžii behom niekoľkých dní (obratom), naproti Dúha s tým otravovala mesto a dávala si poriadne načas, preto to aj trvalo celé týždne, či dokonca mesiace.
ale zoberte si na druhu stranu eurovia vraj dokonci svoje uzly v mesacnom predstihu! pani to je rozdiel oproti duhe jak hrom, klobuk dole! pritom ziadne ine terminy vramci MEU nepadli ako to bolo v pripade duhy ktora samozrejme mala vsetky terminy hlboko v zadnici.. tak to ma vyzerat! hned vidno kto je ozaj seriozny a kto sa na serioznost len hra.. verim ze MET1+MET2 bude robit uz len eurovia.
Co im este chyba? Kuzmanyho maju, Sturovu tiez. NO dokonci aj Eurovia. NMM treba dodlazdit a na starej radnici vlastne nic nespravili, takze nic netreba dokoncovat
Stanica... Uz kladu kolaje, snad to nebudu flakat. Kolaju su uz aj po senny trh. Tam len nadrbu asfalt a hotovo. Nebudu sa zdrziavat s gumou ne? Ked nebudu zatravnovat tak vela roboty mat nebudu. Elektrika a IS sa zrobi neskor. To nevidiet takze to pri velkom otvarani chybat nebude. A mozno sa to odlozi na neurcito
Pred voľbami každý hádže psie očká a nasľubuje hory doly. Koľko to je rokov už pán Raši primátorom ? Pár rôčkov a trolejbusy neže jazdia ako doposiaľ ba nejazdia vôbec. Je to jedna banda. "už sa neviem ani dočkať ako sa prevážať novými elektrobusmi do práce a vychutnám si ten bohatý priestor okolo" ? hlavne nech sa majú na magistráte dobre..to je priorita
Inak, čo sa tých elektrobusov týka - prečo si obstáravanie nerobí podnik sám ale ide to cez externú firmu? To sú tam tak neschopní ľudia? Jedine, žeby to súviselo s tým, že verejné obstarávanie znova zabezpečuje firma Rašiho spolužiaka, ale to bude určite iba náhoda. Ibažeby nebola. V normálnom svete by firmy ako Pro Tender s. r. o., ktorá nám "vysúťažila" autobusy, ktoré sa vyrábali ešte pred skončením výberového konania alebo dvojnásobne predražené CT, mali doživotný zákaz podnikať. Na mieru ušité podmienky obstarávania zabezpečia kamaráti, ktorí vyberú inú kamarátsku firmu, ani sa to nesnažia zakryť... Takto nechutne okato vycuciavať eurofondy a okrádať ľudí, si snáď dovolia iba na skorumpovanom Slovensku.
Raši, Paška, Hložný, celé vedenie mesta, DPMK a J&T - dúfam, že sa budete smažiť v pekle, vy zlodeji! Je mi z vás zle.
Jj aj ja suhlasim s veteranovou variantou-tak nejak by to malo aj vyzerat,skoda len ze to ma tak daleko od reality ked uz trat na tahanovce tak nejak takto poprepajana by mala byt a jednoznacne minimalne aspon odbocka niekde pri zeleznicnej nemocnici smerom na stanicu by mala byt ..zial dokial nebudu dokoncene MET1+MET2 je to v absolutnej rovine utopie..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.