Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Dnes ráno ma prepadla závratná myšlienka. Zastavovanie expresov pri HMTescu. Popoludní chodia ľudia nakupovať, má to istý zmysel. Ráno tam však poväčšine zastavujú zbytočne.
Čo tak urýchliť to a v RANNEJ špičke na HMTescu expresy nezastavovať?
Ja viem, ďalšia "komplikácia" do CP, ale myslím, že by bola prospešná. ?
Reakcia na: djscorpion #36328:
"Pokiaľ by dopravný podnik chcel zrobic zmeny, ktoré by boli podľa mňa dobré, tak by mal zaviesť trolejbusy na Sídlisko Ťahanovce, čím by sa možno trolejbusová doprava zlepšia, pretože si myslím, že jedna linka (dve, ale tie dve zastávky do Myslavy ja nepočítam) je nedostačujúca a tým pádom je trolejbusová doprava zlá. Trolejbusy nemajú v KE čo hľadať, pokiaľ by mali ostať v takomto stave, v akom sú."

Neboj sa, predstavenstvo sa postará o to, aby sa postupne nenápadne v tichosti zrušili a nahradili CNG dopravou, lebo staré raz dožijú, nové sa nekúpia a zemný plyn je za bagateľ. O trolíkoch na Ťahanovce sa tu popísali litánie, len chýba to najdôležitejšie - vôľa.
Reakcia na: 810zssk #36337:
napis mu kludne na metro (zavinac) nanika.net

Inak na stranke metro.nanika.net je sekcia "Contribute" (vlavo dole v menu), tam je popis, aky format maju mat data
Reakcia na: Ferkho #36330:
Zaujímavé sú odchody z východzích zastávok, nie kdesi po trase. Tým odchodom na h.58 u linky 19 neverím. Najmä keď z Mlyna odchádza na 04, 19, 34, 49. Takže na 04, 19, 49 prejde tú istú vzdialenosť (k TU) za 26 minút a odchod na 34 zvláda každé dve hodiny prejsť za 24 minút? ?
7.03 na L55 niekto zabudol? A 18.01 ako som sa dnes dozvedel ani nemá byť. ? Takže zase prerábačka.

Re #36334 Isidor: Už aj ja mám v tom bordel, keď vyhadzujem odchody, ktoré vyhodené byť nemajú (h.17 z THC) a nechávam tie ktoré vyhodené byť majú (h.32 z THC). ? Ale garantujem, že 8.22 NEJDE žiadna linka 34 do Cassosportu, lebo odchod o 7.51e z THC bol zrušený, teda 7.51e + 0.31 (Drabova) = 8.22e.

Re #36331 djscorpion: Niekedy posledné spoje MHD chodili po 23.00, ten problém nebol a teraz sa čuduješ, že ideš do mesta MHD a naspäť taxíkom, v lepšom prípade nočákom, ktorý tiež jazdí ako jazdí? Nuž hej, klesajúce výkony sa kdesi musia prejaviť. ?
Dnes som si vsimol, ze na elektrickach je smer jazdy naprikald : STANICNE NAMESTIE , ale aj STADION LOKOMOTIVY. taze tie cedulky / nie buse panely / su aj po novom aj po starom. To len taky postreh, ze niketo si kukne v CP L9 Havlickova a dojde mu L 9 Stadion Lokomotivy. Pre nekošičana kusok matuce.
Este jeden postreh : voz s ev. c. 406 vyzera dost hrozne zvonka, ?
Reakcia na: absik #36323:
Prosim, daj autorovi nejaky kontakt na mna, tie BA data by som mozno spravil. 🙂
Reakcia na: Isidor #36334:
Ja čo mám skúsenosti, tak vodiči majú niekey iné časy v Em-teste a iné sú na zastávke, pár minút niekedy posun, tak neviem teraz kde je chyba, ale zastávkové sa mi zhodovali z imhd.
Reakcia na: Isidor #36334:
Áno, aj ja som o taktom dačom počul, tak preto sa pýtam. A ešte som počul, že vraj v čase, kedy normálne jazdievala si ju vodiči vôbec nepochvaľovali a neboli s ňou spokojný.
Reakcia na: djscorpion #36332:
nejaká porucha na výzbroji, je odstavená už pekných pár rokov (niekto možno vie presne). Niekedy na jar sa objavila klebeta, že sa vraj ráta s (pokusom o) sprevádzkovanie. Uvidíme do konca roka (snáď).

Re #36330 Ferkho: to je zas bordel. Jeden CP na IMHD (toho času "oficiálna" stránka DPMK), iný na zastávke, nečudoval by som sa keby vodiči mali a jazdili podľa tretieho. (vonkoncom z toho neviním eMareqa, aby bolo jasné :))

Inak v tej tvojej 19ke mám dojem, že sa "len" niekto uklikol u tých spojov :58 a nastavil tam časové pásmo II miesto I, s kratším jazdnými dobami.

Re #36333 Isidor: fúúj spamer! zmažte ho niekto ?
Inak chcel by som sa opýtať, či niekto náhodou nevie, či vozidlo 359 (T3 mod) je pokazené, alebo normálne premáva, alebo skratka, čo je s ním?
Reakcia na: LeLe #36329:
Ohlasy môžu byť aj pozitívne, to ja nevylučujem, ale ja osobne som ich ešte nepočul ? . A ešte ku príspevku, čo som písal minule (si mi to pripomenul tým večerom) - Večer po takej 22:30 je tu normálne problém dostať sa domov, pretože Ti skoro nič nechodí, neviem, či zhustili teraz posledné denné spoje, ale ja trvám na tom, čo som povedal, pokiaľ chce DPMK dopravu zlepšiť, tak by sa mal venovať iným veciam.
Bol som si pozriet niektore spoje na zastavke a zistil som nejake zmeny, tak vam ich tu davam... snad pomozu:

19tka technicka univerzita smer kvp
pracovne dni
15: 00 15 45 58
16: 15 30 45
17: 00 15 45 58
18: 15 30 45

55tka - starozagorska smer lingov
pracovne dni
7: 15 27 39 51
18: 01

34ka drabova smer cassosport
pracovne dni
7: 03 19 34 46
8: 10 22 34 48
9: 18 33 48
10: 03 18 33 48
11: 18 33 48
12: 03 18 33 48
13: 18 33 48
14: 03 18 33 48
15: 18 33 48
16: 03 18 33 48
17: 18 33 48
18: 03 18 33 48
19: 17 32 47
Reakcia na: djscorpion #36328:
Ohlasy sú aj pozitívne, ale keď ti príde večer (21:20) niekto na zastávku Palackého a pozrie že chodí len 10-ka a povie že teraz sa nemá ako dostať domov, lebo vtedy mu chodili o takom čase aj iné linky ako 51, 53, 54, 56, 37 a celý čas hučí že to je otrasná zmena, lebo urobili zo 6 liniek jednu a keď po starom linkovom vedení vždy prišiel večer na zastávku a niečo mu išlo a teraz nejde nič.
Len pre informáciu po 21:00 z NO išli vždy len 2 spoje linky 10, teraz chodia 3 a ľudia frflú, že večer im zrušili spoje.
Ja moc diskusné fórum nečítam, preto neviem, či to tu už nebolo spomenuté, ale mala by sa tu na iMHD.sk zmeniť mapa liniek MHD, nakoľko je už nová premávka...aj keď je to že vraj skúšobné...
Inak rozprával som sa včera aj s revízormi a im sa rovnako, ako aj mne nové zmeny v MHD nepáčia...
Moje odôvodnenie na môj názor: Včera bol prvý pracovný deň, kedy sa už jazdilo po novom. Linky MHD často meškali, ba niekedy bol spoj úplne vynechaný (toto nie je nič nové, bolo to aj pred tým, lenže nie v taktom množstve). Pokiaľ už chcel zrobic dopravný podnik nejaké zmeny, tak dobre, ale názvy zastávok naozaj premenovávať nemusel... Ľudia si už zvykli na staré názvy. Pre mňa bude Št. Lokomotívy navždy Št. Lokomotívy, ako aj InterCity Šariš je pre mňa stále Gerlach. Pokiaľ by dopravný podnik chcel zrobic zmeny, ktoré by boli podľa mňa dobré, tak by mal zaviesť trolejbusy na Sídlisko Ťahanovce, čím by sa možno trolejbusová doprava zlepšia, pretože si myslím, že jedna linka (dve, ale tie dve zastávky do Myslavy ja nepočítam) je nedostačujúca a tým pádom je trolejbusová doprava zlá. Trolejbusy nemajú v KE čo hľadať, pokiaľ by mali ostať v takomto stave, v akom sú. A ďalej by som zhustil niektoré spoje a trošku ich prispôsobil. Napríklad o siedmej ráno priletí lietadlo z KE a pokiaľ nechcem ísť taxíkom, tak musím pol hodinu čakať na bus (včera to bol rozheganý Novoplan ?). A inak, keď som šiel na Furču (linkou 27 ? ), tak som počúval niektorých ľudí, ako sa rozprávali o nových zmenách MHD a hodnotili ju, ako zlú. No tak uvidíme, ako to bude v budúcnosti.
Len toľko som chcel. ?
Reakcia na: Josip3211 #36326:
jasne.
Reakcia na: LeLe #36325:
Ides do maticky Prahy? ?
Reakcia na: Peter55 #36314:
Uz sme dvaja, ja sice az v piatok, ale konecne niekde kde uvidim ako doprava ma fungovat.
DPMK obmedzil už aj nové linkové vedenie!
http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=5.8.2008/81601K

"Dnes 22-tisíc, od septembra necelých 24-tisíc, budúci rok takmer 27-tisíc, v roku 2010 skoro 30-tisíc a v roku 2011 bezmála 34-tisíc Sk."

Znie to pekne...

"Vodičom chcú pridať

Podnik každý deň čelí mnohým sťažnostiam na zmeny MHD aj vynechané spoje. Generálny riaditeľ tvrdí, že k optimálnemu stavu, aby nemuseli nič obmedzovať, im momentálne chýba 35 vodičov. Od septembra, keď už majú jazdiť školské linky, však môže nedostatok vodičov prekročiť číslo 50. Uviedol, že od septembra očakávajú 7 nových vodičov autobusov, ktorí práve prešli kurzom, a evidujú ďalších 8 záujemcov.

Tkáč prezradil, že DPMK má prísľub radnice, že počas rokov 2009 až 2011 pridá podniku na mzdy a odvody každý rok 10 percent (asi 40 miliónov Sk). "Najviac, o 12 až 13 percent ročne by sme valorizovali mzdy vodičov. U ostatných profesií by bol rast nižší."

Pýtajte to na papieri aj s podpismi. Žiadne prísľuby.

"Stankovič: Hasenie, nie riešenie

Predseda odborovej organizácie vodičov Vladislav Stankovič však vyhlásil, že ak chce podnik ďalším odchodom zabrániť, musí od septembra pridať aspoň 15 Sk/hod. (čiže vyše 15 percent). "Toľko sme žiadali už začiatkom roka, no vyhoveli nám len z tretiny (teda asi 5 percent a v priebehu roka ešte pridali 1 percento pozn. red.). Niektorých vodičov to podráždilo a odišli. Podnik zaspal dobu a teraz opäť ponúka len 5 korún. Je to len hasenie, nie riešenie dlhodobo zanedbávaného problému."

Skôr zaspaté mesto podcenilo a rozdávalo tým ktorým to nebolo treba (lebo trh ich ešte nevyriešil), zatiaľ čo MHD ako obvykle utrela ústa (lebo ju predsa trh vyrieši). Však Matoušek povedal, že z DPMK unikajú peniaze, tak načo Vám pridávať.

Podľa Stankoviča chýba DPMK tabuľkovo 53 a reálne 80 až 90 vodičov. Podnik tvrdí, že len 20 až 30, pričom teraz ich má 503. Stankovič upozornil, že priemerná hrubá mzda 22-tisíc skresľuje, lebo zahŕňa všetky príplatky za nadčasy, víkendy, sviatky, nočné či domácu pohotovosť a mnoho vodičov zarába menej. "

"Cengel: Treba im pridať

Predseda finančnej komisie mestského zastupiteľstva Peter Cengel (KDH) reagoval, že o prísľube vedenia mesta pridávať DPMK každý rok na mzdy 10 percent ešte nevie. "Ale vodičom pridať treba. Je to jedna z priorít. Tak k tomu budeme pri tvorbe rozpočtu pristupovať." Ku konkrétnym číslam sa nevyjadril."

CeNGel zase prejavil svoju odbornosť, on proste nevie.

"Poslanec poverený dopravou Jozef Filipko (SMK) prísľub radnice potvrdil. Zdôraznil však, že zastupiteľstvo má 50 poslancov a podporiť to musí väčšina. "Verím, že to podporí.""

No tak nech ide lobovať, keď si nie je istý.

"Cengel: Nepodcenili

Podľa Cengela problém ohodnotenia vodičov DPMK nikto v meste v minulosti nepodcenil, ale v Košiciach nikdy nebudú platy ako v Bratislave, Prahe či Londýne. Poznamenal však, že kvôli zvýšeniu dotácie MHD sa treba v mestskom rozpočte zaoberať niektorými menej kľúčovými položkami. Ktorými, nešpecifikoval."

"Filipko: Podcenili

Naopak, Filipko si myslí, že teraz sa len nakopili predtým podcenené problémy financovania DPMK vo viacerých smeroch: trate, vozový park, sociálne podmienky a mzdy vodičov. "Možno predchádzajúce vedenie DPMK slabo bilo na poplach a možno to mestské zastupiteľstvo nechcelo počuť." Zdôraznil však, že vlani i tento rok urobilo mesto pre DPMK veľa pozitívneho (zvýšenie tarify, 100 miliónov na nové autobusy, úhrada straty 28 miliónov) a chce garantovať rast miezd vodičov. "Akurát s jedinou vecou pomôcť nevieme. Nemôžeme ísť šoférovať autobusy," poznamenal Filipko, držiteľ vodičského preukazu na električku zo študentských čias, keď brigádoval v DPMK."

_Zdôraznil však, že vlani i tento rok urobilo mesto pre DPMK veľa pozitívneho (zvýšenie tarify, 100 miliónov na nové autobusy, úhrada straty 28 miliónov)_

Veľa pozitívneho? Ta šme še pobaveľi. ? Keby ste dali viac $$$ nemuselo by sa zdražovať cestovné, úhrada straty je predsa zákonná povinnosť. Tak o čom pozitívnom sa bavíme?

"Akurát s jedinou vecou pomôcť nevieme. Nemôžeme ísť šoférovať autobusy," poznamenal Filipko, držiteľ vodičského preukazu na električku zo študentských čias, keď brigádoval v DPMK."

No tak si spravte vodičáky. Budete mať zároveň mobilnú kanceláriu 1. (a aj posledného) kontaktu. ?

Predchádzajúce vedenie nebilo na poplach. ČSADista Vozárik chcel 60 SÖRov a to bolo všetko.

Podľa bývalého člena predstavenstva DPMK Pavla Titla by malo mesto dotovať podnik ročne 900 miliónmi. Tento rok je to 546 miliónov. Mestský rozpočet je 3,5 miliardy. Najviac peňazí ide na školy (745 miliónov) a DPMK.
Reakcia na: 810zssk #36320:
moze byt, ale ja som Bratislavu nerobil 😉

Pre info, ja nie som ani autorom tej aplikacie, ja som iba poskytol data v pozadovanom tvare pre autora...
Reakcia na: Stevqo #36317:
Linka 10 idúca z Ťahanoviec je koordinovaná s linkou 27 idúcou z Lingova (to preto aby cez Prešovskú cestu nechodili naraz, ako doteraz staré linky 10, 30, 37 a nikto s tým nič nerobil aj keď sa o tom vedelo ?).

Čo sa týka linky 18, máš nejaký recept ako skoordinovať linku s tromi odchodmi s linkou so 4-mi odchodmi? Nech sa s ňou hráš, vždy docieliš to o čom píšeš resp píše TA. To sa týka aj súbehu s linkou 19. Tie odchody sú tam strelené a od toho sa počítali tie z THC. Keby boli: 07, 27, 47; 12, 32, 52 alebo 17, 37, 57 bolo by lepšie? Tých liniek z THC nie je zrozna najmenej, takže vymýšľať, kombinovať by trvalo trochu dlhšie a výsledok by nebol o nič lepší.

Re #36316 LUK: Opravenô. ? ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.