Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: absik #36323:
Prosim, daj autorovi nejaky kontakt na mna, tie BA data by som mozno spravil. 🙂
Reply on: Isidor #36334:
Ja čo mám skúsenosti, tak vodiči majú niekey iné časy v Em-teste a iné sú na zastávke, pár minút niekedy posun, tak neviem teraz kde je chyba, ale zastávkové sa mi zhodovali z imhd.
Reply on: Isidor #36334:
Áno, aj ja som o taktom dačom počul, tak preto sa pýtam. A ešte som počul, že vraj v čase, kedy normálne jazdievala si ju vodiči vôbec nepochvaľovali a neboli s ňou spokojný.
Reply on: djscorpion #36332:
nejaká porucha na výzbroji, je odstavená už pekných pár rokov (niekto možno vie presne). Niekedy na jar sa objavila klebeta, že sa vraj ráta s (pokusom o) sprevádzkovanie. Uvidíme do konca roka (snáď).

Re #36330 Ferkho: to je zas bordel. Jeden CP na IMHD (toho času "oficiálna" stránka DPMK), iný na zastávke, nečudoval by som sa keby vodiči mali a jazdili podľa tretieho. (vonkoncom z toho neviním eMareqa, aby bolo jasné :))

Inak v tej tvojej 19ke mám dojem, že sa "len" niekto uklikol u tých spojov :58 a nastavil tam časové pásmo II miesto I, s kratším jazdnými dobami.

Re #36333 Isidor: fúúj spamer! zmažte ho niekto ?
Inak chcel by som sa opýtať, či niekto náhodou nevie, či vozidlo 359 (T3 mod) je pokazené, alebo normálne premáva, alebo skratka, čo je s ním?
Reply on: LeLe #36329:
Ohlasy môžu byť aj pozitívne, to ja nevylučujem, ale ja osobne som ich ešte nepočul ? . A ešte ku príspevku, čo som písal minule (si mi to pripomenul tým večerom) - Večer po takej 22:30 je tu normálne problém dostať sa domov, pretože Ti skoro nič nechodí, neviem, či zhustili teraz posledné denné spoje, ale ja trvám na tom, čo som povedal, pokiaľ chce DPMK dopravu zlepšiť, tak by sa mal venovať iným veciam.
Bol som si pozriet niektore spoje na zastavke a zistil som nejake zmeny, tak vam ich tu davam... snad pomozu:

19tka technicka univerzita smer kvp
pracovne dni
15: 00 15 45 58
16: 15 30 45
17: 00 15 45 58
18: 15 30 45

55tka - starozagorska smer lingov
pracovne dni
7: 15 27 39 51
18: 01

34ka drabova smer cassosport
pracovne dni
7: 03 19 34 46
8: 10 22 34 48
9: 18 33 48
10: 03 18 33 48
11: 18 33 48
12: 03 18 33 48
13: 18 33 48
14: 03 18 33 48
15: 18 33 48
16: 03 18 33 48
17: 18 33 48
18: 03 18 33 48
19: 17 32 47
Reply on: djscorpion #36328:
Ohlasy sú aj pozitívne, ale keď ti príde večer (21:20) niekto na zastávku Palackého a pozrie že chodí len 10-ka a povie že teraz sa nemá ako dostať domov, lebo vtedy mu chodili o takom čase aj iné linky ako 51, 53, 54, 56, 37 a celý čas hučí že to je otrasná zmena, lebo urobili zo 6 liniek jednu a keď po starom linkovom vedení vždy prišiel večer na zastávku a niečo mu išlo a teraz nejde nič.
Len pre informáciu po 21:00 z NO išli vždy len 2 spoje linky 10, teraz chodia 3 a ľudia frflú, že večer im zrušili spoje.
Ja moc diskusné fórum nečítam, preto neviem, či to tu už nebolo spomenuté, ale mala by sa tu na iMHD.sk zmeniť mapa liniek MHD, nakoľko je už nová premávka...aj keď je to že vraj skúšobné...
Inak rozprával som sa včera aj s revízormi a im sa rovnako, ako aj mne nové zmeny v MHD nepáčia...
Moje odôvodnenie na môj názor: Včera bol prvý pracovný deň, kedy sa už jazdilo po novom. Linky MHD často meškali, ba niekedy bol spoj úplne vynechaný (toto nie je nič nové, bolo to aj pred tým, lenže nie v taktom množstve). Pokiaľ už chcel zrobic dopravný podnik nejaké zmeny, tak dobre, ale názvy zastávok naozaj premenovávať nemusel... Ľudia si už zvykli na staré názvy. Pre mňa bude Št. Lokomotívy navždy Št. Lokomotívy, ako aj InterCity Šariš je pre mňa stále Gerlach. Pokiaľ by dopravný podnik chcel zrobic zmeny, ktoré by boli podľa mňa dobré, tak by mal zaviesť trolejbusy na Sídlisko Ťahanovce, čím by sa možno trolejbusová doprava zlepšia, pretože si myslím, že jedna linka (dve, ale tie dve zastávky do Myslavy ja nepočítam) je nedostačujúca a tým pádom je trolejbusová doprava zlá. Trolejbusy nemajú v KE čo hľadať, pokiaľ by mali ostať v takomto stave, v akom sú. A ďalej by som zhustil niektoré spoje a trošku ich prispôsobil. Napríklad o siedmej ráno priletí lietadlo z KE a pokiaľ nechcem ísť taxíkom, tak musím pol hodinu čakať na bus (včera to bol rozheganý Novoplan ?). A inak, keď som šiel na Furču (linkou 27 ? ), tak som počúval niektorých ľudí, ako sa rozprávali o nových zmenách MHD a hodnotili ju, ako zlú. No tak uvidíme, ako to bude v budúcnosti.
Len toľko som chcel. ?
Reply on: Josip3211 #36326:
jasne.
Reply on: LeLe #36325:
Ides do maticky Prahy? ?
Reply on: Peter55 #36314:
Uz sme dvaja, ja sice az v piatok, ale konecne niekde kde uvidim ako doprava ma fungovat.
DPMK obmedzil už aj nové linkové vedenie!
http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=5.8.2008/81601K

"Dnes 22-tisíc, od septembra necelých 24-tisíc, budúci rok takmer 27-tisíc, v roku 2010 skoro 30-tisíc a v roku 2011 bezmála 34-tisíc Sk."

Znie to pekne...

"Vodičom chcú pridať

Podnik každý deň čelí mnohým sťažnostiam na zmeny MHD aj vynechané spoje. Generálny riaditeľ tvrdí, že k optimálnemu stavu, aby nemuseli nič obmedzovať, im momentálne chýba 35 vodičov. Od septembra, keď už majú jazdiť školské linky, však môže nedostatok vodičov prekročiť číslo 50. Uviedol, že od septembra očakávajú 7 nových vodičov autobusov, ktorí práve prešli kurzom, a evidujú ďalších 8 záujemcov.

Tkáč prezradil, že DPMK má prísľub radnice, že počas rokov 2009 až 2011 pridá podniku na mzdy a odvody každý rok 10 percent (asi 40 miliónov Sk). "Najviac, o 12 až 13 percent ročne by sme valorizovali mzdy vodičov. U ostatných profesií by bol rast nižší."

Pýtajte to na papieri aj s podpismi. Žiadne prísľuby.

"Stankovič: Hasenie, nie riešenie

Predseda odborovej organizácie vodičov Vladislav Stankovič však vyhlásil, že ak chce podnik ďalším odchodom zabrániť, musí od septembra pridať aspoň 15 Sk/hod. (čiže vyše 15 percent). "Toľko sme žiadali už začiatkom roka, no vyhoveli nám len z tretiny (teda asi 5 percent a v priebehu roka ešte pridali 1 percento pozn. red.). Niektorých vodičov to podráždilo a odišli. Podnik zaspal dobu a teraz opäť ponúka len 5 korún. Je to len hasenie, nie riešenie dlhodobo zanedbávaného problému."

Skôr zaspaté mesto podcenilo a rozdávalo tým ktorým to nebolo treba (lebo trh ich ešte nevyriešil), zatiaľ čo MHD ako obvykle utrela ústa (lebo ju predsa trh vyrieši). Však Matoušek povedal, že z DPMK unikajú peniaze, tak načo Vám pridávať.

Podľa Stankoviča chýba DPMK tabuľkovo 53 a reálne 80 až 90 vodičov. Podnik tvrdí, že len 20 až 30, pričom teraz ich má 503. Stankovič upozornil, že priemerná hrubá mzda 22-tisíc skresľuje, lebo zahŕňa všetky príplatky za nadčasy, víkendy, sviatky, nočné či domácu pohotovosť a mnoho vodičov zarába menej. "

"Cengel: Treba im pridať

Predseda finančnej komisie mestského zastupiteľstva Peter Cengel (KDH) reagoval, že o prísľube vedenia mesta pridávať DPMK každý rok na mzdy 10 percent ešte nevie. "Ale vodičom pridať treba. Je to jedna z priorít. Tak k tomu budeme pri tvorbe rozpočtu pristupovať." Ku konkrétnym číslam sa nevyjadril."

CeNGel zase prejavil svoju odbornosť, on proste nevie.

"Poslanec poverený dopravou Jozef Filipko (SMK) prísľub radnice potvrdil. Zdôraznil však, že zastupiteľstvo má 50 poslancov a podporiť to musí väčšina. "Verím, že to podporí.""

No tak nech ide lobovať, keď si nie je istý.

"Cengel: Nepodcenili

Podľa Cengela problém ohodnotenia vodičov DPMK nikto v meste v minulosti nepodcenil, ale v Košiciach nikdy nebudú platy ako v Bratislave, Prahe či Londýne. Poznamenal však, že kvôli zvýšeniu dotácie MHD sa treba v mestskom rozpočte zaoberať niektorými menej kľúčovými položkami. Ktorými, nešpecifikoval."

"Filipko: Podcenili

Naopak, Filipko si myslí, že teraz sa len nakopili predtým podcenené problémy financovania DPMK vo viacerých smeroch: trate, vozový park, sociálne podmienky a mzdy vodičov. "Možno predchádzajúce vedenie DPMK slabo bilo na poplach a možno to mestské zastupiteľstvo nechcelo počuť." Zdôraznil však, že vlani i tento rok urobilo mesto pre DPMK veľa pozitívneho (zvýšenie tarify, 100 miliónov na nové autobusy, úhrada straty 28 miliónov) a chce garantovať rast miezd vodičov. "Akurát s jedinou vecou pomôcť nevieme. Nemôžeme ísť šoférovať autobusy," poznamenal Filipko, držiteľ vodičského preukazu na električku zo študentských čias, keď brigádoval v DPMK."

_Zdôraznil však, že vlani i tento rok urobilo mesto pre DPMK veľa pozitívneho (zvýšenie tarify, 100 miliónov na nové autobusy, úhrada straty 28 miliónov)_

Veľa pozitívneho? Ta šme še pobaveľi. ? Keby ste dali viac $$$ nemuselo by sa zdražovať cestovné, úhrada straty je predsa zákonná povinnosť. Tak o čom pozitívnom sa bavíme?

"Akurát s jedinou vecou pomôcť nevieme. Nemôžeme ísť šoférovať autobusy," poznamenal Filipko, držiteľ vodičského preukazu na električku zo študentských čias, keď brigádoval v DPMK."

No tak si spravte vodičáky. Budete mať zároveň mobilnú kanceláriu 1. (a aj posledného) kontaktu. ?

Predchádzajúce vedenie nebilo na poplach. ČSADista Vozárik chcel 60 SÖRov a to bolo všetko.

Podľa bývalého člena predstavenstva DPMK Pavla Titla by malo mesto dotovať podnik ročne 900 miliónmi. Tento rok je to 546 miliónov. Mestský rozpočet je 3,5 miliardy. Najviac peňazí ide na školy (745 miliónov) a DPMK.
Reply on: 810zssk #36320:
moze byt, ale ja som Bratislavu nerobil 😉

Pre info, ja nie som ani autorom tej aplikacie, ja som iba poskytol data v pozadovanom tvare pre autora...
Reply on: Stevqo #36317:
Linka 10 idúca z Ťahanoviec je koordinovaná s linkou 27 idúcou z Lingova (to preto aby cez Prešovskú cestu nechodili naraz, ako doteraz staré linky 10, 30, 37 a nikto s tým nič nerobil aj keď sa o tom vedelo ?).

Čo sa týka linky 18, máš nejaký recept ako skoordinovať linku s tromi odchodmi s linkou so 4-mi odchodmi? Nech sa s ňou hráš, vždy docieliš to o čom píšeš resp píše TA. To sa týka aj súbehu s linkou 19. Tie odchody sú tam strelené a od toho sa počítali tie z THC. Keby boli: 07, 27, 47; 12, 32, 52 alebo 17, 37, 57 bolo by lepšie? Tých liniek z THC nie je zrozna najmenej, takže vymýšľať, kombinovať by trvalo trochu dlhšie a výsledok by nebol o nič lepší.

Re #36316 LUK: Opravenô. ? ?
Reply on: Dispecer #36315:
Do Dubaia
Reply on: absik #36308:
No ale tak napriklad tie bratislavske data su hoooodne neaktualne.
Reply on: Isidor #36274:


Prosím Ťa, stránka http://tramz.net/ je tvojim dielom ? Fakt sa mi to páči.
Môžem odkaz na ňu dať na našu stránku
www.odbory-dpmk.netkosice.sk ???
Vlado
stankovic@netkosice.sk
Reply on: Stevqo #36317:
pre zladenie treba mať v 1. rade jednotný interval a ak chceš zladiť 20-minútový a 15-minútový interval, tak to jednoducho nejde. Môžeš si zvoliť iba menšie zlo.

možnosti :
- 1. odchod 2. linky dám medzi 1. a 2. odchody 1. linky :
00 15 30 45
07 27 47

- 1. odchod 2. linky dám medzi 2. a 3. odchod 1. linky :
00 15 30 45
02 22 42

- 1. odchod 2. linky dám medzi 3. a 4. odchod 1. linky :
00 15 30 45
17 37 57

ako vidíš, nejde to. Navyše treba uvažovať s tým, že každá z tých liniek je koordinovaná ešte z inými linkami, aj preto nie je možné zladiť odchody.
Cisto technicka pripomienka pre tych, ktori by mozno vedeli vysvetlit, nebojte, viem, ze toto nie je stranka DPMK 😃.

Subeh L18 a L19 v sedle od amfiteatra az po KVP - trochu neefektivne.

L10 - 01x 16 31x 46
L 18 - 02 22 42x
L 34 - 03 18 33 48

Nezda sa aj vam, ze tieto tri linky opustaju THC prakticky vzdy naraz? A to nielen na papieri, ale aj v reali. Nie su to sice linky rovnakym smerom, ale nemalo by vacsi efekt, ak by sa aspon jedna z nich posunula blizsie k L27, cize by sa tak este efektivnejsie vykryli THC? To znamena, teraz su odchody 3+1 a tak by boli 2+2. Ja chapem, ze su to mozno malichernosti a ze zladit to znovu s ostatnymi linkami a prestupmi a pod. by bolo opat zlozite, ale predsa...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.