Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Obyvateľom Watsonovej ulice a okolia sa nepáči terajší stav linky č. 18
http://korzar.sme.sk/c/5646687/obyvatelom-watsonovej-ulice-a-okolia-sa-nepaci-terajsi-stav-linky-c-18.html

„Žiadame, aby osemnástku dali do pôvodného stavu."
Petíciou cestujúcich sa zaoberať budú, no na súčasnom stave to zrejme nič nezmení.
Reakcia na: mache #58210:
Wernher von Siemens bol Američan ? ?
Reakcia na: Isidor #58205:
V Košiciach je menšia osovka ako napr. pri Bílej Labuti? A menšia ako v nemeckých mestách, kde jazdia električky široké 2,2-2,3 metra?
Reakcia na: Nodes #58208:
Ano viem, ved usa svojho casu "vymysleli" elektricku ... teraz by v ich mestach clovek len tazko na nejaku narazil ... Ok som nestrany ale aj tak si myslim ze rusit kolajovu dopravu bez adekvatnej nahrady fakt nieje spravny krok
Reakcia na: tbus #58202:
Takze klasika ? 😃 ... Ale tak skor ide o to, ze az na motoristov, ktorym by zase vypadol nejaky dovod preco je ich auticko tak strasne potrebne by taketo riesenie skvalitnil a zrychlil cestu mhd .. a to by mestu malo ist ...
Reakcia na: mache #58201:
Rusenie el. trati je/bolo nielen na Ukrajine. V minulosti el. dopravu zrusili niektore europske aj americke mesta.
Reakcia na: eMareq #58204:
Co sa tyka opotrebovania:

Vaha busov moze pekne rozjazdid ten asfalt hlavne ked sa spravy nekvalitne

Mozno zvysene opotrebovanie pneumatik koli jazde po kolajniciach ?? ...

Skor sa snazim zamysliet preco to nieje uz vyuzivane
Reakcia na: Isidor #58205:
No nad tym som prave premyslal ake siroke to je ... hm skusim najst nieco ako to urobili v tom Brne... dik za tvoj nazor
Reakcia na: mache #58197:
takmer všade by to znamenalo nutnosť prebudovania - rozšírenia tratí. Minimálna osová vzdialenosť protismerných koľají na trvalú a bezpečnú prevádzku autobusov nepostačuje.
Reakcia na: mache #58197:
Možné to je.

investicia do vyasfaltovania trati - tie by sa asfaltovali tak či tak
moznost rychlejsieho opotrebovania trate / autobusov ? - v akom zmysle?

Ja osobne som si nevšimol nejaké zásadné zádrhele prečo by to nešlo aj tu spraviť. A taký nápad tu už bol. Urobiť spoločnú zastávku na Spoločenskom pavilóne, ale "technický" úsek to zamietol.
Reakcia na: veteran #58193:
keď pozerám na sklon kopca, brána bola kedysi západnejšie, ako stojí dnes, či nie? Teda akoby električka končila na mieste dnešného cintorína.
Reakcia na: mache #58201:
Ankety na imhd nie su urcene na vyjadrenie ludi. Vacsinou su odpovede formulovane tak, aby si musel kliknut na tu odpoved, ktoru si praje autor ?

Napr: Ste za spolocne zastavky A+E?
-Ano, a aj za nadvazovanie spojov.
-Nie, je to komplikovane a drahe.
-Neviem, dopravu nevyuzivam.

Pricom podla mna by stacilo Ano/Nie/MF
Reakcia na: Nodes #58200:
No len aby sme nesli az tak daleko ako na ukrajine kde veselo rusia aj trate elektriciek ved naco ...

Hm skusim napisat adminom imhd mam celkom dobry namet na anketu .. ved nech sa ludia vyjadria ci by to bolo prenich zaujimave
Reakcia na: mache #58199:
Musime prejst asi rovnaky vyvoj, ako zapadna Europa. Najprv si pustit do mesta mnozstvo aut a potom hladat moznosti, jak ich z mesta dostat prec.
Reakcia na: tbus #58198:
Hm ... no asi by to nerozdychali ako by ich v rannej spicke predbehoval uz 2 autobus ...

Medzi tym som nieco pogoogloval .. mhd takto funguje v Brne takze to nemoze byt velky problem - napr s opotrebovanim a pod.

Inak je az zarazajuce ako sa opakuju problemy ktore mali v 70 rokoch mesta v zapadnej europe. Ale zjavne niesme schopny sa poucit z ich chyb ...
Reakcia na: mache #58197:
Je to možné, dokonca na Jazere sa to istý čas používalo na prestup z linky 13 na konečnej na Važci, alebo pri výlukách. Ale prečo sa nevyužíva? Ľudom, čo rozhodujú o financiách na rozvoj a zatraktívnenie dopravy (mestskí poslanci), je to úplne jedno. Oni chodia autom.
Uz dlhsie rozmyslam: Preco na niektorych usekoch nejazdia autobusi po tratiach elektriciek a nezastavuju na zastavkach elektriciek ?

Vyhody / nevyhody
+ lepsie prestupovanie
+ v centre zrychlenie premavky autobusov
- investicia do vyasfaltovania trati
- moznost rychlejsieho opotrebovania trate / autobusov ?

Aky je vas nazor ? Je nieco take mozne ? Ak ano preco sa to nevyuziva ?
Reakcia na: RDZ 50 #58107:
Konečne som tu našiel aj niečo rozumné
Reakcia na: milos #58194:
Nevieme o tom, že by bola. ?
Nakoľko moc košickú diskusiu nesledujem, položím jednu otázočku: ? Je momentálne nejaká KT8 v Krnove ? Ja len či bude nejaká.RN2 v nových farbách. Dík

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.