Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Károj #67679:
Momentálne najnovší je ešte z 25.12., treba počkať kým sa objaví nový
Reakcia na: Dispecer #67677:
Dnes som updatol okolo 14:00 a nic. Idem skusit este raz
Reakcia na: veteran #67676:
Ta smola... ?
Reakcia na: Károj #67672:
Pri najbližšom update appky by ten CP mal nabehnúť. ?
Reakcia na: 381+383 #67675:
Áno, ale na toto si DPMK asi kúpil čarovnú guľu, lebo na MZ jasne padlo slovo "zrýchlené linky", čo nie je NIKDE zakotvené. Teda sa hovorilo o akýchsi virtuálnych linkách a DPMK si to prispôsobil podľa vlastného Gusta. Výsledkom je, že už sa nebude dať "zviesť" (ide najmä o intravilán) Rkami na 4zCL.
Reakcia na: TA #67674:
Jednorazové cestovné lístky nie je možné používať na nočných linkách a od 1.1.2013 ani na linkách RA1-RA8 a R1 až R8.
napokon sa predsa len doslovný Jenčovej paškvil dostal až do novej tarify – http://www.dpmk.sk/node/17059. Neviem, či to označiť za amaterizmus alebo absolútne babráctvo, ale žiadne spoje označené R a ani zrýchlené spoje podľa platných CP DPMK neexistujú, teda jednorazové cestovné lístky sa môžu používať na úplne všetkých linkách bez obmedzenia s výnimkou nočných liniek.
Reakcia na: Károj #67672:
na 20L sa posuvali odchody a menili sa aj jazdne casy
Dve otazky:
Preco v programe imhd.sk pre smartfony nie je v linke 20 nova zastavka Heringes?
A co sa este zmenilo v cp linky 20L?
Všetkým všetko najlepšie v Novom KULTÚRNOM roku 2013! ?
I.T.
Reakcia na: 110mat110 #67668:
v prípade výstavby trate na Sídlisko Ťahanovce je zokruhovanie určite menej významné než napojenie samotného sídliska na Staničné námestie bez vyhliadkovej jazdy mestom. Za x € sa ide postaviť trať, ktorá by za, obrazne povedané, (x + 1) € mala oveľa vyššiu efektívnosť využitia.
Ale trápiť sa tým netreba, tak či tak sa realizácie jej stavby nedožijeme.
Reakcia na: 110mat110 #67668:
Mne sa zas páči to prepojenie koľají DPMK a ŽSR. V takomto prevedení megadrahá megazbytočnosť.
Reakcia na: Isidor #67665:
Mne sa najviac paci fialove prepojenie stanice a NMM to je predsavzatie do dalsieho tisicrocia? ?
Reakcia na: Isidor #67665:
Uverím až keď uvidím prvé kroky rekonštrukcie či náznaky stavby nejakej.
Reakcia na: Mälön 10 #67663:
Aha... Na tú fotku som úplne zabudol. ? Takže zrejme tam bol nejaký "medzistav". No každopádne v roku 1964 už súčasné obratisko existovalo (čo dokazuje mapa).
Reakcia na: veteran #67662:
Uz sa to preberalo inde a bola ku tomu aj fotka, konciacej 7-ky na urovni uz dokonceneho bloku "CENTAURI", kde trolej ani kolaje dalej nepokracuju, tak tam asi bola docasna "uvratova" konecna, niekedy v tom roku sa predsa planovala ta trat zrusit.
Reakcia na: tom393 #67661:
Predpokladám, že v roku 1959, teda pred začatím výstavby sídliska Solovjevova. Obratisko museli "vypratať" kvôli kotolni (Watsonova 6). Tú pôvodne plánovali na inom mieste (viď ten plánik), takže keby sa držali prvých plánov, tak by obratisko mohlo zostať na svojom mieste.

Bloky začali stavať v lete roku 1960, čo zachytáva aj tento obrázok: http://www.abload.de/img/zcervenehobrehu-0034nxfj.jpg

Na mieste obratiska je už stavenisko. Škoda, že obrázok nie je väčší, nie je tam jasne vidieť, či už je obratisko preložené, ale asi áno, lebo na úrovni dnešnej budovy ÚVT vidieť "sedmičku" ako ide smerom na konečnú.

No a ešte jeden obrázok ? Rozostavaná kotolňa na mieste obratiska: http://www.abload.de/img/img_9238aiezy7.jpg
Reakcia na: veteran #67637:
Nevieš v ktorom roku ho asi prestavali do pôvodnej podoby? To jest na dnešné miesto bližšie ku štadiónu TU.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.