Diskusné fórum › Off-Topic Fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: mi.v #10847:
Ten košický KIDS , to bolo nepochopenie systému integrovanej dopravy.
IDS nie je založený na tom, že si musím prikupovať ešte nejaké kupóny , ale že v danom tarifnom pásme možem použiť dopravný prostriedok ktoréhokolvek dopravcu za rovnakú cenu.
Moja predstava:
S linka od Prešova a Spišskej n.v. s intervalom cca 30 min., Ťahanovčan može na rovnaký preukaz alebo lístok za rovnakú cenu cestovať tým vlakom alebo autobusom dpmk, prípadne aj sad alebo súkromných zaintegrovaných dopravcov, pokial by tam prechádzala nejaká linka.

V Prahe toto velmi dobre funguje už dlhú dobu.
Historický kalendár
4.9.2000 (pred 17 rokmi)
Projekt Košického integrovaného dopravného systému (KIDS)

pridám spomienku:

Keď som si na to dokupoval 20-korunový kupón k mesačníku pre SAD niekedy v polovici mesiaca, pani pri okienku si predaj značila do zošita. V zozname som bol asi šiesty. (Zaujímavý ukazovateľ popularity KIDS...)
Cestovanie s SAD bolo skôr experimentom nadšenca: cestou ráno do mesta boli busy SAD natrieskané; zastávky bez cestovných poriadkov; vodiči, ktorí videli prvý raz človeka s kupónom, chvíľu váhali a na každej zastávke v meste, kde sa zo spoja SAD vystupovalo, bolo najprv treba celkom vystúpiť, keďže pre plný autobus sa nedalo stáť inde ako pri vodičovi.
Za nejaký nedlhý čas papiere A4 s označením linky zmizli z čelných skiel SAD autobusov a bolo po všetkom. Možno KIDS bol predsa len dobrý, aby sa v praxi ukázal záujem cestujúcich aj reálna použiteľnosť spojov SAD ako doplnku MHD.
Železničný kupón KIDS som nestihol kúpiť a vyskúšať, lebo KIDS zrušili skôr, než som sa k tomu dostal. Viem si predstaviť, že pre dedinčana z Ťahanoviec (obce) by bol dobrý, lebo ranné vlaky do Košíc boli iste použiteľnejšie ako SAD a rýchlejšie ako čokoľvek iné z toho smeru. Ale obávam sa, že takýchto vhodne bývajúcich cestujúcich by nebolo veľa.
Po dlhej dobe vykrívajú všetky električkové výkendové pordia len Vária teraz to bude stále tak, či?
Reakcia na: mi.v #10844:
Načo informácie o časových lístkoch? Dôležitý je smailík. ?
Zaujímavá "vlastnosť" označovačov: ak si kúpite 4-zastávkový lístok, môžete ho potom kúpiť aj spolucestujúcemu, ale tlačidlo lístku za batožinu vtedy nie je zobrazené. (Prípad z praxe: niekto s mesačníkom chce za kredit svojej EP cestovať s inou osobou a so psom 3 zastávky.)

Riešenie zistené na Rooseveltovej: nevadí, kúpte namiesto lístku na batožinu ešte jeden lístok pre spolucestujúceho, je to za tú istú cenu.

?

A neviem, či aj vám, ale mne ešte stále označovač v režime INFO nezobrazuje aktuálne nahraté časové lístky – obrazovka časových lístkov je prázdna.
Reakcia na: Dispecer #10840:
Prvou etapou by mohlo byť už konečne zamknutie toho projektu do archívu minimálne na 10 zámkov ?
Ten gyrobus linkovaný v sekcii "Doprava v iných médiách" je zaujímavý nápad, akurát že u nás prejde tendrom iba taký, čo má 4 dvere a 6 sklopných vetracích okienok a taký bude zhodou okolností vyrábať iba SOR. 🙂
tak konečne máme ten tram-trajn ako pán primátor sľubovali
Reakcia na: Podhradovčan #10837:
Otáčajú sa priamo zo zastávky.
Mám otázku ohľadom skrátených spojov linky 29 od Kavečian po mier. Viem, že tie dva spoje končia na Mieri aby šli potom do garáže Hornádska,kedže by nedávalo zmysel keby šli do Šace, ktorá je na druhej asi 20 kilometrov ďaleko, ale kde sa presne otáčajú po ukončení linky respektíve porušujú zákaz odbočenia vľavo na Mieri?❓
Reakcia na: Dispecer #10835:
Keď tak rozmýšľam, ono to vlastne by v tých kódoch úsekoch mohlo byť prvé písmeno. ?
Reakcia na: 5801 #10833:
Povedal by som, že meniareň A (vzhľadom na históriu tej trate), ale teoreticky by to mohla byť i D.
V pondelok je plánovaná úplná uzávera komunikácie Hlavná v úseku od Kasárenského námestia po križovatku Bačíkova – Továrenská z dôvodu vyloženia vagónov Légiovlaku v tomto úseku.
Takisto 3. septembra bude odchádzať Légiovlak z Hlavnej, preto bude v už spomínanom úseku Hlavná uzavretá opäť.
https://kosice.korzar.sme.sk/c/20630421/na-sturovej-obmedzi-vodicov-asfaltovanie.html
Reakcia na: Dispecer #10830:
Ide o úseky ulíc Zimná a B. Němcovej
Reakcia na: P1X3L3310 #10831:
Keď ju niekto nakreslí, bude aj mapa.

Úseky zmapované nemám, iba meniarne (aj to nemám všetky overené):
A (stará) - Urbánkova 15
A (nová) - pri zastávke Havlíčkova
B - Rastislavova 90
C (stará) - Staničné námestie 3
C (nová) - vedľa starej
D - Popradská 1A
E - Bardejovská 6 (v areáli električkovej vozovne, bližšie k zadnému výjazdu)
F - pred ČS Slovnaft v Poľove (v smere z mesta)
G - pred mimoúrovňovou križovatkou do VA USS (v smere z mesta)
K - Textilná (cca na úrovni zastávky Levočská)
T1 - v areáli vozovne Trolejbusová, neďaleko výjazdu z nej
T2 - niekde v okolí križovatky Popradskej a Moskovskej triedy
Reakcia na: Dispecer #10830:
neexistuje rovno kompletná mapa/zoznam meniarni a napajaných úsekov?
Reakcia na: 5801 #10829:
Pomohla by informácia, ktoré to úseky sú...
Prajem pekný deň, chcel by som sa spýtať niekoho kto sa vyzná, a vedel by mi povedať z ktorej meniarne sú napájané úseky AN2 a DN3 na severe. Vďaka za odpoveď

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.