Diskusné fórum › Off-Topic Fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
"Neznamená to, že mávnutím kouzelného proutku zmizí všechny autobusy s naftovými motory. Není to ani účelem, je to pouze začátek postupného vyrovnávání poměru elektrických vozidel s ostatními, mezi ty musíme však počítat i tramvaje a trolejbusy."

Na zamyslenie.
Obsah článku je v poriadku, to nadpis je chybný. V poslednom slove si treba vymeniť prvé dve písmená a zrazu všetko začne dávať zmysel...
Reakcia na: cybernetic #10749:
a prečo nenapísal o nahradení trolejbusov autobusmi? aj to je ekologické?
Pred časom som tu uviedol výšku hladiny vody, cez ktorú môže ísť KT-čko.
Toto síce nie je električka, ale vlak, no na povolenú výšku hladiny mali úrady asi iný názor: https://youtu.be/ftPBz0a9FJg?t=103
Reakcia na: monoblok #10745:
Nevychádzaj z mylného predpokladu, že nikto okrem teba nebol nikdy v Prahe alebo v Brne a neklam, hater smradľavý.
Ľudia by nepotrebovali k pošte alebo na stanicu, pokiaľ by bola trať na Hlavnej? Brno má iný tvar centra ako Košice, a stačí sa tam ísť pozrieť cez akékoľvek udalosti na Svobodaku, kde často musia saliny zvoniť a brzdiť, na pešej zóne aj tak rychlost max 20 skôr 10, aj u Andela v Prahe je pesia zóna s tram a dochádza tam dosť často k nehodám.. áno aj narazenie do tram v opitosti je nehoda, ktorá sa musí vyšetriť. V konečnom dôsledku teda nezískame nič oproti chôdzi, akurát niekoho napadne, že netreba prepojiť stanicu a NMM.
Reakcia na: KVKV #10743:
Triplexný Monoblok je proste hater, postavil sa na pozíciu "električky na Hlavnej netreba" a odmieta o tom diskutovať. Navrhujem nestrácať čas a tiež s ním nediskutovať.
monoblok by potreboval viacej cestovať, potom si urobí názor a získa prehlad. To je lepšie než rozpisovať tu mestá, inak tak u 60%miest s ed vedie trať pešou zónou v pomerne úzkej ulici.

Doporučujem navštíviť Miskolc v prvú nedelu v mesiaci, na Hlavnej až po radnicu sa konajú pravidelné burzy, blšáky. Tam si urobí predstavu o počte a hustote korzujúcich pri plne zachovanej ed prevádzke.

Miskolc a Brno SÚ SPRÁVNYMI PRÍKLADMI , DVE Z MNOHÝCH.

"...hlavne ked clovek niekde potrebuje byt rychlo a obist prechadzajucich..." - tak by použil električku.

Pamätám sa, ked na Hlavnej boli chodníky o niečo užšie, okrem ed tam bola pomerne frekventovaná autodoprava, letné záhradky tam boli aj vtedy. Čo si pamätám tak tie davy na chodníkoch boli ovela hustejšie než dnes.
A pokial si všímam tak električkový pás nie je dnes velmi využívaný chodcami.

Stanovisko monobloka je v podstate trucpozícia, oponovať protestovať za každú cenu.
Odporcovia obnovy ed (mhd) na Hlavnej patria do rovnakej kategórie ako odporcovia trolejbusovej dopravy.
Reakcia na: monoblok #10741:
Nechýba lebo? Dopravné prúdy by vyzerali odlišne, ak by trať po Hlavnej jestvovala.

A ešte k tomu korzovaniu: Miskolc je veľmi správny príklad toho, ako môže fungovať pešia zóna s električkou a chodcami. V tom medzi ním a Košicami rodiel prakticky nie je. Jedine v šírke ulice.
Bol som v Miskolci, ale tam je situacia uplne ina ako v Kosiciach aj elektricka tam plni inu funkciu. U nas elektricka na Hlavnej nechyba, skor prepojenie s NMM a stanice a hlavne vodici autobusov. Takze preto Miskolc nie je spravny priklad.
Reakcia na: monoblok #10739:
Bol si už niekedy v Miskolci alebo si ho videl len na obrázku?
Reakcia na: KVKV #10737:
Vazne, no napis aspon 2, ale take, ktore maju podobne centrum ako Kosice (napoviem, ze Brno ani Miskolc nie su spravne odpovede). Hlavna je najpouzivanejsia ulica na korzovanie a pri terasach sa casto nevojdu 3 ludia vedla seba, takze ten pohyb aj s elektrickami by bol maximalne nevyhovujuci, hlavne ked clovek niekde potrebuje byt rychlo a obist prechadzajucich. Sucasny stav je plne vyhovujuci, radsej nech sa peniaze daju na vodicov, aby ich bol dostatok a nie nezmysly ako elektricka na Hlavnej
Reakcia na: myslavcan #10736:
Protiopatrenie: nevypravia službu ?
Reakcia na: monoblok #10735:
Nerád reagujem podobnými slovami, ale toto tvrdenie je totálna hovadina - blbosť.

V mnohých mestách , kde ponechali električku v centre, v pešej zóne, sú tie ulice omnoho užšie, sú tam aj kaviarenské záhradky, nie je žiadny problém.
16.6. o 16:10 sa pár asi príliš znudených mladých chystá preplniť 16tku... ? https://www.facebook.com/events/172436539949410
Reakcia na: KVKV #10731:
Lenze dnes mame na Hlavnej letne terasy a cyklisticky chodnik, pokial pesim vezmeme este pas pre briky, na ktore este bude treba davat pozor, tak to kapacitne ulica nebude zvladat. Takze sa starsim moze cniect za elektrickou na Hlavnej, ale to je tak asi vsetko. A priklad si tiez uviedol zly, pretoze nakupovat sa chodi do Tesca, kde su nedaleko zastavky NMM alebo do OD Dargov ci Auparku, kde su zastavky NO, plus od Immaculaty ku plavarni ci poste nemusim ist po ziadnych schodoch. Ked si zoberiem beznu dochadzkovu vzdialenost zastavok na sidliskach, tak urcite to nie je menej, ako z ktorehokolvek miesta na Hlavnej ku najblizsej zastavke MHD, takze uz zo starych ludi nemusime robit niekoho, kto ma problem prejst 400m pesi.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.