Diskusné fórum › Off-Topic Fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: KVKV #10712:
Stačí laický pohľad na mapu električkovej siete v Košiciach a hneď je jasné, že je v centre akási nedorobená.
Buď treba prepojiť Maratón so stanicou a tak vzniknú 2 možnosti objazdu centra alebo obnoviť trať na Hlavnej a vznikne priamy prejazd (ale normálny prejazd z Komenského na Južnú triedu čiže od Loky do Barce a na Jazero, nie dajaké turistické srandy len od Maratónu len po Nám. osloboditeľov.)
Nech mi nikto nevraví, že dostatočné odpruženie tejto trate v blízkosti Dómu je neriešiteľný technický problém...
Obe tieto veci naraz netreba, ale jednu z nich určite.
Reakcia na: KVKV #10712:
Pokiaľ viem, tak na Hlavnej nebol hlavný problém v drôte ale v otrasoch, ktoré poškodzovali kostiel. Takže trasodiesel by to akurát zhoršil.
...pokial by v KE malo niečo také zmysel, tak návrat električiek s nezáv.pohonom na Hlavnú. Technicky by to nebolo náročné
Reakcia na: JerryBA #10709:
To bol taký úspešný Nordhausenský šotopokus, takže na zatraktívnenie skomierajúcej mestskej električky ju prepojili s blízkou Harzskou úzkorozchodkou.
Nordhausenské električky to bol vždy taký minipodnik , celý vozový park cca 6 vozov , niekolkokrát hrozil zánik.

Inak električky s nezávislým pohonom nie je nič zvláštne, dá sa to vyrobiť, napr. Škodovka pre Turecko (bat.pohon) ale pre košické výluky niečo také - zbytočné, scifi.
Požičiavať čokoľvek dízlové kvôli výlukám? ? To sa už približuje šotonezmyslom typu "V Prahe budeme v zastávke X rozdeľovať dvojičky a každá časť pôjde ďalej svojou cestou, lebo ICE v Nemecku sa tiež takto rozpájajú".

V prvom rade sa treba o infraštruktúru starať priebežne a nemať takého obrovské odstávky koľajovej siete. A v druhom rade je potrebné koncipovať NADku v takej miere, aby boli dopady na cestujúcich (ZÁKAZNÍKOV) čo najmenšie.
Reakcia na: KVKV #10706:
Siemens zjavne vyrobil električku s pomocným dieselagregátom.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10154638567500819&id=51727620818
Reakcia na: myslavcan #10707:
Noo, šukafón so šesťmetrovým rázvorom náprav by po košickej električkovej infraštruktúre ďaleko došiel.
Reakcia na: KVKV #10706:
Šukafóny od ZSSK ? alebo 810.626 a 810.450 od detskej železnice ?
Reakcia na: tedom-cng #10698:
Aká je vaša predstava o takom vozidle ? Kde a čo požičať ?
Reakcia na: S499.1023 #10699:
To je jedno. Stačí, že jazdí po koľajniciach a môže to byť ako dočasná náhrada za električky, aby sa kvôli NAD nemuseli sťahovať vozidlá zo služieb, kde majú byť, a aby boli aj adekvátne zálohy k dispozícii. ?
Reakcia na: Isidor #10701:
Práve po prečítaní tohto mi to napadlo. ?
Reakcia na: Isidor #10701:
Nemajú tie Knight Ridre náhodou dôjsť samé do vozovne v prípade problémov? ?
Reakcia na: tedom-cng #10698:
FUJ! Take kacirske myslienky do nasho ekologickeho mesta? Diesel v ziadnom pripade. Baterky su cesta! Ovesat elektricku autobateriami a nech jazdi.
Reakcia na: tedom-cng #10698:
A dieselhydraulické alebo dieselmechanické by sa nemohli?
Keďže sme v Košiciach a na Slovensku, viem, že nikto z kompetentných by sa týmto nezaoberal, ale váš názor ma zaujíma. Len tak náhodou mi napadlo, že (keby sa chcelo) na električkové linky, ktorých sa dotkla výluka na ČSA, by sa mohli vypraviť požičané dieselelektrické vozidlá. Podľa vás by to mohlo byť reálne, alebo aspoň hodné seriózne sa tým zaoberať? ?
Reakcia na: tbus #10696:
jo aha, to sa vzťahuje na zastávku a nie je číslo nejakej špeciálnej linky 😃
Čo znamená tá nálepka vpravo dole (1 v krúžku s poznámkou Povinný nástup prednými dverami)?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.