Diskusné fórum › Off-Topic Fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: mi.v #10635:
Prvý spoj z Dneperskej do Krásnej je posunutý o 2 minúty
Reakcia na: mi.v #10635:
Asi sa len menili služobné CP, rovnako ako v 29ke od 1.10.
Čím sa prosím líši CP L52 od 1.11.2016 od súčasného? Porovnal som nový a pôvodný rozpis odchodov z Krásnej aj zo Šace a povedal by som, že sú identické.
Chcem upozornit na jednu chybu a jednu nejasnosť v článku "História rýchlodráhy", autor článku nech to prosím opraví.
https://imhd.sk/ke/doc/sk/14113/Historia-rychlodrahy
...""Keďže v hromadnej doprave stále fungoval sprievodcovský systém, jeden z vozňov súpravy bol vyhradený pre abonentných cestujúcich (predplatiteľov), v druhom sedel sprievodca s pokladňou a predával jednorazové lístky. O radení vozňov boli cestujúci informovaní sprvu provizórne vyhotovenými písmenami „P“ (predplatitelia) a „S“ (sprievodca) umiestnenými na čele vedľa pravého reflektora. Ručne namaľované písmená neskôr nahradili plechové tabule s držiakmi, na bočnom okne pri predných dverách pribudli tabule s nápisom „Vozidlo bez sprievodcu, len na predplatné lístky“.""...

Symbol "S" na vozidlách neznamenal "sprievodca" ,ale SAMOOBSLUHA. /kasička u vodiča kde cestujúci vhodil peniaze a odbral si lístok/ Tento sposob odbavenia cestujúcich sa začal používať začiatkom 60-tych rokov , vydržal cca do r.1969 na autobusoch, u električiek skončil skor. Na autobusoch skončil dodávkou novej generácie RTO s bielym pruhom v rokoch 68-69, ktoré boli vybavené pokladňami a znovu sa zaviedli sprievodcovia.Tabulky P a S sa časovo nikdy nestretli
"P" prevádzka vzniká až o niekolko rokov pozdejšie ,iba na električkách. Vpredu označenie tabulkou P v okne za pokladňou velká tabula "vozidlo bez sprievodcu, iba na predplatné cestovné lístky". Bez sprievodcu bolo VŽDY prvé vozidlo. Tento systém bol rozšírený na všetky linky ed okrem dvojky , kde boli sprievodcovia v oboch vozoch. Tento systém zotrval až do úplného zrušenia sprievodcov a zavedenia označovačov.

Ďalšou nejasnosťou je vlastníctvo DPMK lokomotivy T211. V nejakej publikácii ju podnik vykazuje a jedna skutočne existovala. Používala sa pri výlukách na pri opravách vrchného vedenia v súprave zetka + ploš.voz s plošinou vrchnej stavby. Tento sposob sa používal až než sa začali používať montážne autá s kolajovým pojazdom. Bývala dlhé roky odstavená na valcovni nedaleko zastávky na vlečke do vsž. KAM ZMIZLA ???
Reakcia na: romeo #10632:
Ráno bolo pekne, a mohli byť pekné jesenné fotky, žiaľ nám to do poobedia nevydržalo.
Reakcia na: Iv #10631:
nuž,tak to je škoda že som nebol ?
Reakcia na: romeo #10630:
prvý krát bolo vonku 1. mája na Hlavnej
Dnes som videl krásne RTO,to je nejaký nový prírastok u Diamanta?
Reakcia na: mi.v #10624:
o výhybni sa hovorí, ale chce to peniaze a čas, teraz je na pláne staničná budova:
http://www.kosicednes.sk/tip-za-10-eur-cermeli-nova-stanicka/#prettyPhoto
Reakcia na: Iv #10622:
ˇĎakujéééém, pekné!
Reakcia na: Iv #10623:
Dúfam, že sa nejaký elektrikár už prihlásil.

Chcem sa opýtať, či niekto viete, či z pohľadu perspektívy DŽ má význam navrátiť výhybňu na Vpred, alebo či súčasný stav bez výhybne je dokonca výhodnejší (prepady vlaku vo výhybni by vyzerali veľmi čudne ;)).
DP Praha – učebnice na T3, T6A5, KT8D5 a podklady na preskúšanie vodičov
http://prazsketramvaje.cz/view.php?cisloclanku=2012112501
Reakcia na: KVKV #10616:
Možno si prehliadol, že Dispečer zháňa vlastné fotky.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.