po každom daždi sa na Kuzmányho aj na Štúrovej vytvárajú celkom slušné zásoby vody v podobe mlák na ceste, ale to bol určite zámer projektanta, pretože autá potom tieto mláky rozstrekujú rovno na trávnik ? Teda stačí polievať cestu a bude aj zavlažovanie trávnika ?
Nie je to ideálny spôsob polievania – auto idúce pomalou rýchlosťou alebo stojace v jedinom jazdnom pruhu, ktoré tým pádom blokuje prejazd ostatným vozidlám, nie je vôbec vhodné riešenie. Presne sa to ukázalo, keď na Kuzmányho polievali trávnik – v rannej špičke sa tvorili slušné kolóny a zbytočne vznikali kolízne situácie. To už fakt radšej použiť cisternovú T3.
Ta ňe, lebo nebodaj by mohol každý cestujúci sediet, neboli by tlačenice a teda by sa dalo cestovať na "úrovni", čo by znamenalo, že cestujúci by si odvykli od prepravy podľa "Košickej technickej normy o cestovaní v štýle sardiniek v konzerve". A toto je neprípustné!!! ? ?
No a co? Ta pospajame das tri Taškentwageny dokopy a mame toto pitne ľem v žoltobilomodrom ta ňe...?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Dispecer