Diskusné fórum › Off-Topic Fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Pamätá si niekto nejaké vykoľajenie #527 na linke 9 v marci (?) 1994? Ak áno, vie mi niekto povedať, kedy presne to bolo?

Vopred vďaka. ?
Reakcia na: romeo #9513:
No vidíš...?
Reakcia na: Tatranka #9512:
tak za tento link Ti silno ďakujem, akurát píšem o tom diplomovku to s ami zíde ?
Reakcia na: brika_513 #9507:
Už aj 5613 to má 😃
Reakcia na: COMFORT #9509:
Skontroluj si nastavenia prehliadača v oblasti JavaScriptu... ?
Náhodou nevie niekto poradiť, prečo mi nejdú načítať fotky iba na tomto webe? Vôbec žiadna galéria a just len na imhd.sk...
Blahoželám PR oddeleniu DPMK za bravúrne zvládnutie včerajšej "Čertovskej jazdy".❤
Reakcia na: 2TheMHDmarek2 #9502:
3901 ?
Reakcia na: Tatranka #9505:
ja pamatám ešte "ísto je nepl_ný" ?
Reakcia na: 110mat110 #9504:
Vynaliezavosť humoristov je nekonečná...?

Spomienka na dávne,nedávne časy:

Neo_načená __zdenka je neplatná!

Dvě mísi pro lidi

Ak stojí__ držte si

To sa dobre škrabali tie sieťotlačové nápisy...

? ? ?
Reakcia na: Tatranka #9503:
5618 to tiez ma 😃
Reakcia na: 2TheMHDmarek2 #9502:
? ? ?
To kde focinel?V jedenastkos?
Reakcia na: PTI #9498:
Pan Titl trochu z ineho súdka, prečo sa nevybuduje ďalší resp. nepreznačí odbočovací pruh z Roosvetlovej smerom na Jantárovu (takže do prava) ? Permanentne tam sú kolóny a dva odbočovacie pruhy smerom na stanicu (doľava) vôbec nie sú využité. Do prava kľudne môžu byť dva odbočovacie pruhy keďže križovatka pri auparku ma až 4 pruhy.
Prave takymto situaciam sa snazia vo viacerych mestach jednoducho vyhnut, aby nevznikali taketo situacie. Ak totiz pojde elektricka a clovek ju zbada, ked uz je na prechode, tak jej musi dat prednost, ale ostane tym padom stat na ceste a nechraneny.
Mne pri Auparku najviac prekáža:
- nedostatočný, úzky priestor chodníka, ktorý je zároveň zastávkou, na bus-stanovištiach smer ŽST, Furča, ešte sú do toho prásknuté nevhodné čakárne a keď sa tam ľudia ponáhľajú a vrážajú do seba v oprotiidúcich davoch, je to fakt úžasné,
- absolútne nevyhovujúci deliaci ostrovček na priechode od týchto zastávok smerom k Auparku (pri pamätníku), keď na tom ostrovčeku často uviazne dav ľudí väčší ako samotný ostrovček vie poňať a "uväznení" ľudia tam vytŕčajú do cesty, po ktorej sa autá rútia ako zbesilé...
Čo je na tom unikátne ? Nedelený priechod môže mať 18 metrov, tu sú oveľa kratšie. Na triede SNP sú bežne priechody cez tri jazdné pruhy a električkové teleso, na Komenského, Moldavskej, Čsl. armády a inde cez celú šírku komunikácie = 4 pruhy + električka.
Reakcia na: monoblok #9495:
Ako unikatne? ved len na NO ich mame 4 😃
Drobné doplnenie: Titl vyprojektoval komplet aj protismer medzi Hlavnou a Mojmírovou. Pre územné rozhodnutie aj zapustený variant ako druhú etapu riešenia. Investor to po dohode s magistrátom nezrealizoval.

A ešte k tej malovanke zapustenej komunikácie, čo sa tu dnes objavila. Úroveň povrchu +1,2 m, úroveň zapustených komunikácií -4,0 m. No neviem ako by pri premostení hrúbky 0,8 m sa tam tá komunikácia v podzemí v križovatke s Južnou triedou vošla, keď je tam kanalizačný zberač DN2000. Tá komunikácia by musela ísť do hĺbky -6,10 m, tak to bolo riešené aj pre DUR-ku pre Aupark. A to ostávali hore na úrovni 0,0 trolejbusy v oboch smeroch, do podzemia by nevošli.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.