http://imhd.sk/ke/popis-typu-vozidla/451/Karosa-SL-11.html tu mas nakres ako vyzerali dielenske vozy, aj fotiek je dost len nie su volne po internete , ale maju sancu tie vozy z fotiek vidiet aj nie-veterani ? A spoje mali vlastne dielne, neviem co by robili v areali DPMK
Škoda ,že nevieme o aké vozidlá išlo. To by vedel len nejaký veterán z DPMK ,či to boli bufetové vozy ,dielenské ,sťahovacie ,prepravníky koní ,alebo niečo iné...
Ta žlta ŠL je na 100% 5506, od okien dole žlta, tenky červeny pas nad spodnou lištou, velky červeny napis "DIELENSKE VOZIDLO" tak ako na neskoršich karosach. Takže zrejme sa DV odlišovali už vtedy.. Postupn sa s tym prestavali a striekali sa len napisy.
Hm.Nepamätám sa či bufetové busy mali nejaké farebné odlíšenie.Vedľa tej ŠL vidno aj nejakú B alebo C 7XX v podobnom laku?Čo si ja pamätám dielne sa nejak odlišne nelakovali,akurát to dostalo majáky,dajaký ten nápis,že je to dielenské vozidlo,vykuchaný interiér s vybavením dielne.Okolo r.85/86 ešte dosluhovali Jelcze,potom už Š11.Spravidla to boli polovraky na "dorážku".
Bombardery sú takmer 2x drahšie ako porovnateľné a rovnako kvalitné z Pragoimexu. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Alco
Rumuni sú naozaj nedostižní. Keď si spomeniem, že koľko času bolo treba na naloženie KT8 - čiek do Nemecka a juhoslávie, žasnem...