Reakcia na: Rudyke902 #7279:
najprv hovoríš o pravidelnom intervale, teraz zrazu 6 - 6 - 8 pokladáš za dobré. Takže sa Ťa opýtam, aký je teraz interval? Z Važeckej je to 5 - 6 - 9, teda rozdiel je v jedinej minúte. V opačnom smere je iný, uznávam. Vráťme sa k Tvojej špeciálnej matematike. Evidentne si pri svojich sťažnostiach zabudol na to, že L 9 nemožno posunúť len tak - alebo taktiež aj L 4. Prečo? Lebo L 9 je primárne naviazaná na L 6, teda porušil by si koordináciu s ňou a sekundárne je naviazaná na L 2 a L 4 zároveň, takže aj tu by si porušil koordináciu. Vzhľadom k tomu, že sa teraz pri ostatnej zmene CP menili jazdné doby, tak sa posunuli odchody L 9 na Slaneckej ceste, keďže sa dodržali koordinácie spomenuté vyššie. To, že to predtým v inkriminovanom úseku celkom dobre vychádzalo, bolo len dielom náhody - minulých jazdných dôb. Ak navrhneš koordináciu L 3, L 4 a L 9 na Slaneckej ceste a zároveň budú popri súčasných jazdných dobách splnené 2 podmienky - koordinácia L 9 s L 6 a potom L 9 s L 2 a L 4, tak si zaslúžiš Fieldsovu medailu.
Myslel som, že to už máme, ale tak ešte raz....jeden obrázok vydá za tisíc slov
eMareq
Re #7257 Rudyke902: Ja by som bol rád, keby L9 mala 2x taký počet spojov. To by doprava po JZR vyzerala inak, keď Ti tak na tom záleží.
Re #7252 Rudyke902: Zmena v chronometrážach, rozdelenie prestávok z jednej 30 minútovej na dve 15 minútové, zmena v obratových časoch.
Re #7256 Isidor + Re #7255 tbus: To je taký mix prejazdov liniek: 3, 6, R1, R6 (služba 3/4)