A len tak mimochodom kedy začne ostrá prevádzka celého toho systému lebo v 2005 sa písalo že systém je v skúšobnej prevádzke a od vtedy žiadna oficialna správa, že sa to už spustilo a nakoniec veď aj denná prax ukazuje, že sa to dolaďuje. Minulý týždeň som išiel zadarmo vďaka systému ktorý mi ukazoval že mám čakať aj keď už je načítaný na 100%.5 rokov a stále tie isté chyby. ? ? ? ? ? ?
Ale to bola asi ponuka EMtestu pre DP, že keď si DP kúpi EMtest veci, tak bude na tom DP zarábať ? .
Re #6565 VLK: Stači BUSE ktoré treba občas nahrať a poutierať prach.
Košice nepotrebujú nič veľké, nič nezvyčajné, stačí im obyčajný funkčný systém. Je Emtrest funkčný vo všetkých ohľadoch (vo všetkých objednaných DPMK)
Kiežby za všetko mohol DPMK...
áno, už to počúvame dlho, že v trenčíne, v kuvajte a ešte neviem kde v kijeve to funguje, ale čo to má s košicami, kde denne vídavam nefunkčné tabule, ktoré si len tak v polovici linky na pár zastávok vypadnú, a hlavne označovače a automaty, na ktoré sa jednoducho nedá spoliehať, len čakať kedy ma oberú o peniaze, prípadne sa nebudú dať použiť kvôli nejakej chybe.
ostatné veci komentovať nebudem, to zjavne nemá cenu... ale príklad za všetky: pred 3 rokmi si práve na tejto výstave vybrali EMtest spomedzi všetkých Kuvajťania... a dodnes sú spokojní... funguje všetko k plnej spokojnosti... ale holt, košice potrebujú nejakú ruskú techniku, ktorá by fungovala, len by stačilo po nej pomlátiť kladivom... o ktorú by sa nikto nestaral, až kým by sa sama nerozpadla alebo nevyhorela... ?
Doplňujú križovatkovú normu 73 6102, naväzujú na ňu, určujú zásady projektovania malých okružných križovatiek. A pre doplnenie - návrh každej križovatky - priesečnej, stykovej, okružnej, mimoúrovňovej - musí spĺňať požiadavky na bezpečnosť cestnej premávky v riešenej križovatke pre všetkých jej účastníkov. Namaľovanie čiary bez fyzického zabránenia priameho prejazdu okružnou križovatkou takúto podmienku nespĺňa. Pri vážnej dopravnej nehode v takejto križovatke by správca križovatky mal problémy. V Košiciach ten nezmysel na Považskej mal ešte jeden obrovský problém - cez prejazdný prstenec boli vyznačené priechody pre peších - tam dochádzalo k priamemu ohrozeniu chodcov, a aj preto tú maľovanku SKK zrušilo.
z pohľadu teórie plná čiara zamedzuje priamy prejazd križovatkou, takže neznalosť, respektíve, úmyselné porušovanie pravidiel je na strane vodičov.
Technické podmienky Ministerstva dopravy, pôšt a telekomunikácií, ktoré obsahujú toto ustanovenie, sú nejako záväzné pre projektovanie okružných križovatiek
Pre okružné križovatky okrem iného platí: .... Okružné križovatky musia zabezpečiť zamedzenie priameho prejazdu vozidiel križovatkou.... To vodorovné značenie to nezabezpečuje.
tak toto by už bol debilizmus ? Ale ked raz je niekto naučený že kruháč má mať vyvýšaný stred, ako potom vyhodnotiť za pár sekúnd značku ´ktorá ukazuje že by tam malo byť niečo, čo tam vlastne poriadne ani nie je ?
To je jedno že tadial chodi roky. To potom možeš povedať 15 rokov som tu nestretol človeka ta ho prejdem ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
COMFORT