Reakcia na: PTI #3627:
Nové električky sú super, lenže kde s nimi? Na 1. košickú podzemku na Jazere? Nevraviac, že na ne treba servisné zázemie a to tu nieje (len sa to raz dávno sľubovalo). €Ú na to €€€ nedá (ledaže by sa istá časť prostriedkov na to použila). A radšej by som bol rád keby boli intervaly lákavejšie ako cestovať novou tram raz za 20 minút. Iste, ukázať pár nových tram by bolo pre súčasných zúfalcov vo vedení mesta dobrá kampaň...Zvýšiť výpravu ED na úkor AD? Ale veď aj AD má málo (beriem do úvahy problémové linky, ktoré ráno len tak tak poberajú)! Niet komu zobrať, kto by mal veľa a zároveň druhému pridať.
Zobral som si Dekánkovo linkovanie električiek a na to urobil v rámci šotoušstva a vyplnenia voľného času v práci ? cestovné poriadky, ako by som si to predstavoval ja:
http://www.edisk.sk/stahni/43517/CP-ED_2.xls_125KB.html
Re #3629 Isidor: U TD sa dajú stiahnuť intervaly z 15 na 12 minút, za predpokladu prejazdov medzi 71 a 72 (ale neviem koľko vozov by na to bolo treba voči dnešnému stavu, ale určite ich nebude 20).
Isidor
http://www.imhd.sk/ke/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=7620
Nezdá sa mi pravdepodobné, že by jedno mesto dostalo dvakrát po sebe schválený príspevok. Okrem toho, podmienkou pre projekty zahŕňajúce nákup električiek/trolejbusov je zníženie podielu naftovej autobusovej dopravy, lenže na výstavbu nových tratí sa nedá žiadať nič (z vlastného vrecka to mesto asi nepostaví) a masívne posilnenie na súčasných tratiach si ťažko predstaviť.
Nakoniec pominiem klebetu o tom, že DPMK dostal z magistrátu zakázané žiadať o niečo iné ako CNG busy...