Ešte viem o jednej verzii žlto-modrého náteru, okrem 359. V tej verzii bolo viac žltej. Kedysi tu bola aj anketa s tým, ktorý náter je najkrajší a boli tam všetky tri verzie žlto-modrej a myslím, že aj klasický červený a zeleno-biely náter.
Rada hlavního města Prahy v úterý schválila, že do roku 2015 uvolní celkem 10,7 miliardy korun na prodloužení metra trasy A ze stanice Dejvická do Motola.
"Celkové náklady budou činit zhruba 18,7 miliardy korun, z toho více než osm miliard tvoří příspěvek z Evropských fondů,"
Nejvíce peněz bude muset město najít v letech 2013 a 2014, kdy by měla výstavba metra městskou kasu stát 8,7 miliardy korun. Do té doby půjde většina financí z operačního programu Doprava.
Že je Praha tak ekonomicky silná, že si dovolí vypísať tender na stovky nových električiek, dať 11 miliárd korún na metro vieme, a radšej to tu nebudem rozoberať, lebo ma z toho ešte rozbolí hlava. Zaujímavé je to, že viac ako polovica pôjde z európskych peňazí. Prečo to u nás nejde? V Budapešti, Miskolci sa stavajú nové električkové trate, kupujú úplne nové električky (dokonca najväčšie na svete!!!) a tu nič. Kým Česi z OP Doprava stavajú metro, u nás sa podá žiadosť na niekoľko CNG autobusov. Ja sa pýtam - Aký je problém, aby Európa zatiahla električky aj u nás? Tu nikto nechce miliardy, ale na rozvoj celého regiónu cez integrovaný dopravný systém by sme mohli získať príspevok, nie? Zvyšok by mohol doplatiť štát, pretože mesto to v žiadnom prípade neutiahne, zvlášť s vysiacim Damoklovym mečom v podobe nútenej správy.
to je reč o tom "cyklochodníku" čo pripomína džungľu ? Tak všetci čo to čitate, vo vlastnom záujme obchadzajte túto cyklocestu na kilometre ďaleko. Z vlastných skúseností konštatujem, že pole neorané niekde v Indii je lepšie udržiadavené ako toto
Dopadneme jak Vladivostok, Kluz, Brasov, Konstaca atd.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
eMareq