Vleky boli majetkom dpmk, do príchodu klbových autobusov sa používali na spojoch v oblasti VSŽ. Potom nejaký čas slúžili pre pracovné čaty pri roznych stavbách dp, nakoniec ako sklad.
Existuje stavebný úrad a projektant zatepľovania paneláku mi jasne hovoril, že také veci oni pokutujú, ale v praxi asi nikdy. Ani v prípade, že sused nad vami vám vŕtaním do svojej podlahy preruší káble idúce vo vašom byte do lustra a na ten úrad podáte priamy podnet - stalo sa našim známym. Aby som nehovoril iba o Balkáne, ešte horšie "úpravy" fasády som hojne videl aj na panelákoch v Španielsku. Keby to nebolo uprostred serióznej obytnej zóny, myslel by som si, že som sa ocitol v slume.
V rokoch približne 2000-2010 bol v Košiciach velmi rozmanitý vozový park autobusov. Boli tu aj rozne unikáty. Dnes by z toho bola mohla byť obdivovaná zbierka hist.vozidiel. Prebabrali to, škoda. V 90-tych rokoch dokonca zlikvidovali dva vleky ; PO1E a B40. Zaujímavý dovod ! Potrebovali ráfky kolies na navarenie stlpikov na nejaké oplotenie. Vleky sice boli v mierne schátralom stave, ale dobre renovovatelné ak porovnám aké hrozné a neúplné vraky sa renovujú dnes.
reakcia na príspevok mi.v 85335.
Tých balkanoidných prejavov v Košiciach som si všimol viac, nielen u firiem, ale aj u súkromníkov.
Tak napríklad úpravy panelákových lodžií. Naprosto nepravidelné, každá je iná vyzerá to už z dialky hrozne. Alebo výmena okien na starších bytovkách. Každé je iného typu, jedno celé biele, druhé hnedé, tretie kombinované alebo úplne inej farby.
To v Košiciach neexistuje žiadny orgán , ktorý by schvaloval a nariaďoval vhodnú a jednotnú úpravu domov pri modernizáciách a rekonštrukciách ??? V Česku to v niektorých mestách funguje. Každá budova, aj ked nie je chránenou architektonickou pamiatkou bola navrhovaná s určitým dizajnom so zachovaním aspon základných estetických kritérií a tie by mali byť dodržané aj pri rekonštrukciách.
Pri fotkách umiestňovaných do diskusných fór mám 2 možnosti - buď fotografiu do galérie nezaradím, alebo ju opíšem (pridám popis) a zaradím do galérie, tá následne vyjde v niektorom update. Nakoľko mi prišla fotka skutočne zaujímavá a hodnotná, bola by škoda, keby zapadla prachom v diskusii pod vozidlom, preto som ju orezal - vozidlo bolo na pôvodnej foto v pozadí a väčšinu zaberal plot a stavebný materiál vpravo, zmenšil som ju do jedného zo štandardne používaných pomerov na imhd (16:10) a zaradil do galérie. Fotka bola orezaná z rozmerov 4032x1816 na 2675x1672, teda bola nahrávaná v zhruba rovnakej kvalite. Kompresia nahratých fotiek prebieha automaticky s maximálnym rozmerom 1920px na širšej strane.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
mi.v
Možno by pomohlo do odstavca doplniť niečo ako "Niektoré materiály môžu byť ďalej upravené redaktormi."