Diskusné fórum › Off-Topic Fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: KVKV #10731:
Lenze dnes mame na Hlavnej letne terasy a cyklisticky chodnik, pokial pesim vezmeme este pas pre briky, na ktore este bude treba davat pozor, tak to kapacitne ulica nebude zvladat. Takze sa starsim moze cniect za elektrickou na Hlavnej, ale to je tak asi vsetko. A priklad si tiez uviedol zly, pretoze nakupovat sa chodi do Tesca, kde su nedaleko zastavky NMM alebo do OD Dargov ci Auparku, kde su zastavky NO, plus od Immaculaty ku plavarni ci poste nemusim ist po ziadnych schodoch. Ked si zoberiem beznu dochadzkovu vzdialenost zastavok na sidliskach, tak urcite to nie je menej, ako z ktorehokolvek miesta na Hlavnej ku najblizsej zastavke MHD, takze uz zo starych ludi nemusime robit niekoho, kto ma problem prejst 400m pesi.
Reakcia na: Citelis3329 #10733:
nejak si protirečíš, nove električky su nahovno a vivat T3 bez klimy... ? ? ? ? ? ?
Všetko je nahovno tie nove autobusy električky..... vivat T3 bez klimy aspon sa nekazila..
Pri lidli na americkej triede to vyzera, ze sa buduje nastupistie zastavky. Nevie niekto nieco o tom?
Reakcia na: veteran #10715:
ED na Hlavnej sa nikdy nemala natrvalo zrušiť. Prerušenie dopravy malo trvať len po nezbytnú dobu pri oprave dómu a divadla. Plánovalo sa len so skludnením el. dopravy (jedna pravidelná linka) a výhliadkové jazdy s povodne k tomu zakúpenými vozmi 103,104.
cedin:
"Stačí laický pohľad na mapu električkovej siete v Košiciach a hneď je jasné, že je v centre akási nedorobená"
Ona bola dorobená a vymyslená velmi dobre, 'okružná linka a linka cez centrum' ,ale bola dobabraná.
Aby bola ed v ke plnohodnotná, je treba tieto trate obnoviť. A to včetne trate na Hlavnej, to nieje žiadna turistická sranda. Chápem, že generácii, ktorá si to nepamätá by to prišlo "nové, cudzie" , ale bola to užitočná velmi využívaná trať. To, že je z Hlavnej k najbližšej zastávke max.5 minút, tak to platí možno pre -násťročných a to si musia švihnúť. MHD je pre širšie vekové skupiny cestujúcich. /mamička s nákupom a kočiarom "švihá" od Immaculaty k hlavnej pošte alebo k busu u starej krytej plavárni -po schodoch...za 5 minút - v pohode,že ? /
Samozrejme, aby nedošlo k nedorozumeniu, rozhodne som nemyslel prevádzku vozov s dieselovým pohonom. Pokial by lahké trakčné vedenie bolo z politických dovodov nepriechodné, dá sa to riešiť bateriovým pohonom alebo spodným odberom (vo Francúzsku je to zavedené už v mnohých mestách - vyriešený systém)
Ešte pripomínam, že trakčné kábely od meniarne na Hlavnú sú položené .
Reakcia na: Troll #10729:
Ľem s takym malym motorikom poldecakom, znaš jak fajne idze medzi kolonami...
Reakcia na: Alco #10728:
Dvojkolesový gumokol? V Košicoch? A ty ši už načisto zbešnel? ?
Reakcia na: KosickyTiger #10725:
Žeby gumokol...? V zime 4 kolesový, v lete dvoj..
Reakcia na: KosickyTiger #10725:
Pešibus ?
Reakcia na: KosickyTiger #10725:
ja by som šla 18+7x...18ka pôjde prázdna od nemocnice a 7x by už od mieru na furču nemala stáť v žiadnej zápche...
Zážitok z cestovania v MHD KE:
Štart- Kino Družba
Cieľ - Postupimská (Furča)

Spôsob 1 - L55 z Nová Nemocnica do Postupimská - problém - L55 plne obsadená
Spôsob 2 - L9/L6/LR7 z Kino Družba do Amfiteáter - X2 do Mlynská Bašta - 71/72 do Postupimská
- problém - 2-krát prestupovanie
Spôsob 3(dnes využitý cca7:30)
- L71/L72 z Magistrát KE do Postupimská - problém - kým prišla 1 L71/L72 prešlo už okolo 5 električiek jedným smerom, keď konečne prišla L71, bola taká plná, že polovica zastávky sa nevošlo + cestovanie pomalé, zápchy - - - kým som sa dostal len na Nám. Osloboditeľov, ma predbehli 2 L6 (ktoré idú o cca 2km dlhšou trasou).

Ta ktoré je najlepšie riešenie?? ? ?
Reakcia na: S499.1023 #10721:
Trolejové vedenie nemôže prekážať, už dnes tam sú rôzne prevesy, na ktorých bývajú povešané vlajočky a v zime svietiace zvončeky a čečiny.
Preco by mali byt ludia tupi, napokon sa nikto nepytal ani ziadna iniciativa nebola, aby sa elektricky na Hlavnu vratili. Skor by som to videl, zeby sa dobudovala trat od stanice na NMM, napokon o prestavbe tej krizovatky pri Jumbe sa hovori uz roky. Vacsina Hlavnej je dostupna do 5 min od najblizsej zastavky MHD, preto ani nikto eletricku na Hlavnej nepotrebuje, ked uz snivat o vylepseni, tak urcite potiahnut trat zo stanice na NMM.
Reakcia na: veteran #10715:
To neviem, kedy sa začal objavovať a či bol podložený. Faktom je, že v dnešnej situácii je to bez problémov riešiteľné ale rozhodne nie zavedením dieseltramvají na Hlavnej. Proti drôtom, keby už mali tak hrozne vadiť, máme dnes akumulátory, APS, Primove...
Reakcia na: 110mat110 #10719:
A to je čo za porovnanie? Proste je fakt, že Košičania si nevedia predstaviť veľa vecí, vo svete inak bežných.
Reakcia na: Isidor #10718:
Skus sa po hlavnej prejst na bicykli. Len tak pre predstavu
Reakcia na: 110mat110 #10717:
sú Košičania špecificky tupí, keď v iných mestách premávka električiek po peších zónach (aj výrazne užších než na Hlavnej) bez problémov funguje?
Reakcia na: veteran #10715:
Ja si v dnesnom stave neviem predstavit elektricky na hlavnej. Ved ludia su natolko tupi, ze by ich hned dajaka elektricka zrazila. Nehovoriac o zasobovani
Reakcia na: cedin #10714:
Samozrejme, dnes sú technické možnosti odhlučnenia, ako aj minimalizácie prevádzkou vznikajúcich vibrácií úplne odlišné, ako boli povedzme v 80. alebo 90. rokoch. Takisto aj trolejové vedenie sa dá riešiť už rôznymi spôsobmi tak, aby pre bežného človeka nebolo nijako nápadné a vyrušujúce.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.