Diskusné fórum › Off-Topic Fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: slavo69KT #10113:
Vozidlo na SP (od 16.1.2015) ...píše to priamo tam že je na strednej prehliadke
Preco je #523 odstavene vozidlo?
Reakcia na: Alco #10111:
Nikde som nespomínal,že by to malo byť aktuálne ? To som len sem hodil ako zaujímavosť,že čo sa plánovalo vyrábať v našom meste
Reakcia na: romeo #10108:
No neviem, neviem, keď je tam logo Šaňka Rezešovie VSŽ, či je to vôbec aktuálne...
Reakcia na: LABTEC #10109:
Aj moja. Nedá sa ísť predĺžiť (bezplatne) platnosť na DPMK?
Či oni to predĺžia automaticky, keď si pôjdem vybaviť zľavu? Neviete náhodou??
110mat110 ,KosickyTiger ďakujem za rady. Takže moja platí len tri roky.
Reakcia na: afeno #10105:
takže tie naše sa blížia cenou už k dlhším vozidlám #ermm

Práve som našiel na železničnom webe tieto zaujímavé obrázky:

http://www.vlaky.net/upload/online/diskusia/750311-1.jpg
http://www.vlaky.net/upload/online/diskusia/750311-2.jpg
http://www.vlaky.net/upload/online/diskusia/750311-3.jpg
Reakcia na: KosickyTiger #10104:
Ten šunt, čo sa nakúpil, hodnotu poldruha milióna proste nemá ? Keď už išlo o to, aby sa toho nakúpilo čo najviac (zvrátená logika a myslenie, ale budiž), tak stálo za to osloviť nejakého výrobcu alebo repaséra v exZSSR, zaiste by sme šli výrazne pod milión za kus ?
Reakcia na: afeno #10105:
(čo sa týka poruchovosti)
Reakcia na: KosickyTiger #10104:
Neviem ako je to s Miškolckými 26T, ale jedna stála 1 800 000....
Reakcia na: romeo #10103:
A z toho nakoniec vyplýva, že predsa je dobré, že sme kúpili LF2+ a keď si to vypočítate, tak cena jednej 15T je cca 2 788 888 eur. Pre porovnanie - cena LF2+ je 1 449 000 €.
Reakcia na: LABTEC #10100:
Alebo zadaj SNR na tejto stránke a tá ti to ukáže.
https://eshop.dopravnakarta.sk/DPMK/
Reakcia na: LABTEC #10100:
V buse na stikaci stlac info a priloz kartu. Riad sa tym datumom
Vie mi tu niekto poradiť? Mám mestskú kartu Košice,ktorá bola vydaná v roku 2013. Na karte je vyznačené ,že platí do roku 2016. Medzičasom vyšiel oznam,že platnosť mestských kariet sa predlžuje na päť rokov.
Tak teraz som z toho jeleň. Karta je nastavená na platnosť tri roky. Treba ísť na DPMK ,aby mi predĺžili platnosť, alebo sa to udeje nejako automaticky. Nerád by som bol,keby som nastúpil do autobusu s plne nabitou kartou a čítačka mi oznámi "neplatná karta"
Reakcia na: tbus #10098:
Práve taká 10 by už vôbec nemusela existovať v súčasnej podobe. Veď električkou by sa dalo dostať až na Bardejovskú – prípadne odtiaľ predĺžiť trať o pár m na Luník VIII. Toto si pýta priame spojenie výmenou za zrušenie súčasnej 10.
Taktiež napríklad RA5 – tiež takmer celá by sa mohla nahradiť električkou. I keď chápem, že spoje týchto služieb môžu pokračovať vnútrozávodnou dopravou.
Viacero ľudí by presedlalo na električku nielen zo smeru cez Mier, ale aj zo smeru po Prešovskej ceste.
Samozrejme, električková trať musí viesť cez Staničné námestie, inak sa úplne stráca zmysel rýchleho spojenia s centrom mesta.
Reakcia na: TA #10097:
Električky by určite nenahradili všetky autobusové spoje. Takže z tých 25 spojoch za hodinu si odrátaj minimálne spoje 10, 18, 51, 54, a najskôr aj tú RA5... to sú ciele, kde bude tak či tak musieť jazdiť autobus aj po zavedení električky cez mier
Reakcia na: tbus #10093:
V prípade, že by to bol prestup na "rovnakej" hrane, tak v tom nevidím veľký problém. Aj pri 7-minútovej jazde môže byť takýto prestup tolerovateľný. V aute by čakal niekoľkonásobne dlhšie. Pri malom intervale, aký by električkové spojenie Ťahanovce – centrum malo mať, by čakanie nemalo prekročiť doslova pár minút.
Keď si uvedomíme, aký je teraz ideálny súhrnný interval liniek z Ťahanoviec do centra v rannej špičke – pri 25 spojoch za hodinu je to približne 2 minút, takže pokiaľ by ostal zachovaný takýto interval, s prestupom nemôže byť problém. Skôr by bol problém za 2 minúty na zastávke vyprázdniť autobus a naplniť električku.
Električková trať od OC Metro do centra na samostatnom električkovom telese, s trasou do centra s dobou jazdy max. 10 minút, interval každých 5 minút. A pri OC Metro terminál MHD, kde budú zvážať autobusy cestujúcich z celého sídliska protismerne v 2,5 minútových intervaloch. Prekrytý prestup na električku bez toho, aby som zmokol či zapadal snehom. A potom bez problémov môže jazdiť električka iba po Americkej triede.
Reakcia na: tbus #10093:
To je pravda. Ti, čo idú na mier nech ostanú v buse, ale tí, čo idú ďalej môžu ísť električkou

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.