Ta ňe, lebo nebodaj by mohol každý cestujúci sediet, neboli by tlačenice a teda by sa dalo cestovať na "úrovni", čo by znamenalo, že cestujúci by si odvykli od prepravy podľa "Košickej technickej normy o cestovaní v štýle sardiniek v konzerve". A toto je neprípustné!!! ? ?
No aj ja by som to prirovnal k pozemnej lanovke,akurát má svoju dráhu vyššie.. Je to pekné,ale náklady museli byť fakt vysoké. Možno to zasponzorovala EU
Pamätám ako včera. Z Terasy bola zmrznutá rieka, električky primrzli k zemi, autá ktoré vošli do vody, už ďaleko nedošli, vodiči tam potom zúfalo rozmrazovali brzdové obloženia... A ja som šiel pešo do školy z Komenského na Moldavskú. Došli sme asi piati z triedy a po hodine to rozpustili. Poctivý blbci...
Počas noci tam drela armáda, dotiahli z letiska leteckú turbínu a rozmrazovali koľajisko a okolie. Ráno sa už prevádzka obnovila. Dnes by som chcel vidieť, ako by to dopadlo a ako dlho, by to trvalo. Ešteže máme tú onú... Globálnu oteplenizáciu. ?
Inak, tá nehoda sa stala po prehrmení hlavnej vlny legendárnej snahovej kalamity 1987. Po trojdňovom snežení prišli mrazy pod -25°C, praskol tlakový ventil vo vodárňach, voda sa valila dolu Terasou.
Toto bola zrážka s vétrieskou, zrušené celé zadné čelo. Povedal by som, že ten voz už zostal len na náhradné diely (načo sa babrať s novým čelom, keď príde delý nový kus)...
Nebol to ten prípad, keď "vybuchol" vzduchojem a zdemolovalo interiér vozu?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.