Reakcia na: LUK #9771:
Takze ju treba šanovat, lutovat a naivne dufat ze sa to zlepsi?Tento podnik so sucasnymi ludmi nikdy nespravi kvalitnu MHD! Jedina sanca pre MHD je, ze novy vlastnik tam urobi poriadok, alebo pravdepodobnejsie ze MHD padne tak hlboko, ze mesto sa konecne rozhodne situaciu radikalne vyriesit.
Ak marsrutky urychlia pad, tak priblizia zmenu. Jedna 8-miestna dodavka vsak vela vody nenamuti.
Okrem toho cestujuci v marsrutkach nemusia byt nutne "zakaznikmi" MHD. Mozu to byt ti, co dnes chodia peso, lebo MHD je pomala, draha a nepruzna.
LUK
Re #9744 PIT: môžem potvrdiť, ide o zaležitosť posledných dvoch týždňov...
Re #9756 Papyr: ale tu naozaj nejde o snahu zalepiť dieru, ale vyžrať čo sa ešte dá. Prečo si nevybral napríklad trasu Hušták - Uľanka? Samozrejme, lebo by mu tam cestovalo tak málo ľudí, že by na tom prerobil... Takto uberá tržby na jedinej linke, ktorá ešte nejaké má a pomáha tak ako-tak vyrovnať deficit vzniknutý prevádzkou vyslovene stratových liniek...
Takýto spôsob dopravy mi nemôže byť plnohodnotnou náhradou MHD...
Re #9758 Petik & #9760 Danny: EVIDENČNÉ cestovné vo výške 1,- SKK bolo v zadávacích podmienkach firmy Tesco... Ak si pamätáte, na bývalej L99 sa ľudia vozili v kvantách a nijako sa to nedalo vydokladovať.
Re #9762 KAmi: R1 ZH-ZV nikdy nebol a ani nemôže byť diaľnica, lebo nemá v celom úseku paralelnú cestu prvej triedy a ako viem, na diaľnicu niektoré typy vozidiel nemôžu.