VozidláElektričkyČKD Tatra T3 › #7789

Evidenčné číslo:7789
Typ: T3/VI.SUCS
T3P (od 2008)
Výrobca: ČKD - Tatra Praha
Výrobné číslo: 176832
Rok výroby: 1987
Sprevádzkovanie: 1.1.1988
Depo: Jurajov dvor (do 16.9.2022)
Krasňany (16.9.2022 - 5.11.2023)
Jurajov dvor (6.11.2023 - )
Súprava s vozidlom: 7789+7790
Reklamy: Podravka (9/2025 - )
Nehody: Čelná zrážka s električkou K2 č. 7070 na Floriánskom námestí (1.9.1993)
Rekonštrukcie a úpravy: Informačný systém firmy BUSE (8/2004)

GO a modernizácia v Ústredných dielňach (2007 - 3/2009) - pridanie výzbroje TV Progress, modernizácia interiéru. Ako prvá električka T3P bola vybavená plastovými sedadlami Vogelsitze Pino.

Dosadenie jedného veľkého stierača namiesto pôvodných dvoch menších (2010)

Montáž kamerového systému (2021)

Prelakovanie do celočerveného náteru v rámci VP (jar 2025)
Informačný systém: BUSE BS 100 (od 1999)
BUSE BS 120 (od 8/2004)
BUSE BS 210 (112 × 19 px), BUSE BS 212 (od 8/2004)
BUSE BS 210 (28 × 19 px) (od 2009)
BUSE BS 200 (od 2009)
Iné údaje: Po nehode vozňa #7790 jazdil vozeň #7789 v lete 2001 samostatne.

Na voze sa skúšal pantograf KE-29 - mal slúžiť na porovnanie zberačov KE-27 (na zadnom vozni súpravy) a KE-29. Ako sa však očakávalo, potrebné údaje o prevádzke sa "stratili", takže sa tento pantografový experiment premiestnil na súpravu 7781+7782.
Posledné záznamy o vypravení:
30.9.2025 4/12
29.9.2025 4/24
26.9.2025 4/10
25.9.2025 4/6
24.9.2025 4/20
23.9.2025 4/4
22.9.2025 4/8
19.9.2025 4/18
12.9.2025 4/12
11.9.2025 4/2
Všetky záznamy o vypravení

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: matis #13:
Hej, ale nejazdila 11 dní a potom ešte 6 dní.
Reakcia na: ES499.0001 #14:
Ako ja rozumiem tomu, že to je stará zmluva na reklamu, ale to ani tej spoločnosti nepríde divné, že tá reklama je znetvorená jej grafickým prevedením nerešpektujúcim otvárajúce časti vozidla?
Dokumentačné fotky novej reklamy.
Reakcia na: Mhr1 #12:
Včera jazdila.
Mňa preqapuje, že zasa sú T3G vypravované aj na celodenné kurzy e4, pričom modernejšie T3P aj na špičky, prípadne stoja. Neviete, čo je so súpravou 7795+96? Lebo už pár dní nejazdí.
Reakcia na: ES499.0001 #10:
T3P su uspornejsie na prevadzku (z pohladu cestujuceho aj modernejsie ) tak preto su uz na celodenkach L4. Zaujimave je, ze donedavna jazdili vo velkom T6 a T3P takmer vobec.
Reakcia na: Petto #6:
Nebolo by lepšie dáko rozumne rotovať súpravy T3 a T6 medzi JD a Krasňanmi? Tým pádom by sa T6 mohli vypraviť aj na linku 4 a jazdili by aj počas celého dňa a T3 by sa objavili aj na špičkových poradiach liniek 3 a 9.
Reakcia na: patrik #8:
Mozno sa boja ze pri kvalite laku skodoviek, by spolu s reklamou odstranili aj lak 😁
Reakcia na: Petto #7:
Na 31 Tr sa už reklamy môžu lepiť, majú tie menšie. Celkovo neviem, či stále platí, že vozy financované z eurofondov, nemôžu mať reklamy. V iných mestách napr. v Brne dostávajú aj nové vozy reklamy (ale tam presne neviem, či všetky trolejbusy a električky majú financované z eurofondov). Ak platil takýto zákaz u nás na Škodovkách, tak predpokladám, že už skončil, keďže prvé vozy sú tu už 10 rokov.
Reakcia na: ES499.0001 #5:
Trolejbusom sa nejako vyhybaju reklamy, Kto vie cim to je . Paradoxne 25Tr mali viac reklam jak 31tr dohromady, ale je to aj skrz EU fondy. Pripadne,este 14Tr mali reklamy,ale 15Tr tiez velmi nie.
Reakcia na: mirec240 #4:
Efektivne lepit reklamu na T6, ktore jazdia tak 3h denne. A zachvilu sa meni cas takze v tej rannej tme to bude tak vidno na par krokov 😁.
Reakcia na: mirec240 #4:
Uvidíme reklamy niekedy aj na Škodovkách alebo iných novších vozidlách (Otokar, SOR NS, Solaris)? Tuším na Škodovkách a iných eurofondových vozidlách sú reklamy po istú dobu zakázané. Koľko rokov to je?
Reakcia na: mhd579 #3:
Skôr je to tým, aký typ vozidla je preferovaný zo strany DPB a Bigmedie. U autobusov je to NB 18 a u električiek T6A5. Nemyslím si, že spoločnosti, ktorá si objedná reklamu, nejak veľmi záleží na tom, na akom type (či T3 alebo T6) majú reklamu (Podravka len pokračuje v tradícii a okrem toho idú ešte podľa starej zmluvy). Pritom reklama na T3 sa momentálne oplatí viac, keďže jazdia ráno aj poobede, zatiaľ čo T6 iba v rannej špičke (a to niektoré ani veľmi vypravované nebývajú, taký Aperol by sa asi nepotešil, keby zistil, že električka s jeho reklamou bola vypravená len 8x v rannej špičke).
Reakcia na: matis #2:
Na T3ky už iná firma reklamy ani nechce 😆
Už s novou CVR Podravka.
"Na voze sa skúšal pantograf KE-29 - mal slúžiť na porovnanie zberačov KE-27 (na zadnom vozni súpravy) a KE-29. Ako sa však očakávalo, potrebné údaje o prevádzke sa "stratili", takže sa tento pantografový experiment premiestnil na súpravu 7781+7782." - Prečo sa toto očakávalo?