| Evidenčné čísla: |
| ||||||||||||||||||||
| Typ: | Ganz | ||||||||||||||||||||
| Výrobca: | Ganz Budapest | ||||||||||||||||||||
| Rok výroby: | 1912 | ||||||||||||||||||||
| Sprevádzkovanie: | október 1912 | ||||||||||||||||||||
| Vyradenie: | 1950. roky | ||||||||||||||||||||
| Depo: | Pribinova | ||||||||||||||||||||
| Súprava s vozidlom: | po rekonštrukcii na vlečný vozeň súprava s motorovými vozňami | ||||||||||||||||||||
| Nehody: | Nehoda s chodkyňou na Nám. Republiky (Nám. SNP), pri ktorej sa žena ťažko zranila (23.10.1928) | ||||||||||||||||||||
| Rekonštrukcie a úpravy: | Pridanie ochranného rámu okolo podvozku
Rekonštrukcia čiel a plošín, dosadenie novej výzbroje Siemens D 491 (1934) Prestavba na vlečný vozeň (1950-1951, číslo nie je známe) | ||||||||||||||||||||
| Iné údaje: | Vozeň mohol byť v roku 1954 prečíslovaný na č. 171 alebo 172. | ||||||||||||||||||||
| Posledné záznamy o vypravení: |
|