| Evidenčné čísla: |
| ||||||||||
| Typ: | T3/VI.SU | ||||||||||
| Výrobca: | ČKD - Tatra Praha | ||||||||||
| Výrobné číslo: | 172144 | ||||||||||
| Rok výroby: | 1982 | ||||||||||
| Sprevádzkovanie: | apríl 1983 | ||||||||||
| Odstavenie z premávky: | október 2015 | ||||||||||
| Vyradenie: | 14.12.2017 | ||||||||||
| Nadobúdacia cena: | 606 563 Kčs | ||||||||||
| Odpredaj: | Pyrotech s.r.o., Bratislava (1/2017) | ||||||||||
| Depo: | Jurajov dvor | ||||||||||
| Súprava s vozidlom: | 7735+7736 | ||||||||||
| Reklamy: | Recar (1990 - ?)
Golden American 25 VÚB Wüstenrot (7/2001 - 7/2002) Asus (12/2010 - 8/2011) | ||||||||||
| Nehody: | Nehoda so súpravou #7781+7782 (31.12.2009) - súprava #7735+7736 zozadu narazila v Karlovej Vsi do súpravy #7781+7782. | ||||||||||
| Rekonštrukcie a úpravy: | Vnútorné tyče boli obtiahnuté plastom
Protišmyková podlaha (8/2008) Optický a akustický informačný systém BUSE (7/2009) | ||||||||||
| Informačný systém: | BUSE BS 120 (od 7/2009)
BUSE BS 210 (112 × 19 px), BUSE BS 210 (28 × 19 px) (od 7/2009) | ||||||||||
| Iné údaje: | 18.8.1997 o 12.27 mu pred výhybkou na obratisku Pri kríži začal horieť motor. | ||||||||||
| Posledné záznamy o vypravení: |
|