Evidenčné číslo:4048
Typ: Iveco Urbanway 12M
Výrobca: Iveco Czech Republic, Vysoké Mýto
Výrobné číslo: 721
VIN: VNE4026M90M000721
Štátne evidenčné číslo vozidla (EČV/ŠPZ): BL-014JL
Rok výroby: 2015
Sprevádzkovanie: 24.5.2015
Nadobúdacia cena: 204 897 €
Depo: Petržalka
Informačný systém: BUSE BS 300, BS 301
BUSE BS 303
BUSE BS 370 (960 × 540 px; V)
BUSE BS 210 (140 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px)
BUSE BS 310 (11 × 9 px white)
Doplňujúce informácie: nízkopodlažné vozidlo, klimatizované vozidlo
Iné údaje: Vozidlo vybavené systémom APC.
Posledné záznamy o vypravení:
19.3.2024 94/7
18.3.2024 94/7
15.3.2024 99/5
13.3.2024 99/11
12.3.2024 99/13
1.3.2024 94/9
94/8
29.2.2024 99/11
28.2.2024 99/13
27.2.2024 94/9
Všetky záznamy o vypravení

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
odstavený od 23.2. do 6.10. - výmena motora
Úprimne si myslím, že to bude kvôli tomu, že v Petržalke majú viac náhradných dielov a technické zázemie prispôsobené na Citelisy a majú tam s tým aj v poslednej dobe už viac skúseností, určite by som sa na to nepozeral očami novšie/staršie/lepšie/horšie, lebo to tak funguje možno v rámci šoto úvah, určite museli byť legitímne dôvody na to, pokojne to môže byť aj o zvyku vodičov a potrebe výpravy, ako hovorí Petto.
Reakcia na: Pápež František #6:
Prosim ta, ake stary vraky by Jurak poslal do Petrzalky? Najstarsie vozidla co maju su CNG Solarisy a Tedomy co by tak ci tak nemohli sluzit v Petrzalke.

Nechapem co su toto za konspiracie. Niekedy sa stane, ze jedna vozovna ma viac vozidiel nez druha, takze je uplne logicke ze ak ta druha vozovna potrebuje pomoc, tak jej prva pomoze. Nieje nikde napisane, ze Petrzalka ma pravo si nechat nove vozidla za kazdu cenu. Asi maju dovod preco sa Citelis vratil a bol nahradeny Ivecom, aj ak sa s tymi dovodmi s tebou nepodelili. Urcite to nebude lebo su snoby voci starsim autobusom, na to predsa maju cestujucich.
Reakcia na: Petto #5:
Tak potom dúfam ža ak majú takéto požiadavky že budú dodržané aj z tej opačnej strany. Takže ak si bude potrebovať Petržalka požiačiať tak Jurák by mal poslať novšie vozidlá (Hahahahaha to bol dobrý vtip samozrejme že im pošlú staré vraky)

A ináč to je nejaká nová požiadavka že sa môžu zapožičiavať len novšie vozidlá alebo to platí len pri zápožičkách do privilegizovanej vozovne Jurajov dvor?

Akože to čo je? Tak akože nemajú vozidlá a oni si budú ešte určovať že čo im majú poslať?A v Petržalke Citelisy ktoré už podľa teba nespĺňajú technicky ani konfortom jazdiť môžu tak prečo by nemohli jazdiť v Jurjaovom dvore. Či? Jaaaj vlastne v Petržalke sú zvyknutí na staré vraky to len v Jurajov dvore musia mať takéto.

Akoze dobrá logika že oni "potrebujú novsi voz" a Petrzalka ich akoze nepotrebuje?
Reakcia na: Pápež František #4:
A co si maju pozicat technologicku Karosu 20rocnu ? Pravdepodobne potrebuju novsi voz aj kvoli palubakom, aj kvoli tomu ze potrebuju to na dlhsie sluzby,co Citelis uz nesplna technicky ani komfortom.
Reakcia na: Petto #3:
Čítaj poriadne píšem o NOVÝCH vozidlách. Keď si Petržalka potrebovala požičiať tak od Juráku dostali len staré vraky nikdy sa na zápožičky neposielali nové vozidlá. (Áno Urbanway je v Petržalke nový lebo nič novšie nemá). Tak preto sa pýtam že prečo sa zapožičaný Citelis 4001 vrátil do Petržalky a namiesto neho poslali tento a ešte k tomu 1054. Takže nemajú vozidlá a ešte si budú vyberať? Citelis im nebol dostatočne dobrý? Akože ak to má nejaký dôvod prečo tam išiel tento tak dobre ale pochybujem o tom.
Reakcia na: Pápež František #2:
Jasne, ma dost ,tak si poziciava 😁 . Logika level morsky konik ?
Reakcia na: kubo2126 #1:
Čo Citelis im nestačí? Zaujímalo by ma že či to má aj nejaký normálny dôvod alebo len zas Jurajov dvor potrebuje mať nové vozidlá ako keby ich nemali dosť.
Vozidlo je preradené od včera do vozovne Jurajov dvor.