Druhý trolejbus tohto typu sa v Bratislave testoval v októbri 2020 v rámci testov hybridného trolejbusu s doplnkovými batériami. Išlo o vozidlo zapožičané z Českých Budějovíc.
| Séria | Typ | Evidenčné čísla | Rok výroby | Sprevádzkovanie | Vyraďovanie | Počet |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Škoda 27 Tr Solaris | 266 | 2017 | 2017 | 2017 | 1 |
| 2. | Škoda 27 Tr Solaris | 406 | 2018 | 2020 | 2020 | 1 |
| Spolu | 2017 – 2018 | 2 | ||||
| Dĺžka | 18000 mm |
|---|---|
| Šírka | 2550 mm |
| Výška | 3400 mm |
| Výška podlahy | 320 mm (250 mm s kneelingom) |
| Rázvor | 5900 mm a 6000 mm |
| Počet dverí | 4 |
| Počet miest na sedenie | 42 + 1 |
| Počet miest na státie | 88 |
| Celkový počet miest | 130 + 1 |
| Pohotovostná hmotnosť | ~ 17500 kg |
| Celková hmotnosť | 28000 kg |
| Elektrická výzbroj | Škoda Electric, IGBT technológia, mikroprocesorové riadenie s rekuperáciou |
| Motor | Škoda Electric 1 ML 3844 K/6, asynchrónny |
| Výkon motora | 250 kW |
|---|---|
| Počet motorov | 1 |
| Celkový výkon | 250 kW |
| Maximálna rýchlosť | 65 km/h |
| Riadenie | RB Servocom 8098 |
| Nápravy | predná: ZF RL 82 EC, nezávislé zavesenie kolies
stredná: ZF AVN 132, portálová zadná: ZF AV 133, hnacia, portálová |
| Pneumatiky | 275/70 R22,5 |
| Klimatizácia | Eberspächer Sütrak AC 515 G2 III (#266)
Konvekta UltraLight (#406) |
| Chladiaci výkon klimatizácie | 2 x 24 kW (#266) |