Reakcia na: 6503 #110:
A prečo by sa malo TMB zbaviť exponátu, lebo Bratislavčania si nevážili to čo mali keď to mali?
| Séria | Typ | Evidenčné čísla | Rok výroby | Sprevádzkovanie | Vyraďovanie | Počet |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Škoda 21 Tr AC | 6401 | 2003 | 2004 | —* | 1 |
| Spolu | 2003 | 1 | ||||
| * Zachovalo sa historické vozidlo | ||||||
| Dĺžka | 11760 mm |
|---|---|
| Šírka | 2500 mm |
| Výška | 3365 mm |
| Výška podlahy | 340 mm (1. - 2. dvere)
560 mm (3. dvere) |
| Rázvor | 5700 mm |
| Počet dverí | 3 |
| Počet miest na sedenie | 26 + 1 |
| Počet miest na státie | 69 |
| Celkový počet miest | 95 + 1 |
| Pohotovostná hmotnosť | 11430 kg |
| Celková hmotnosť | 18000 kg |
| Elektrická výzbroj | Škoda NSC136 GE 01 M, IGBT-tranzistorový
trakčný menič (vstup 600 V DC, výstup 3 x 0-500 V AC/400 A, 0-150 Hz), s rekuperáciou energie pri brzdení Statický menič AnteCarE TSA 21-AK pre napájanie striedavých pomocných pohonov a klimatizácie Statický menič Cegelec SMTK 10D (náhrada pôvodného maďarského meniča AnteCarE TSA 21-AK, od 2019) |
|---|---|
| Motor | Škoda MLU 3649 K/4, asynchrónny štvorpólový trojfázový motor, vzduchom chladený, s integrovanou prevodovkou (1:1,85) |
| Výkon motora | 160 kW |
| Počet motorov | 1 |
| Celkový výkon | 160 kW |
| Maximálna rýchlosť | 65 km/h |
| Nápravy | predná: Škoda 21, nezávislé zavesenie kolies
zadná: RÁBA AU-10948, portálová, hnacia |
| Pneumatiky | 275/70 R 22,5 |
Predmet sa da cielene vyradit...